Hvad ville i stemme???

  • Jeg har stemt Bush
    fordi Arnold Swartznegger kan lide ham... ej heh...


    fordi jeg er enig med Bush?


    ang. fahrenheit 9/11 den er altså for langt ude...


    fx:


    - Når Bush. spiller golf, spiser eller er bare fanget med et dumt ansigtsudtryk = ham


    - Før-krigs-billederne fra Irak er legende børn og glade familiefester - Saddam ser vi ikke noget til. Det hele spoleres af US-bombardementer og vi ser et inferno af døende børn, grædende mødre osv.


    - Vi følger en amerikansk mor, hvis søn er død i krigs-tjeneste. Hun læser stortudende op af breve, hvor sønnen opfordrer til ikke at genvælge Bush. (hvor plat kan det lige være?)


    - Og den eneste, der for alvor bakker Bush op, er en tyggegummi-tyggende Britney Spears!

    CPU: AMD Barton 3200+ @ 2,2
    MB : Asus A7N8X Deluxe
    RAM: 2x512 Corsair Value Select PC3200
    GFX: HIS Radeon 9800 pro 256mb | 410 / 378
    HDD: 160 GB Maxtor


    3dmark01: 17600
    3dmark03: 6100
    3dmark05: 2650
    AquaMark3: 42.700


  • Der må jeg sq holde med dig :cheers:


    Der er også rigtige ting i 9/11, men generelt er den sq plat!


    Micheal Moore spiller så smart - han lader som om han er fra det hårde arbejdskvarter og kender dem og deres situation, i virkeligheden er han sq da bare stinkende stenrig, lige så vel som hans forældre og familie er...
    Hele hans barndom har foregået i overklassemiljøet, han snakker kun deres sag for at folk skal se ham som en sand helt og falde pladask for alt hans andet sludder...


    Og så den grædende mor...ffs :] - hendes søn er død forhelved, hun skal jo have en at skyde skylden på, det er en meget normal reaktion - Men er det Bush der har skudt ham ned i helikopter?? - Nej, det tror jeg ik' liiiige det er, det er nemlig irakkere, så den holder sq ikke helt :rolleyes:


    Men når alt kommer til alt, vil jeg heller ikke tage Bush's parti, for sagen er ikke slut endnu - hvis det viser sig at Irak i fremtiden vil klare sig bedre og bedre, vil Bush blive mærket i historien som den der gjorde verden til et bedre sted at leve, men slår hans planer om demokrati i Irak fejl - ja så kan han godt regne med at blive buh'et af resten af dette århundred...


  • Han voksede op fattig...


    Og det med at han viser irak fint før osv??? Det passer da...


    Det meste af landet var ikke bombarderet...


    Han viser MASSER af amerikanske soldater der ikke fatter hvad de laver..


    Plat at en mor mistede sit barn??? Barnet hadede det bush gjorde mod ham og alle hans soldater venner???


    Hvad med den der patriot treaty som bush fik indført???


    Til at fjerne borgeres rettighedder??? Wtf?


    Comeon... Bush er en nar... Hvis du ikke kan se det så er der noget galt...


    Han er den ENESTE mand der vil SKIDE på FN og bare gøre hvad han ville...


    Det er KUN pga hans far at han er så skide sur på saddam...


    Edit: Jeg ville ønske at det her var det rigtige valg...


    53/13... Hehe...

  • Jaja :] - kommer fra samme person som påstod at USA havde indrømmet at månerejsen var fake, at den danske og islandske kultur er stort set ens og at alle muslimer er blodtørstige mennesker :roller:


    Min tålmodighed er simpelthen for kort til at sidde og forklare en båtnakke som dig, hvordan tingene hænger sammen...så cut the crap pal! - gider ik diskutere med dig!


    Get a grip! :dots:

  • Uden at vide alt for meget om det:


    Det er vist også sådan i USA, at man enten er med Bush, eller bare vil have ham ud, og så er alternativet Kerry.


    Synes at amerikanerne burde "rydde op" der hvor de nu er, og så smutte bagefter.


  • Enig med Bush i hvad? At det er okay at bombe et land for olie, at sende sit lands unge, for ikke også at tale om danskere og andre til deres største mareridt nogensinde, fordi nogle velhavende amerikanere skal have flere penge? Hvad fanden er der at være enig med Bush i?


    1. Hvad prøver du at skrive?


    2. Vi er alle sammen enige om, at Saddam skulle vælges, men der var mange andre alternativer, og USA's valg må nok have været nær det mest uintelligente og humane overhovedet. Bortset fra måske at nucleare landet.


    3. Jeg er enig i, at det er forkert at bruge moren til en afdød søn på den måde, men jeg synes stadig det er reelt nok, at gøre hendes mening klar?


    4. Jeg tvivler på det er for at vise, at Britney er den eneste, som støtter Bush. Det er nok nærmere, at du ikke ser den slags lallende, små imbecile blondiner forsvare en demokratisk præsident?


    Det er korrekt, at Bush er ekstremt god til at publicere sig selv og tale for sin sag. Og så er det bare sørgeligt, at verdens super magt er samling af de mest alt ædende, uhumane mennesker på kloden.


    Mikkel:


    Hvor ved du fra, at han er vokset op hos en velhavende familie? For mig at se virker Flint Michigan ikke som den mere velhavende del af USA. Og hvad hvis han endelig var? Det kan godt være han har tjent millioner og atter millioner på at lave Bowling for Columbine og Fahrenheit 9/11, men jeg har meget svært ved at se hvordan han skulle have lavet de film uden at have hjertet med.


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel


    Og så den grædende mor...ffs - hendes søn er død forhelved, hun skal jo have en at skyde skylden på, det er en meget normal reaktion - Men er det Bush der har skudt ham ned i helikopter?? - Nej, det tror jeg ik' liiiige det er, det er nemlig irakkere, så den holder sq ikke helt


    Det der argument behøver vidst ingen kommentar.


    Og hvis Bush bliver hyldet år efter år, som du foreslår, fordi Irak bliver et demokratisk land, så bliver jeg i hvert fald ikke den, der står med "We love Bush" banneren.


  • Well, når alt kommer til alt er vi nok meget enige om det her emne - vi har bare hørt tingene forskelligt, og det er nok det der gør den store forskel, tror jeg.


    Mht. Fahrenheit 9/11, så vil jeg altid stille mig meget kritisk til dokumentar-film der er pjattede og uobjektiv som den her film jo er, så derfor er min skepsis i forhold til Michael Moore steget...
    IMO. er den film én store omgang propaganda, og derfor synes jeg heller ikke den er særlig informativ - JEG kan ikke stole på facts fra en film, der er så farvet og fjollet - det er jeg for kritisk til - sådan er jeg bare... :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel


    Well, når alt kommer til alt er vi nok meget enige om det her emne - vi har bare hørt tingene forskelligt, og det er nok det der gør den store forskel, tror jeg.


    Mht. Fahrenheit 9/11, så vil jeg altid stille mig meget kritisk til dokumentar-film der er pjattede og uobjektiv som den her film jo er, så derfor er min skepsis i forhold til Michael Moore steget...
    IMO. er den film én store omgang propaganda, og derfor synes jeg heller ikke den er særlig informativ - JEG kan ikke stole på facts fra en film, der er så farvet og fjollet - det er jeg for kritisk til - sådan er jeg bare... :)


    Fint nok, at du er kritisk, og det er jeg skam også, men derfra og til at gå til at synes filmen er helt uden hold i synes jeg der er meget langt. Som der bliver sagt, så er det facts der bliver vist og alle, som har set den film, bør burde indse, at Bush er så malplaceret på den post, og det samme er hele hans regering.

  • Quote

    Fint nok, at du er kritisk, og det er jeg skam også, men derfra og til at gå til at synes filmen er helt uden hold i synes jeg der er meget langt. Som der bliver sagt, så er det facts der bliver vist og alle, som har set den film, bør burde indse, at Bush er så malplaceret på den post, og det samme er hele hans regering.


    En eller anden burde nakke den spasser - ingen tvivl om det. Manden er både kriminel og krigsliderlig - Kill the bastard.... :chain: