er der ik nogen der har en popup blocker der virke ordentlig, har sku prøvet så mange men der kommer stadig de skide popups.. er sku ved at være træt af dem....

en popup blocker der virker...
-
-
-
ja eller hva de nu hedde... i ved hva jeg mener ik...
-
det var en joke ikke
den skulle forstås sådan at jeg bruger mozilla og derved ikke får nogle pop ups, så derfor aner jeg ikke hvad det er da jeg aldrig har set nogle, ik
du forstå? :]
-
Oprindeligt indlæg af ^Genzo^
det var en joke ikkeden skulle forstås sådan at jeg bruger mozilla og derved ikke får nogle pop ups, så derfor aner jeg ikke hvad det er da jeg aldrig har set nogle, ik
du forstå? :]
Vi fik den godt i første omgang
Jeg gjorde da
-
Oprindeligt indlæg af Berleburg
Jeg gjorde da
me2 ... men vil give dig ret, mozilla er virkelig federen
-
Jep, jeg forstod den også.
Men den popup stopper som er i avant er også udemærket, hvis der er noget den ikke stopper er det bare et højreklik og så tilføjer man den til blokerings listen.
-
Oprindeligt indlæg af Berleburg
Jeg gjorde da
jeps men det gjorde ham der lavede tråden ikke så jeg blev jo lige nød til at forklare mig
-
synes nu google toolbar er nem hvis man ikke har lyst til at skifte browser
-
Den indbyggede i SP2 til winXP har blocket alle de popups jeg har fået...
-
Oprindeligt indlæg af ^Genzo^
jeps men det gjorde ham der lavede tråden ikke så jeg blev jo lige nød til at forklare mig
ja ok nu forstår jeg den da osse.. fatted ik lige så meget i går.. men tak for hjælpen..
-
Oprindeligt indlæg af NiEn
ja ok nu forstår jeg den da osse.. fatted ik lige så meget i går.. men tak for hjælpen..
bedre sendt end aldrig
-
Oprindeligt indlæg af HeRo
synes nu google toolbar er nem hvis man ikke har lyst til at skifte browserenig, også dejligt man bare lige kan søge på google i sin toolbar
-
Det kan avant også
Efter at have fået forskellige toolbars installeret uden min vilje har jeg bare et eller andet imod toolbars, ligemeget om den hedder google eller sexfind
-
Hvis man er til Internet Explorer, så kan jeg anbefale Panicware PopUpStopper... kan hentes på http://www.panicware.com
Brugte den selv inden jeg opdagede FireFox. Den tager ALT..!