så løb mit Norton Antivirus 04 pro tør...
Nogen af jer der kender et godt FREE virus scan/slet program?
har ikke tænkt mig at betale penge for det...
EDIT:
IKKE AVG!
EDIT:
IKKE AVG!
Avg er ok
der er et der hedder AVG!
Søg på AVG i google....
Det bruger jeg, med stor succes! :dots:
jeg vil nu nok helst ikke have AVG free edetion.... jeg har ikk haft go'e erfaringer med det... jeg brugte det en årgang men så fik jeg Norton... den fandt en del viruser som jeg har levet med i den den periode hvor jeg havde avg
Jeg vil anbefale Etrust. Det kan du bruge i et år gratis. Der er også firewall i.
Link:
http://www.my-etrust.com/micro…id=2a30273221099223367765
efter et år bliver man ikke tvunget til noget, vel?
EDIT:
skal de sende mig en mail med det i?
eller skal man hente den direkte fra deres hp?
Jeg bruger Avast, gratis og godt.
Antivir http://www.free-av.com/
QuoteOprindeligt indlæg af Teffer
EDIT:
IKKE AVG!
Jeg undrer mig lidt over, at du skriver du ikke vil betale for at din PC's sikkerhed !! Du vil godt bruge mange penge på hardware, men hvad er det værd, hvis din pc ikke kører ordentligt.
For 4-500 kr. kan du få en samlet pakke, som holder din maskine fit for fight. Og så skal du bare opgradere hvert år - som ikke koster mange bas-ører.
Ang. AVG - så er jeg enig - napper ikke alt !
Generelt så er der jo forskel på gratis ting og ting du betaler for.
400-500,- på virus program = 400-500,- mindere til hardware... ikke godt slet ikke godt....
QuoteOprindeligt indlæg af bentzin
Jeg undrer mig lidt over, at du skriver du ikke vil betale for at din PC's sikkerhed !! Du vil godt bruge mange penge på hardware, men hvad er det værd, hvis din pc ikke kører ordentligt.![]()
.
Fordi man kan få det lige så godt gratis.
etrust.... man får et år gratis når man køre windows, det virker 100 godt..
QuoteOprindeligt indlæg af r3ptile
Fordi man kan få det lige så godt gratis.
Tvivler jeg på. Vil da godt vide hvilket program, det er du fabler om ? For jeg kender ikke noget, som for ca. 500. kr. holder, så at sige alle virus væk fra min maskine. Har en god firewall + Spamkiller og andre sikkerhedsfaciliteter. Så jeg ikke behøver at foretage dumme reinstallationer pga. problemer.
Til Fladmast: Fedt at ha' super hardware, som ikke kan køre pga. at maskinen har problemer med virus o.lign. [Blocked Image: http://hjem.get2net.dk/berope/assets/images/34.gif]
QuoteOprindeligt indlæg af John H
Me2
#bentzin - Det er bare fint! Du bliver bare ved med, IMHO, at smide 4-500 kr ud om året til Norton osv. Jeg ser ingen grund til at købe de programmer, når man har gratis alternativer. Men nu har du jo også arbejde osv, og har dermed også penge til at købe det
Har ikke haft nogen problemer med Avast. For at være sikker på at det tager alt scanner jeg PC'en med Panda Antivirus's online scanner ca. engang i måneden, og det har endnu ikke fundet vira. Af firewalls bruger jeg Sygate's og den har også virket optimalt, såvidt jeg ved ihvertfald
Så har du selvfølgelig ret i at det ikke kommer, som en samlet pakke, men det går jo ikke udover sikkerheden.
Til spyware problemer er det vist rimelig kendt at de bedste programmer er Spybot - Seach and Destroy og Ad-aware, som begge er gratis.
QuoteOprindeligt indlæg af John H
Enig
QuoteOprindeligt indlæg af marquis1
Me2
#bentzin - Det er bare fint! Du bliver bare ved med, IMHO, at smide 4-500 kr ud om året til Norton osv. Jeg ser ingen grund til at købe de programmer, når man har gratis alternativer. Men nu har du jo også arbejde osv, og har dermed også penge til at købe det
Årh ja - havde helt glemt at der er børn herinde - nej fis !
Hvor får i penge til at købe alt det fine hardware i har ?? For der er da en hel del, der har maskiner med meget bedre hardware end jeg - som arbejder og tjener penge. Til gengæld så har jeg også en hulens masse regninger, som skal betales. Når alt er betalt, så har jeg ca. 150 kr. pr. dag - til mad, drikkelse, tøj og div. dagligdags ting.
Så alt i alt så er det ikke særlig meget at "lege" for. Så det argument er ikke særlig brugbart. !
angående etrust..
jeg starter med at klikke download derefter går den ind i noget hvor jeg kan reigistrere mig og det gør jeg så... hva derefter?
EDIT: har fundet ud af det;)
undskyld jeg spørger, men hvorfor ikke AVG ...det er sq bedre end norton.....ellers plejer alle bundkort at have et antivirus program med under utility.........så fat din bundkort driver.
Det er jo så din mening at det er bedre end Norton. IMO er AVG noget værre skidt.