nu er jeg blevet level 18 og synes det er den dårligste mmorpg beta jeg nogen sinde har prøvet tbh. ryzom var sku meget federe

Guild Wars åben beta i disse dage!
-
-
Oprindeligt indlæg af Firedog
Der står ikke noget om at det vil komme til at koste penge den dag det kommer ud.. og af min mening tror jeg selv det vil komme til at koste penge når det kommer ud.. en gang om et par år..men vil da prøve det
Selvfølgelig koster det penge at købe spillet, men der vil ikke være en månedlig betalig ligesom med mange andre ligende spil.
Eftersigende skulle spillet komme engang i første kvartal.
-
Oprindeligt indlæg af Bullfaegter
Selvfølgelig koster det penge at købe spillet, men der vil ikke være en månedlig betalig ligesom med mange andre ligende spil.
Eftersigende skulle spillet komme engang i første kvartal.
det tror jeg ikke du skal regne med..
det er jo ikke engang en beta.. det er en "visning" til folk om hvordan spillet kommer til at se ud.. der mangler tons a ting før det er beta..
det er bare hva jeg har læst og set.. har stadig ikke prøvet, det..
og tror stadig ikke NCSoft, vil lade folk spillet et spil gratis over nettet.. så skal det være et spil der kommer til at koste 400-500 dkr... -
det er jo ikke engang en beta.. det er en "visning" til folk om hvordan spillet kommer til at se ud.. der mangler tons a ting før det er beta..
og tror stadig ikke NCSoft, vil lade folk spillet et spil gratis over nettet.. så skal det være et spil der kommer til at koste 400-500 dkr...jeg troede ellers at det var færdig, beta har jo været igang i længe nu.
troede at de 3 dage vi kunne spille det i var en slags demo eller sådan noget
-
Oprindeligt indlæg af ^Genzo^
jeg troede ellers at det var færdig, beta har jo været igang i længe nu.
troede at de 3 dage vi kunne spille det i var en slags demo eller sådan noget
ja .. hva står preview for?? det står for at i kan få lov at se hvordan spillet forgår.. og så i stedet for at i ser det på en film, så kan i selv prøve det..
og det bliver ikke udgivedet endnu..
Så vidt jeg ved af
fandt lige det her
release 05/30/05
og det er fra den største SIDE nogen side..
det er den side der ved det først om hvornår det kommer ud.. så jeg tror rimelig meget på den dato.. -
Oprindeligt indlæg af c-k
nu er jeg blevet level 18 og synes det er den dårligste mmorpg beta jeg nogen sinde har prøvet tbh.ryzom var sku meget federe
og så lige om at bedømme en beta..
hvordan kan du have en lvl 18 char og så synes det er dårligt. jeg ville aldrig selv spille et dårligt spil.. så jeg ville aldrig ende op med en lvl 18..
og hvordan kan du sige det er en dårlig beta?? hva er det der er dårligt??Den eneste måde du kan sige en Beta er dårlig er ved hvis man ikke kan lide "grafik" og gameplay..
du kan ikke sige noget om items, quest, opsætning og alt det.. for det ved du ikke noget om før de har udgivedet det...Sorry, måske lidt OT
kunne ikke lade være -
hvordan kan du have en lvl 18 char og så synes det er dårligt. jeg ville aldrig selv spille et dårligt spil.. så jeg ville aldrig ende op med en lvl 18..
og hvordan kan du sige det er en dårlig beta?? hva er det der er dårligt??Den eneste måde du kan sige en Beta er dårlig er ved hvis man ikke kan lide "grafik" og gameplay..
du kan ikke sige noget om items, quest, opsætning og alt det.. for det ved du ikke noget om før de har udgivedet det...Sorry, måske lidt OT
kunne ikke lade væreFordi man startede som lvl 15.
QuoteOprindeligt indlæg af Firedog
og tror stadig ikke NCSoft, vil lade folk spillet et spil gratis over nettet.. så skal det være et spil der kommer til at koste 400-500 dkr...Det vil de skam, de har eftersigende udviklet en teknologi, som gør at de ikke behøver så meget serverkraft.
Btw, SWG kostede da 400-500 kr. selvom der også skal betales hver måned.
-
Vil du ikke være rar at knytte karry, når du ikke fatter en hat af, hvad du taler om? Hvis nu du havde læst deres FAQ, ville du nok have fundet ud af, at "World Preview" er et fint ord for åben beta. Kilde:
When will Guild Wars be released?
The beta begins in October. We will take as much time as necessary to balance and polish the game based on feedback received during the beta period, and anticipate that we will release Guild Wars by early 2005.Som du nok kan se skriver de også at de regner med at spillet vil være færdigt til tidligt i 2005 ~ første kvartal
How much will Guild Wars cost?
Guild Wars will be priced at a comparable cost to other first tier PC games.Quote
Will there be a monthly fee for Guild Wars?
No, there will not be a monthly subscription fee of any kind, anywhere in the world.Ang. Det med at "de lukker betaen ned igen" så er det også pis og papir. Pointen med denne World Preview er at skabe interesse for spillet, og i forbindelse med dette vil de fortsætte med en række "lukkede weekend previews", hvor man skal betale for at være med.
-
kunne ikke lade være1. deres servere stinker de er alt for langsome.
2. der er alt for lidt muligheder i forhold til andre beta'er jeg har prøvet
3. lyden stinker
-
1. deres servere stinker de er alt for langsome.
3. lyden stinker
ok
det var også sådan et svar jeg ledte efter..
-
Oprindeligt indlæg af Bullfaegter
FiredogVil du ikke være rar at knytte karry, når du ikke fatter en hat af, hvad du taler om? Hvis nu du havde læst deres FAQ, ville du nok have fundet ud af, at "World Preview" er et fint ord for åben beta. Kilde:
Som du nok kan se skriver de også at de regner med at spillet vil være færdigt til tidligt i 2005 ~ første kvartal
Ang. Det med at "de lukker betaen ned igen" så er det også pis og papir. Pointen med denne World Preview er at skabe interesse for spillet, og i forbindelse med dette vil de fortsætte med en række "lukkede weekend previews", hvor man skal betale for at være med.
Som jeg har sagt før har jeg ikke prøvet eller været inde på deres forum.. men eftersom angåenden MMORPG games, så er fansites mere informerende end own hp..
Så jeg har aldrig sagt at jeg var 100% sikker på det.. jeg har hele tiden prøvet at forklare at det er noget jeg har læst på fansites..
SÅ UNDSKYLD MISTER PERFEKT!!!!!!
men håber da i for god griner af det spil.. jeg holder mig til Betalende spil
mener selv de er mere underholdene og udfordrene..
men stadig.. det skal da prøves
-
1. deres servere stinker de er alt for langsome.
3. lyden stinker
Der er da flere muligheder end i f.eks. Lineage 2 eller City of Heroes.. Men ja, det er ikke 'så' fedt igen.. På den anden side, er det kun en enkeltgangsbetaling..
-
Oprindeligt indlæg af Hayes
Der er da flere muligheder end i f.eks. Lineage 2 eller City of Heroes.. Men ja, det er ikke 'så' fedt igen.. På den anden side, er det kun en enkeltgangsbetaling..
er der virkelig det??
på hvilke måder??
jeg sidder kun og gamer MMORPG games.. som man betaler for, og har stort set prøvet alle
og jeg har fundet et nyt som så kommer ud den 8EQ 2
det har endelig fundet min interresse..
så jeg tænker meget på at dl det
-
er der virkelig det??
på hvilke måder??
jeg sidder kun og gamer MMORPG games.. som man betaler for, og har stort set prøvet alle
og jeg har fundet et nyt som så kommer ud den 8EQ 2
det har endelig fundet min interresse..
så jeg tænker meget på at dl det
Bare lige et eksempel fra hvert spil;
Lineage 2: Der er ingen måde man kan costumize sin character på, hvis du er en female dark elf mage, ligner du alle andre female dark elf mages.. Man kan få forskellige items at putte på sin character, meget fedt, og ganske almindeligt..
CoH: Der er character costumization til gengæld vrikelig fedt, men det er det desværre også nødt til at være.. Der er ingen items med i spillet.. Dvs. intet trade system, og så mangler det også PvP..
-
Bare lige et eksempel fra hvert spil;Lineage 2: Der er ingen måde man kan costumize sin character på, hvis du er en female dark elf mage, ligner du alle andre female dark elf mages.. Man kan få forskellige items at putte på sin character, meget fedt, og ganske almindeligt..
CoH: Der er character costumization til gengæld vrikelig fedt, men det er det desværre også nødt til at være.. Der er ingen items med i spillet.. Dvs. intet trade system, og så mangler det også PvP..
Dark age of camelot: hvis du ikke betaler dobbelt i det spil så kan du ikke klare dig i PvP, fordi aller render rundt med buff bots da mythic ikke gider gøre nget ved dem
-
Oprindeligt indlæg af ^Genzo^
Dark age of camelot: hvis du ikke betaler dobbelt i det spil så kan du ikke klare dig i PvP, fordi aller render rundt med buff bots da mythic ikke gider gøre nget ved dem
Ja det fik DAoC til at skode mere eller mindre.
ang. GuildWars, så syntes jeg nu det var ok
Ikke så dårligt igen tænker på de stadig er i Beta, men jeg tror nu ik jeg vil spille det, da det ligner alle andre MMORPG's alt for meget.
du fare bare rundt og nakker mobs, og følger en skummelt mission historie, ikke meget andet.Men en ting jeg godt kan lide, er at du kan have de der Hencmens med dig.
Så man ikke skal kede sig af HT fordi man ikke kan finde nogen at team up med.denne her Preview var vist også lidt af en Stress Test for dem.
-
Bare lige et eksempel fra hvert spil;
Lineage 2: Der er ingen måde man kan costumize sin character på, hvis du er en female dark elf mage, ligner du alle andre female dark elf mages.. Man kan få forskellige items at putte på sin character, meget fedt, og ganske almindeligt..
jeg ved godt alt det om l2 og CoH.. og skal lige sige til l2's forsvar at i C2 der får de altså 5 forskellige ting..
men det var ikke lige det jeg spurgte om
hehe
jeg spurgte med hensyn til Guild wars. hvilke muligheder er der i det spil som der er anderledes som andre spil?? -
Oprindeligt indlæg af c-k1. deres servere stinker de er alt for langsome.
3. lyden stinker
Latterlige argumenter.
1. Serverne kørte fint her, har endnu ikke prøvet et MMORPG hvor det ikke har lagget engang imellem. Og for det andet er det et preview
2. Det viser ikke noget om det endelige produkt.
3. Beta.
-
jeg ved godt alt det om l2 og CoH.. og skal lige sige til l2's forsvar at i C2 der får de altså 5 forskellige ting..
men det var ikke lige det jeg spurgte om
hehe
jeg spurgte med hensyn til Guild wars. hvilke muligheder er der i det spil som der er anderledes som andre spil??Det har jeg jo lige skrevet..
-
Det har jeg jo lige skrevet..
har du det?? hmm.. nej du har ikke?? du har ikke skrevet om noget i guild wars???
eller er jeg bare skæv?