Jeg har også handlet hos SHG for sidste gang!
Deres levering er ok, men RMA sager er under AL kritik!
De har åbentbart nogle problemer med kundepleje efter deres penge er sat ind på deres konto.
Min skærm gik død efter en måned, jeg sendte den retur og de sendte den til det firma som står for rep.
Det firma sender en anden skærm tilbage dagen efter men 6 uger senere havde jeg stadig ikke modtaget min skærm, det viser sig så at SHG ikke havde taget imod pakken med skærmen så den røg retur til deres servicepartner.
Så det tog lige 7 uger for at få byttet en skærm, ikke repareret, men byttet!
En anden ting er så at jeg har ikke fået en ny skærm men en anden som er blevet repareret, og så påstår de at jeg ikke er ringere stillet med den skærm?!?
Hvor mange af de skærme som er blevet repareret tror i er kun en mnd. gamle?
Jeg har sikkert fået en skærm som er 1 års tid, så istedet for at få min 1 mnd gamle skærm byttet til en ny, så giver de mig en gammel skærm som de har repareret?!?