Spyware med msgplus 3.2

  • Hey, kom ved et uheld til at overse advarslen om spyware "sponsorprogrammer" og de blev installeret.. har så fjernet msgplus igen og kørt ad aware, spyware search and destroy, men det er der sku stadig.. har fundet noget der hedder "remote the.exe" som ikk vil slettes.. men hvad kan jeg ELLERS gøre nu???


    se billed.....



    http://www.carstone.dk/asd.jpg


    normalt komemr der ikk popup med SP2, men denher kommer hvergang.. når jeg starter iexplorer kommer dender blå ting frem... hmm

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

    Rettet en gang, sidst af Carstone ().

  • Tak for advarelsen, gider ik det spy møg..

    Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

    Rettet en gang, sidst af Meinder ().

  • Er det ikke Gain ? gain.exe og så er der den der kalender, tror nok den hedder noget med manager.exe . Ellers kør adaware og spybot, så vil jeg mene at det er væk.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ShakaleN
    Flyttet til Spil & Software.


    Hvis du ved hva den hedder, så prøv at gå ind i processes og luk den ned , og prøv at søg efter den og delete den manuelt. hvis du kan


    Lukkede næsten ALT i prosessor.... uden held. den var slet ikk derinde underligt nok... så nu prøvede jeg så Hijack this, og fik fjernet noget skidt og genstartet, kørt search and destroy og adaware 6 og NU er skidtet væk :)


    Kan stort anbefale MSGPLUS, lækker program! men HUSK for katten, at sige pænt nejtak til SPONSORPROGRAMMER :)


    Good luck hehe

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W


  • Hvis det er den nye Ad-Aware SE, så er der to forskellige steder du skal vælge at fjerne spyware o.lign... Den ene liste er vidst kun cache-filer, og den anden er reg.-værdier o.lign...


    Så'n fik jeg fjernet mit GAIN.exe og WZQPICK.exe... .oO( Glemte at få firewall inde jeg begyndte at surfe... :-( )Oo.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zlinky


    Han skrev at han har fixet det.




    Men tak for tanken da :)

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Heysa
    Måske kan I også hjælpe mig...


    Hvis I ser dette vedhæftede billede [Blocked Image: http://www.dybmose.dk/spy.JPG
    Så kan I se en blå tool bar øverst og nederst, jeg har prøvet både Hijack This, Search And Destroy Spybot, Easycleaner og Ad-Aware.. og ingen af delene fjerner det...
    HJÆLP 8o

    AMD 64 3000+
    PowerColor Radeon 9800Pro
    Asus K8V SE Deluxe
    2x512 Performance PC3200 DDR400 RAM
    120GB Maxtor HD
    160GB SATA Maxtor HD

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BomiraZ
    Heysa
    Måske kan I også hjælpe mig...


    Hvis I ser dette vedhæftede billede [Blocked Image: http://www.dybmose.dk/spy.JPG
    Så kan I se en blå tool bar øverst og nederst, jeg har prøvet både Hijack This, Search And Destroy Spybot, Easycleaner og Ad-Aware.. og ingen af delene fjerner det...
    HJÆLP 8o



    Hvis du smider et log fra HiJackThis herind, så skal vi sgu' nok få den fjernet. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BomiraZ
    Heysa
    Måske kan I også hjælpe mig...


    Hvis I ser dette vedhæftede billede!
    Så kan I se en blå tool bar øverst og nederst, jeg har prøvet både Hijack This, Search And Destroy Spybot, Easycleaner og Ad-Aware.. og ingen af delene fjerner det...
    HJÆLP 8o


    Har du prøvet at slå systemgenddanelse fra, også køre ad-aware osv.?

  • Her er et billed fra Hijack This :
    [Blocked Image: http://www.dybmose.com/hijackthis.JPG]


    Desuden har jeg nu prøvet at have afinstalleret MSGPLUS og så køre Easycleaner, Search And Destroy og Adaware, men lige lidt hjælper det desværre.. de to toolbars og nogle ikoner dukker konstant op på mit skrivebord. Det hele har vist forbindelse til http://www.lop.com.


    HELP ME 8o

    AMD 64 3000+
    PowerColor Radeon 9800Pro
    Asus K8V SE Deluxe
    2x512 Performance PC3200 DDR400 RAM
    120GB Maxtor HD
    160GB SATA Maxtor HD

  • Hm... så lykkedes det vist, ved at fjerne de ting i hijack this, genstarte i fejlsikret tilstand og slette en masser mapper inde i Programmer og så køre Adaware og SearchAndDestroy, så er det lykkedes mig at få fjernet de møg tool bar´s. Jeg siger mange tak for hjælpen, MSN PLUS er nu noget federe uden :P

    AMD 64 3000+
    PowerColor Radeon 9800Pro
    Asus K8V SE Deluxe
    2x512 Performance PC3200 DDR400 RAM
    120GB Maxtor HD
    160GB SATA Maxtor HD