Nu rabler det for SHG !!!!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Astrocity
    Det er sjovt at det altid er de samme som altid har problemer.. :roller:
    Har aldrig haft sønderlige problemer med dem. Alt kunne ordnes over mail eller telefon!


    Det samme her.. Deres service er SUPER mildt sagt.. De har overgået ALLE mine forventning.. De levere dagen efter - selvom man bestiller kl. 7:13.. ;).. De giver pengene tilbage for en vare med 14-dagsreglen begge gange jeg har brugt den.. Nu skal jeg snart til at prøve deres RMA-system og jeg har store forvent ninger til SHG..


    Thumbs up ti dem :cheers:

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]


  • Ja ja, svæv lidt på den lyserøde sky og drøm om superservice. Bare vent til du får brug for RMA og der går ged i. Så kan deres superservice ikke redde det mere. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK
    lige en ting , folk der har problemer med at formulere sig ,behøver man ikke moppe for det vi er nogle der ikke er verdens mester i retsstavning.



    så forstår i ikke hvad folk skriver må i spørge pænt om de ikke kan forklare det bedre ;)


    Hvis den er til mig - så skal du faktisk være mere end dygtig for at finde et sted hvor jeg "mopper" nogen for deres stave evner - MEN lige netop med "ham" så er stort set alle indlæg skrevet uden brug af quote og samtidig så groteske at man får grå hår et vist sted af at læse dem (lidt i stil med den provo post Bentzin skrev). Desuden skrev jeg faktisk også: Hænger ikke de ordblinde på tweak ud ..... ;)

  • Lige en update på denne sag:
    Jeg fik igår besøg af en stævningsmand.
    Dert stod det at SHG stævnede mig for 1699 kr + omkostninger , i alt 3100 kr.
    Jeg kunne dog , hvis jeg IKKE var enig i det , udfylde en seddel , der var med og sende den ind til Fogedretten , hvilket jeg omgående gjorde i dag.
    Så det lader til at der bliver en retssag ud af det.
    Jeg har dog gemt al kommunikation mellem dem og mig på mail.




    The_Unforgiven

  • SOLTEK SL-75FRN2
    AMD Barton 2500+
    1GB PC 2700
    Asus N6600GT
    IN A THERMALTAKE


  • Griner! Ville ønske det var mig :P!
    Den sag skal du da nok vinde!!

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 


  • STÆRKT, Jeg vil hellere i spjældet end at betale for at de skal spille smarte.

  • har det på denne måde... jeg ville sige at SHG skal sige du skal sende den tilbage per. efterkrav for at det er rimeligt... eftersom det er SHG's fejl kan du egentlig ikke være skyld i noget og du skal ikke betale for en fragt som der er deres fejl... ved at de sender en check 3 uger senere er forkert... så synes kun det er rimeligt og håber du vinder retsagen :)

  • De stevner altså deg fordi at de har sendt deg en vare du ikke har bestillt, og nekter å dekke dine utgifter i forbindelse med å returnere varen før varen er mottatt.


    Dette foreteller meg noe om deres holdninger, og jeg har ikke lyst til at handle der flere ganger og risikere og bli utsatt for noe lignende.


    Jeg skulle ønske at noen i fra SHG kunne komme med en kommentar, det kan jo være at det hele er en gedigen misforståelse

  • Jeg håber inderligt, at SHG får r***n flået helt op til nakken. Det er på tide, at de får en lærestreg, som de ikke glemmer lige med det samme.
    Der er mange kunder, som har måttet bøde for deres fejl. For en gangs skyld bør de selv komme til det. :evil:


    -->Manic Miner. Jeg tvivler stærkt på, at det er en misforståelse.
    Jeg har efterhånden indtryk af, at det simpelthen er deres sædvanlige metoder, vi ser et eksempel på her. :rolleyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans
    Jeg håber inderligt, at SHG får r***n flået helt op til nakken. Det er på tide, at de får en lærestreg, som de ikke glemmer lige med det samme. Der er mange kunder, som har måttet bøde for deres fejl. For en gangs skyld bør de selv komme til det. :evil:


    -->Manic Miner. Jeg tvivler stærkt på, at det er en misforståelse.
    Jeg har efterhånden indtryk af, at det simpelthen er deres sædvanlige metoder, vi ser et eksempel på her. :rolleyes:




    DETTE ER INDISKUTABELT :evil:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK
    lige en ting , folk der har problemer med at formulere sig ,behøver man ikke moppe for det vi er nogle der ikke er verdens mester i retsstavning.



    så forstår i ikke hvad folk skriver må i spørge pænt om de ikke kan forklare det bedre ;)


    Enog. Ordblinde har lige så meget ret til at være her som os andre. Istedet for at rakke ned, var det måske en idé at lige læse posten igennem et par gange og så lige forstå meningen.


    Det her er lige på grænsen af racisme..

  • De sender mig en vare som de har testet fejlfri med et gebyr på 178 kr incl porto , som er en vare som jeg har købt ved dem , men solgte inden RMA , det var den nye ejer der lavede en RMA på det bundkort , de sender mig så mb med en regning på 178 kr + PostDK gebyr , jeg henter pakken , da jeg ikke kan huske om det er noget jeg har bestilt.
    Det er sendt til mig ved en fejl , det skulle til den nye ejer.
    SHG ringer og beder mig om at returnere mb , så vil de sende mig en check på 188 kr , jeg griner af ham og siger " glem det " , sidste gang ventede jeg 1 mdr og først efter trussel om inkasso sendte de pengene.
    Så send mig en check og en pakkelabel så sender jeg pakken , men sådan handlede de ikke sagde Morten Møller , bare ærgeligt det gør jeg , jeg kan ikke få varer før jeg har betalt enten med dankort eller ved modtagelse , jeg sagde jeg også kune sende den pr efterkrav , hvilket han afviste.
    Det sidste der blev sagt i denne sag , fra SHG var at min " konto " nu var lukket.
    Og jeg sagde idiot og at nu sendte jeg slet ikke det mb , nej det var til afhentning i Fredericia.
    Og nu er sagen så endt ved Fogedretten.



    The_Unforgiven