QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af The_Unforgiven
Jeg vil lige dele en ting med jer ang SHG.
Jeg fik i sidste uge en pakke fra SHG med en opkrævning på 188 kr incl gebyr til PostDK.
Jeg åbner den og ser det er et bundkort , magen til et jeg har solgt engang.
Dagen efter får jeg en telefon opringning fra den person som jeg solgte det til , som fortæller mig at det er en RMA sag , som han har sendt til SHG , som derefter sender det til mig med et gebyr på test , da det var uden fejl.
Han fortæller mig at jeg kan gøre med det som jeg vil da han er træt af SHG og derfor ikke vil have det bundkort.
Kort efter ringer en fra SHG og spørger om jeg har det pågældende bundkort , hvilket jeg bekræfter.
Han beder mig om at sende det , hvilket jeg griner af og siger at han først sender mig de 188 kr + porto til retur , hvilket han blankt afviser , men hårdnakket holder på at jeg FØRST sender bundkort og så sender de en check på 188 kr.
Jeg fortæller ham at jeg har dårlige erfaringer med at sende noget retur og derefter få pengene først flere uger efter.
I går fik jeg så en regning på et nyt bundkort på 1500 kr.
Jeg skriver til dem for at få en forklaring , får den besked at da jeg ikke vil sende det så må jeg betale for det.
Jeg skriver at de bare kan afhente det , da jeg nu slet ikke vil sende det , men vil efter 14 dage , sælge det , hvis de ikke har afhentet det.
Og at deres regning kan de stikke op hvor de er højest når de plukker jordbær.
The_Unforgiven
Narj, de er ikke alt for kloge derude i den forretning ...
Kom engang til at sende et forkert kabel med i en RMA-Sag. Skrev en mail og forklarede mit uheldige handling. Og de svarede det skulle de nok kigge på osv. Men har jeg fået mit kabel igen ? Nope. Gav i stedetfor op.
Okay et kabel lyder jo ikke af meget, men det er et kabel til at sætte digicam til computeren. De kabler er ikke altid lige billige.
Bedte endda om at få tilsendt et nyt kabel eftersom mit nu var væk i firmaet. Men har jeg modtaget et? Nope