Nu rabler det for SHG !!!!

  • Jeg har også handlet hos SHG for sidste gang!


    Deres levering er ok, men RMA sager er under AL kritik!
    De har åbentbart nogle problemer med kundepleje efter deres penge er sat ind på deres konto.


    Min skærm gik død efter en måned, jeg sendte den retur og de sendte den til det firma som står for rep.


    Det firma sender en anden skærm tilbage dagen efter men 6 uger senere havde jeg stadig ikke modtaget min skærm, det viser sig så at SHG ikke havde taget imod pakken med skærmen så den røg retur til deres servicepartner.


    Så det tog lige 7 uger for at få byttet en skærm, ikke repareret, men byttet!
    En anden ting er så at jeg har ikke fået en ny skærm men en anden som er blevet repareret, og så påstår de at jeg ikke er ringere stillet med den skærm?!?


    Hvor mange af de skærme som er blevet repareret tror i er kun en mnd. gamle?
    Jeg har sikkert fået en skærm som er 1 års tid, så istedet for at få min 1 mnd gamle skærm byttet til en ny, så giver de mig en gammel skærm som de har repareret?!?

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • lige en ting , folk der har problemer med at formulere sig ,behøver man ikke moppe for det vi er nogle der ikke er verdens mester i retsstavning.



    så forstår i ikke hvad folk skriver må i spørge pænt om de ikke kan forklare det bedre ;)


  • Der er problemer med de fleste butikker når det kommer til RMA.
    Men den her er sgu godt nok for viderekommende.
    Ang din , så siger købeloven at du inden for 6 mdr , selv kan vælge mellem ombytning , reparation og pengene retur.
    Efter 6 mdr , har butikken ret til 2-3 rep , inden de ombytter eller giver pengene retur.
    Nej SHG trænger til en retssag.
    Så de kan få en over snuden.
    Og ja , en skrev det er altid de samme der har problemer , ja når man køber for ca 80.000 kr på 1 år , så vil der komme et par RMA sager.
    Nu er jeg jo nok også en af de få , der ikke vil finde sig i ret meget.
    De fleste andre havde nok sendt mb tilbage og så ventet et par mdr inden pengene kom , men IKKE jeg.



    The_Unforgiven

  • Jeg har også haft problemer med SHG.dk, men KUN på RMA området.. De var 100 år (nærmere 3 uger) om at sende mig mit vandkølingssæt. Derudover har jeg været ude for at de returnerede et forkert bundkort.


    Quote

    Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK
    lige en ting , folk der har problemer med at formulere sig ,behøver man ikke moppe for det vi er nogle der ikke er verdens mester i retsstavning.



    så forstår i ikke hvad folk skriver må i spørge pænt om de ikke kan forklare det bedre ;)


    Det dér kan jeg ikke forstå, vil du gerne være rar at forklare :))


    Det er gass!!! Du ka' ta' det :cheers:


  • men det ku jøderne ikke :dance:

  • Den sag med SHG overrasker mig ikke det mindste, selv om de ikke er de eneste, der kan finde på det nummer. Midtdata gjorde nemlig det samme med et GFX jeg havde sendt til RMA og pludseligt fik Soltani en check fra dem. Den skulle jeg have haft og jeg havde endda udtrykkeligt, gjordt opmæksom på, at jeg var ejer af kortet. Sådan noget må bare ikke ske.
    Heldigvis er Soltani en guttermand og overførte pengene med det samme. :D


    Jeg handler ikke med SHG mere. Det sidste stunt de lavede, var for dårligt. Jeg køber et nyt 6800 og det viser sig at være defekt. Suk, RMA på den og tilbage med den. Det var de 1 måned om at bytte. De løj flere gange om, at de havde sendt det, hvilket de ikke havde. X(

  • Ikke for noget, men hvorfor var det lige at du tog imod den pakke ?
    Hvis du bare havede ladet den ligge på posthuset havede du sikkert ikke haft de probs.



  • Hvorfor tog du imod pakken ?
    Du kunne bare havede ladet den ligge på posthuset !

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Kiv



    Hvorfor tog du imod pakken ?
    Du kunne bare havede ladet den ligge på posthuset !


    Øøøøh, det har du lige spurgt om - lad vær med at skrive samme indlæg 2 gange :]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans
    Den sag med SHG overrasker mig ikke det mindste, selv om de ikke er de eneste, der kan finde på det nummer. Midtdata gjorde nemlig det samme med et GFX jeg havde sendt til RMA og pludseligt fik Soltani en check fra dem. Den skulle jeg have haft og jeg havde endda udtrykkeligt, gjordt opmæksom på, at jeg var ejer af kortet. Sådan noget må bare ikke ske.
    Heldigvis er Soltani en guttermand og overførte pengene med det samme. :D


    Jeg handler ikke med SHG mere. Det sidste stunt de lavede, var for dårligt. Jeg køber et nyt 6800 og det viser sig at være defekt. Suk, RMA på den og tilbage med den. Det var de 1 måned om at bytte. De løj flere gange om, at de havde sendt det, hvilket de ikke havde. X(


    Ja, det glemte jeg også at skrive, det løj også flere gange overfor mig!

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans
    Den sag med SHG overrasker mig ikke det mindste, selv om de ikke er de eneste, der kan finde på det nummer. Midtdata gjorde nemlig det samme med et GFX jeg havde sendt til RMA og pludseligt fik Soltani en check fra dem. Den skulle jeg have haft og jeg havde endda udtrykkeligt, gjordt opmæksom på, at jeg var ejer af kortet. Sådan noget må bare ikke ske.
    Heldigvis er Soltani en guttermand og overførte pengene med det samme. :D


    Jeg handler ikke med SHG mere. Det sidste stunt de lavede, var for dårligt. Jeg køber et nyt 6800 og det viser sig at være defekt. Suk, RMA på den og tilbage med den. Det var de 1 måned om at bytte. De løj flere gange om, at de havde sendt det, hvilket de ikke havde. X(


    Ja du er jo faktisk heldig at Soltani ikke have købt det af en vidt fremmed person ;)
    - Så havde vedkommende da højst sandsynligt tænkt "Nå - haps! Den snupper jeg!" :) - Når der lige fløj 2.000,- ind ad brevsprækken...


    Så den var ikke helt så god fra SHG's side :rolleyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mazie
    Skriver du lige når der er nyt i sagen ?


    Mener du mig??
    Så ja , jeg skal nok sige til , men der går nok en rum tid , de har sat 30 dage af til betaling af regning.
    Hvad de så har tænkt sig at gøre , bliver sjovt at se.



    The_Unforgiven