Nu er det ved at være for meget med USA og krige!

Oprindeligt indlæg af r3ptile
    Nu står der jo heller ikke at USA vil invadere Iran, "kun" angribe landet.

Irak angreb da heller ikke nogen... :)

De har haft forbindelse og samarbejde med Al Queda, og de har sq angrebet mange efterhånden, så det vil nu på en måde mene at de har...

Det er ikke bevist at de (den irakkiske regering aka. Saddam Hussein :P) har kontakter med Al Qaeda. Hvem har de angrebet?

Hvis du fulgte lidt med i hvad der sker rundt om, så ville du vide at JO - der ER fundet klare beviser på deres samarbejde!

http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=952804

Hvad var det lige du sagde? :)

Så er den vidst slået på plads! :)

Hørte da også et klip i TV-Avisen, for nogen tid siden, hvor Bin Laden for åben skærm talte nedladende om Saddam Hussein... -Det kom faktisk bag på mig...

Men at USA nu begynder at antyde trusler mod Iran er simpelthen for langt ude. Hvorfor har de fx ikke gjort noget mod Korea, når det er dem der har padehatte-skyer flyvende omkring?
    USA er begyndt er IMO begyndt at se forkert på tingene, og ser nu næsten kun farer i muslimske lande... -føles det somom...

• Jeg siger jo bare hvad jeg læser :rolleyes: og hvad mange kilder bekræfter, men okay, hvis USA ikke kan bestemme sig, så lad dem om det :roller:

Iraqi intelligence documents from 1992 list Osama bin Laden as an Iraqi intelligence asset. Numerous sources have reported a 1993 nonaggression pact between Iraq and al Qaeda. The former deputy director of Iraqi intelligence now in U.S. custody says that bin Laden asked the Iraqi regime for arms and training in a face-to-face meeting in 1994. Senior al Qaeda leader Abu Hajer al Iraqi met with Iraqi intelligence officials in 1995. The National Security Agency intercepted telephone conversations between al Qaeda-supported Sudanese military officials and the head of Iraq's chemical weapons program in 1996. Al Qaeda sent Abu Abdallah al Iraqi to Iraq for help with weapons of mass destruction in 1997. An indictment from the Clinton-era Justice Department cited Iraqi assistance on al Qaeda "weapons development" in 1998. A senior Clinton administration counterterrorism official told the Washington Post that the U.S. government was "sure" Iraq had supported al Qaeda chemical weapons programs in 1999. An Iraqi working closely with the Iraqi embassy in Kuala Lumpur was photographed with September 11 hijacker Khalid al Mihdhar en route to a planning meeting for the bombing of the USS Cole and the September 11 attacks in 2000. Satellite photographs showed al Qaeda members in 2001 traveling en masse to a compound in northern Iraq financed, in part, by the Iraqi regime. Abu Musab al Zarqawi, senior al Qaeda associate, operated openly in Baghdad and received medical attention at a regime-supported hospital in 2002. Documents discovered in postwar Iraq in 2003 reveal that Saddam's regime harbored and supported Abdul Rahman Yasin, an Iraqi who mixed the chemicals for the 1993 World Trade Center attack...

• Tja...

Lad os se hvad FN siger...

synes sq det er noget svineri at USA skider højt og helligt på FN...

Men hvis iran ikke har noget at skjule har de vel INTET imod at der blir inspiceret???

Edit: Det med at USA taber er jo helt udelukket...

Men at de taber mange mænd enig...

Dog har jeg endnu ikke forstået 100% hvorfor Irakerne har så meget imod USA... De fjernede sadam som jo ikke ligefrem var en rar mand...

De vil genopbygge landet... Dvs bygge det idet hele taget... Kan ikke se problemet.. Svarer til at der kom en hen til mit hus og ville fjerne en tyran der havde holdt mig fange... Efter det ville han bygge mit hus om til det nyeste nye...

Og så får han lidt for det...

Saddam brugte olien til at sælge og købe våben osv... Amerikanerne bruger det hovedsageligt til deres industri...

Edit2: Ja det er måske lidt en dårlig sammenligning... Men hvad fanden hjælper det at dræbe de soldater??? Det ser ikke ud til at USA trækker sig...

Skader amerikanerne nogen hvis ingen skadede dem??? Dvs de soldater som er dernede... Det er jo helt agurk...

Forstår ikke hvordan man kan kæmpe en krig man UMULIGT kan vinde...

• Nogle af jer der har set filmen " Bowling For Columbine" af Michael Moore?

De er jo fuldstændig gale de amerikanere.. De skal bar skyde og skyde og skyde!

MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

• Amerika er ikke amerika uden at de er i krig... Det amerikanske folk kan ikke definere sig selv, uden at landet har gang i en krig...

I øvrigt er det plat at fjerne saddam pga. at han er diktator... så skal du jo i gang i 50 andre lande efter ?? tror stadig på at det er olien... bush er jo medejer af et kæmpe olieselskab..

• hmm...

Jeg undrer mig faktisk ikke over at det sker, hvis i kigger lidt i historien, hvem var det så lige der befolkede USA ?

Man sendte røvere snydere og svindlere til usa for at befolke landet, det var stedet, landet med frihed osv. På 3 generationer kan man altså ikke fjerne den mentalitet der var i deres famillier på een gang.

Landet laver store fabrikker og er højt på sky, fordi at de har de nyeste teknologier (BÅÅÅÅT!!! det er de østasiatiske lande), de har du højeste huse (bååt igen) største broer (båååt igen igen) Hvad er det lige USA har som gør dem til en hel masse som vi andre ikke er ? ...

Nu læser jeg star wars, og har læst alt hvad der er og finde på dansk. Og det er faktisk skræmmende, jeg tror Lukas har brugt Europa - USA ...

Prøv nu lige at se det.

Den gamle Republik = Europa har magten dvs. før anden verdenskrig, alt går sin stille gang, og fremskridtet er i gang, men det går stille. Topfolkene sidder et eller andet sted og regerer, men efter1 verdenskrig så har de fået nok af krig og nedskærer hærene.

Imperiet = USA nu, usa er imperiet, med nye våben osv. men de har ikke helt overtaget magten, de sidder stadig i forbund med EU (den gamle republik) og så skal det hele se ud som om det er så godt så godt. Men (kejseren = G W Busk) vil meget gerne have magten over hele verden. hvilket man i faktisk kan se, han angriber snart alle de lande som han kan se en fjende i.

Syns det er skræmmende så meget det ligner hinanden. Historien gentager sig. At G W Busk ikke når det fordi at USA ikke har uendelig mange soldater er jo så en anden ting.

Jeg tror at en præsident som Clinton ikke ville være nogen dårlig ide, eller en kvinde. Det ville virkelig få ryddet op i senatet.

USA bruger alle deres penge på våben og "fremskridtet". Men hvis man ser usa efter i sømmene så er det et land i forfald, de har ingen miljøpolitik (eller ihvertfald næsten ingen). De har en kæmpe befolkningsgruppe hvis levestandard ligger MEGET under den snits levestandard er der i Polen.

USA burde vende de udaf rettede øjne indaf, for at se hvad det egentlig er de laver. De skyder deres eget land i sænk, imens de gør sig upopulære i næsten hvert eneste land i verden. De går en hård tid i møde hvis de bliver ved på den her måde.

/Out

Det er ikke bevist at de (den irakkiske regering aka. Saddam Hussein :P) har kontakter med Al Qaeda. Hvem har de angrebet?

Ikke angrebet nogen? Har du hørt om den lille detalje der hedder Golfkrigen? :]

CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

Ja, for 10 år siden...

Jep, men et meget dumt træk af Saddam alligevel. Og jeg ved da at Bush kørte på den, for "det skulle jo nødigt gentage sig".. at han så bare vil have olie er en anden sag

CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra