det nye morrowind!!!!

• man kan da ikke spille WoW unden at betale for at spille det vel ?... ligesom everquest.. og derfor kan man nok ikke få fat i en ulovlig copy ?,,

Asus A8N SLI Premium - AMD 64 San Diego 4000+ - 2x Geforce 7800GT
    2x 1GB Gskill Extreme PC4000 - 2x 74GB Raptor - 300GB Maxtor DM10
    Nikon D70 / D200 - Nikon 50 f/1,4 - nikon 18-70DX - Nikon AF-S 300mm 1:2,8 DII

• Damn hvor ser det spil da flot ud, det skal det satme have .. 8o

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

Oprindeligt indlæg af købkøb

Wares???

Troede i admins havde så meget imod det???

hmm jeg er med i beta testen som nu er næsten final det troede jeg i godt var klar over da jeg har nævnt det før herinde men nej der er ikke snak om warez OVERHOVDET :)

Oprindeligt indlæg af Evilbone
    man kan da ikke spille WoW unden at betale for at spille det vel ?... ligesom everquest.. og derfor kan man nok ikke få fat i en ulovlig copy ?,,

Man skal også betale for at spille CSS online... Men folk har åbenbart lavet en crack...

Hvis nogen af jer har hørt om %n fejlen der var der... Hvis man hed noget med %n i ens nick blev alle folk kicked fra en server ved at skrive kill...

Det er fikset... For folk der har købt det... Dem der ikke har blir så kicket når jeg kommer ind i en server...

Og hvis jeg går ind på en med 20-30 spillere og skriver kill er der kun ca 6-12 personer tilbage...

Resten af folket blir kicked... Det er da alt for usselt...

Synes stadig blizzard burde sælge battle.net konceptet ;)

Det er alt for hjernedødt... Har endnu ikke hørt om cheats på det stads... Ellers er det MEGET sjældent og så blir de stoppet MEGET hurtigt...

Edit: Synes ikke det der spil ser fedt ud... Det er flot.. Men føj... Se hvor klamt det egentlig ser ud... Gad da ikke spille et spil der så sådan ud... Det ligner jo fandme nature testen i 3dmark... Det er bare for at vise hvad det kan.. Det ser urrealistisk ud... ALT for meget lys...

Samme gælder HDR i farcry...

Hvem fanden har sådan nogen øjne der tager 1½ sekund at gå fra mørkt->lyst og bare være HELT blændet...

• Syntes du ikke at du skylder Discone en erkendelse af at du var lidt for hurtig??

At beskylde én for wares er det samme som at kalde manden en tyv, og når der er nogen der kalder mig tyv uden at det er berettiget, så forventer jeg en undskyldning bagefter.

Det er bare min mening om noget jeg måske ikke skulle blande mig i, meeeen. :)

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

Oprindeligt indlæg af Disc0ne

hmm jeg er med i beta testen som nu er næsten final det troede jeg i godt var klar over da jeg har nævnt det før herinde men nej der er ikke snak om warez OVERHOVDET :)

Nå ok...

Det lød bare som om at du havde testet det for LANG tid siden :D

Men du må meget undskylde ;)

Det florerer jo bare med warez... Så... Men er det fedt???

Og spiller du det stadig???

Oprindeligt indlæg af købkøb
    Det er alt for hjernedødt... Har endnu ikke hørt om cheats på det stads... Ellers er det MEGET sjældent og så blir de stoppet MEGET hurtigt...

Der er RIGTIG mange Diablo 2 cheaters. Men du har ret i at Blizzard er utrolig gode til at få ryddet op i dem. De slettede over 100.000 brugere på en gang for 6-12 måneder siden.

• Hatten af i respekt for dig dér :)

Dejligt at se en undskyldning istedet for at reagere som mange andre herinde ville gøre, nemlig:" Hvad snakker du om din lamme nar osv sov" :)

Intel 320 128Gb SSD
    My flickr

• ja jeg spiller det endnu men de har lukket mange maps af fks highlands pga de er færdige er ikke er bugget mere så det er lidt kedeligt lige nu alle i betaen snakker kun om hvornår det bliver final men kan da afsløre at PvP styre i det :)

Oprindeligt indlæg af r3ptile

Der er RIGTIG mange Diablo 2 cheaters. Men du har ret i at Blizzard er utrolig gode til at få ryddet op i dem. De slettede over 100.000 brugere på en gang for 6-12 måneder siden.

hehe jeg blev sq slettet den gang for at køre meph og pindle bot ;) ... hehe :P ... men blizz står overfor en umulig opgave nu, der er lavet scriptbots som de ikke kan se, da de bare kører som andre programmer i baggrunden :S

• Du må da føle dig snydt, da jeg har købt mit HL2 gennem BT og også får det den 16.11.04 :P

Forlovet myrdet over MMORPG
    Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

Oprindeligt indlæg af FlexQ

hehe jeg blev sq slettet den gang for at køre meph og pindle bot ;) ... hehe :P ... men blizz står overfor en umulig opgave nu, der er lavet scriptbots som de ikke kan se, da de bare kører som andre programmer i baggrunden :S

Tjiiiitede du ;)

Det kan godt lade sig gøre at fange de programmer der kører i baggrunden, Det er jo gjort i CS i lang tid :)

Intel 320 128Gb SSD
    My flickr

Oprindeligt indlæg af b34tz0r

Du må da føle dig snydt, da jeg har købt mit HL2 gennem BT og også får det den 16.11.04 :P

Hvorfor burde jeg så føle mig snydt???

Jeg får det så snart det udkommer...

BT får det ikke i butikkerne d. 16-11 ;)

Der plejer at gå ca 2 uger inden spil kommer til danmark ;)

Men jeg kan spille CSS nu... Og jeg føler mig ikke snydt...

450,- for CSS, DoDS, HLS og HL2... +hele HL1 serien...

Så det sq fint nok...

Oprindeligt indlæg af FlexQ

Brugte også meph og pindlebot...

Blev dog ikke slettet...

Havde en GAMMEL bruger som jeg oprettede d. 3 dag D2 blev released...

Spillede så på den 1½ år efter LoD blev released...

Så blev den hakket... Eller de fik koden på en eller anden måde???

Da jeg endelig fik den igen pga blizzard resatte PW var 4 af mine lvl 99 characters slettet og ALT var rippet...

Så jeg stod tilbage med en lvl 98 og en lvl 1 mule???

Hehe...

Så havde jeg 3 andre accounts så spillede bare videre...

Så efter jeg havde brugt bots i LANG tid blev den anden også hacket... Og de nakkede fandme alt mit lort igen...

Der må have været en 3-4 legit WF... 1 rustning med fundne jewels med attack speed/attack damage... fra 29/15->38/15...

Samme gælder hjælmen...

Og så havde jeg et par ist runer og en masse andet gejl...

Det hele blev nakket...

Så gav mine sidste 2 accounts væk til en eller anden totalt noob :D

Startede så på det gamle D2(Som iøvrigt er MEGET federe end LoD) og blev lvl 39 :D(Det TAGER MEGET længere tid end D2LoD...)

Det er fandme en udfordring det standard D2...

Men jeg glæder mig nu til at se/prøve WoW...

Er ikke sikker på om jeg køber det...

Så hvis du en dag ikke gider mere ville jeg være glad for at lige prøve din bruger på det der beta stads...

Bare for at se det(Medmindre der er en demo)

Oprindeligt indlæg af r3ptile

Der er ikke mange cheats... der er nogen bots... men direkte cheats... Spillede selv dengang... og det var da der kom den der dupe ting... den kom frem og på 1½ døgn blev alle items kopieret flere millioner gange...

så slettede de en HEL bunke brugere for at have dupes på sin bruger...

Men jeg synes fandme de er fede til det ;)

og så er battle.net et fedt online gaming system...

har kunnet lide det siden starcraft dagene...

sikker og fed måde at holde alt og alle opdaterede...

• Eftersigende sigter Vivendi efter en samtidig udgivelse verden over, så jo man skulle også kunne købe det i Danmark d. 16.

Damn hvor er det træls at læse dine indlæg engang imellem. Du bruger nærmest ENTER oftere en SPACE :S

• Hehe jeg er da total ligeglad med wow osv. EQ2 udkommer i starten af næste måned!!! Så sammen med at HL2 bliver åbnet i min steam account skal jeg nok få tiden tl at gå her til vinter:D