Nu rabler det for SHG !!!!



  • hehe.. nice.. det er fedt at du har holdt lininen ud hele vejen og ikke givet dig på et tidspunkt, tror nok jeg havde gjort det samme hvis jeg skulle give dem en trussel før jeg fik mine penge..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog



    hehe.. nice.. det er fedt at du har holdt lininen ud hele vejen og ikke givet dig på et tidspunkt, tror nok jeg havde gjort det samme hvis jeg skulle give dem en trussel før jeg fik mine penge..


    Den bliver kørt så lang som muligt , hvis systemet fejler og jeg taber.
    Jeg NÆGTER at give efter for de paphoveder.



    The_Unforgiven


  • det er sku da også det er der fair.. altså de skal jo ikke gå og tro de kan få hva som helst..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af cvo2004
    Det er helt ude i hampen det SHG foretager sig.
    jeg tænkte på, hvad om vi alle sammen sendte deres salgsafdelinger for Privat/Erhverv og support afdeling en lille (kontakt os) hilsen, med link til denne tråd.
    Var det ikke en ide, også for at støtte The_Unforgiven lidt, i denne lidt ubehagelige sag.
    Er SHG ikke klar over tråden på nuværende tidspunkt, ja,så bliver de det ihvertilfald.


    Hilsen Claus


    Ville være god stil......


    #The_Unforgiven
    Du skriver først at det var konen der tog imod pakken.


    Men senere skriver du, at du hentede pakken, da du ikke kunne huske om det var noget du havde bestilt.


    har jeg misforstået noget eller.....?

  • LOL :)) - du får tilsendt et bundkort du slet ikke har noget med at gøre længere, og som du så skal betale for at have fået - og nu hiver de dig i retten - HDK nogen klaphatte de er :roller: :roller:


    Kan ikke se hvordan de skulle kunne vinde den retssag :]

  • Dette er ikke særlig god reklame for SHG
    Har ellers handlet der meget.
    Men har også selv en kedelig oplevelse (de skylder mig stadig 452,- fra sidste år, som jeg ikke har fået endnu... efter et utal af mails og kald.. har opgivet)


    Håber sq du får skovlen under dem.

  • Held og lykke Unforgiven!


    Dog har jeg ikke selv haft probs med dem, men efter hvad jeg har læst, fortjener de en virkelig omgang whoppin'.


    Cvo --> Hehe, nice one, venter spændt på hvad de siger.

    Intel Core2Duo E6600
    Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
    Asus P5K-E
    BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
    Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
    250gb WD disk
    200gb Samsung disk
    Samsung 226BW 22" Widescreen
    Logitech G15 v2
    Razer Diamondback Plasma Limited Edition


  • Håber sq de giver en kommentar........

  • Altså det er totalt uretfærdigt at de hiver dig i fogedretten for det, men hvis man ser på det udefra, så kan de altså godt vinde


    Med mindre du hyrer en god advokat som også kender faldstederne som anklageren gør..


    Udefra ser det jo ud som om du har modtaget noget som du så har ikk har betalt eller leveret tilbage
    Og hvis der et sted i den proces har foregået en fejl af en art (F.eks. hvis det er ulovligt at tilbageholde bundkortet fordi du ikke gider vente på at få pengene, hvilket imo er fair nok, men ved ikk hva straffeloven siger)


    En anden ting der måske også er et faldsted er at det måske kan skabe splid i sagen, til SHG's fordel, at du har modtaget pakken, som du på daværende tidspunkt ikke vidste hva indeholdte og om det var noget du havde bestilt



    Altså IMO er det totalt langt ude at de ikke har ville betale først, da det jo kunne tyde på at de ikke havde tænkt sig at betale dig, selvom de så fik varen


    Men du har altså også opført dig lidt provokerende nogle gange ka jeg høre :))


  • He he ja sikkert , jeg er bare dødtræt af dem og ja jeg hyrer en advokat , ingen tvivl om det.



    The_Unforgiven

  • Som jeg ser det kan de aldrig vinde den her sag, deres fejl, deres problem, de kan ikke gøre krav på noget som helts.
    Det er købeloven når den er mest simpel!


  • Bare sørg for at hyre en rigtig dyr advokat, for NÅR SHG taber sagen, og der gør de, så skal de dække alle omk. i retsagen :D muhahah!


  • Godt! Jeg blev også hevet i retten på falske anklager på et tidspunkt og jeg hyrede en advokat fra indre kbh til 4500,-


    Tabte, selvom der intet grundlag overhovedet var for det og det på ingen måde kunne bevises at jeg havde gjort noget som helst! X(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa


    Godt! Jeg blev også hevet i retten på falske anklager på et tidspunkt og jeg hyrede en advokat fra indre kbh til 4500,-


    Tabte, selvom der intet grundlag overhovedet var for det og det på ingen måde kunne bevises at jeg havde gjort noget som helst! X(


    Skidt advokat, hvad gik sagen på ?

  • SHG har også fået et dårligere ry efterhånden for ikke at levere de rigtige varer til kunderne, jeg syntes det er Dårlig service, men handler heller ikke hos SHG da der er så meget vrøvl med dem! En af mine venner har også haft mange diskutioner med SHG men de er pisse ligeglade mange af deres medarbejder:( så......

    CoreI7 5820K@4.5GHz

    32 GB Quad Channel Kingston HyperX Predator DDR4 2400Mhz

    ASUS Msi X99 Sli Plus

    Corsair 1500w

    KFA2 GTX Titan X SLi Watercooled

    120GB SSD OCZ Sata3 + 240GB SSD + Samsung Evo 850 Evo Raid0 500 GB

    Asus Rog Swift G-Sync 2560x1440 165 Hz og Asus 28¨'4K

    [align=center] CorsAir Carbide 540

    [align=center]