Tweak-T-shirt

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Martin
    Vi arbejder faktisk på at få lavet t-shirts, kopper og key hangers.


    Men der er ikke noget der er sikkert endnu.


    Se jer godt for inden i bestiller - der er simpelthen så meget lort på markedet. Jeg får lavet en del t-shirts med motiv - og der bruges altid mærket T-Time - som er noget af det bedste der findes. De kan holde pænt mange år - selv med motiv. Hvis det har interesse kan jeg godt formidle kontakten til min T-shirt pusher. De kan levere i alle farver og størrelser - og har du motiv på en fil - så fikser de det via en PC. Jo flere farver jo dyrere at få trykt - logisk nok...

  • Jeg er også klar på det! Max 200 kr.- Er der mere nyt i sagen?


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Kan prøve og snakke med dem der hvor jeg arbejter der trykker vi alt tøj så jeg kunne sikkert få noget rabat. de tryk vi bruger hedder POLY tryk og de er enlig ikke så dyre. Hvis i skaffer T-shirtsene så kan jeg sikkert skaffe tryk og få det sat på for ikke så meget.


    Jeg skal på arbejte på onsdag der kan jeg prøve og spørge hvad det vil koste og få det trykket og hvordan... Men jeg skal vide hvad der skal trykkes og jeg skal hvide hvad der skal trykkes på og hvor meget der skal trykkes.


    Quote

    Vi arbejder faktisk på at få lavet t-shirts, kopper og key hangers.

    nu sankker du om i er ved og få det lavet men hvis der er noget i vil ha trykket vil du så ikke lige sende en PM med oplysninger


    Mvh. DoDo


    PS. alt efter prisen på T-shirten bliver det ikke så dyrt MAX 150

    Your pony died because it wasn't pretty enough

    Rettet en gang, sidst af DoDo ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WizzarD


    Se jer godt for inden i bestiller - der er simpelthen så meget lort på markedet. Jeg får lavet en del t-shirts med motiv - og der bruges altid mærket T-Time - som er noget af det bedste der findes. De kan holde pænt mange år - selv med motiv. Hvis det har interesse kan jeg godt formidle kontakten til min T-shirt pusher. De kan levere i alle farver og størrelser - og har du motiv på en fil - så fikser de det via en PC. Jo flere farver jo dyrere at få trykt - logisk nok...


    Absolut, T-Time er af virkelig god kvalitet, har selv en del derhjemme. Jeg vil så bare lige tilføje at jeg ikke bryder mig synderligt om kraven på den model jeg har, den er alt for tyk og stor. Men lur mig om der ikke findes flere modeller. :)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Det er en fantastisk ide :D ... vi skal bare sørge for at holde det i tweak.dk farver, og ikke noget med at begynde på at ændre i det... og så skal det heller ikke være for fancy, ikke noget med mange farver, den må os godt holde stilen lidt...


    hehe... kom til at tænke på, det kunne være nice hvis man kunne lave en polo med tweak.dk + logo bare på venstre bryst ... vil se mega pro ud ;) ... og så måske en lidt vildere t-shirt... det er jo ikke svært at ordne to? ... Jeg vil sq godt betale 150 kr for en pæn t-shirt, og 250 for en polo ...:)....

  • Jeg vil bare hellere give en 50ér mere for en t-shirt at god kvalitet! Ikke dem som bliver grimme efter 2 vask!


    Hvad med "Tweak.dk" på forsiden og


    "Tweak it or leave it" på bagsiden?


    NB: Bare et forslag... Jeg er enig med ham længere oppe, nemlig at der ikke er for meget skrift og for mange farver...


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

    Rettet en gang, sidst af Søndergård ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af kimsdipchips
    Kun vis T-Shirten var sort :clap:


    Yeah. Mørk grå eller sort ... :)) ... og en kraftig kvalitets-tshirt ... med dobbelte syninger osv .... Gider ikke det bilka-pjat.


    ... og ud over kvaliteten så skal udseende jo også være passende ... ;) ...

  • Skriv mig op til en i large, mørke blå med gule kanter og hvid skrift vilde være vildt flot.. :T

    Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

    Rettet en gang, sidst af Meinder ().

  • Jeg vil da personligt selv mene at som FlexQ siger så burde den holde sig i de "originale" tweak farver... altså blå og så med Tweak slogan på ryp og logo på front... og hvis det så sq være ekstra gejl så sq man smække brugernavnet op i nakken :)


    EDIT: men self jeg er sq ik så besværlig... jeg kan godt klare hvis den blir rød grøn sort hvid osv. ;) bare der står Tweak på den ;) og jeg så self kan passe den :T


    og så skal den self være i go kvali med et tryk der ik bare fucker op efter 1 vask ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^
    Vi skal bare have nogle in-puts i poll'en, sådan så vi ved nogenlunde hvor mange der skal bruges.


    Evt. link på forsiden?


    Så flest muligt "opdager" det?

  • Ville være kanon!
    Så skulle jeg da ha' et par stykker, og det skal være min nye LAN t-shirt :D

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP