Eksempler på livsglæde.

  • Livsglæde er når man vågner op ved at solen skinner en i ansigtet ..
    At høre fuglene synge ..
    At være sammen med dem man elsker og holde af ..
    At give og få gaver ..
    En dejlig overraskelse ..
    At gå ture i naturen evt. hånd i hånd med en man elsker ..
    At få at vide man er elsket ..
    At få og give et knus ..
    Et kys ..
    Ros, og følelsen af, at man er god nok ..
    At være forelsket ..


    Der er meget der kan betegnes som livsglæde .. Det er meget forskelligt fra person til person .. Dette er bare nogle få bud på hvad livsglæde kan være for mig .. :)

  • For mig er livsglæden forøget, ved at have overlevet 2 alvorlige trafikuheld, XX antal hysteriske kvinder og så endelig finde den eneste ene. :D

  • Det overordnede livsglæde tegn, må vel være tilfredsstillelse. At man føler sig tilfreds og stolt af det man har opnået. Uanset hvad det end kan være.


    Men noget så banalt at man har noget at stå op om morgenen for.

  • Hmm...


    Musik
    Kærlighed
    Venskab
    Frihed
    Tryghed
    Familie
    Tilfredshed

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

    Rettet en gang, sidst af Berleburg ().

  • Vi har mange opfattelser af livsglæde og jeg deler da menig med burger og hans.


    Jeg vil dog sige at et af de steder hvor jeg ser den største livsglæde er ved handicapede.


    Vi havde et arragement på mit arbejde hvor de havde en fest i den ene af vores haller.


    De viser virkelig deres glæde på en måde som vi andre helt klart kunne lære noget af.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Livsglæde for mig er helt sikkert at være sammen med vennerne/familie og hygge..


    Kan heller ikke leve uden musik, da det virkelig kan gøre een glad! :D


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • livs glæde for mig er:


    Bajre has og fistibitas samt patter og modelle ej det er gazzz :P


    Livsglæde for mig, er faktis sådan som jeg har det lige nu, jeg er glad for at gå i skole, (som jeg ikke var sidste år) har mange gode klasse kammerater og det med the love er også ved at komme lidt mere fut i ;) så det hele er bare godt :D

  • Slutter mig til Burger, jeg er nemli meget glad for at være sammen med min kæreste ;)


    Er også enig i det med tilfredshed, og det er jo så forskelligt fra person til person hvordan det opnåes. Jeg føler selv tilfredshed hvis jeg f.eks. kan hjælpe andre, eller give andre en bedre dag...


    EDIT: en anden form for livsglæde er jo også at lave/arbejde med noget, som man har stor interesse i, så det med nyt HW er i mine øjne ikke helt ved siden af (altså hvis man har interesse for HW) ;)

  • Hmm...



    Kvinder.
    At indfri mine egne ønsker.
    At nå mine mål.
    At få ø-j-e-n-k-o-n-t-a-k-t med en vildt lækker fremmed man ser på gaden.
    At kunne stå op om morgen uden at tænke oO(ikke nu igen).
    Forandring i livet. Også de små ting.
    Alt livsbekræftende.


    Så er jeg tør...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans
    For mig er livsglæden forøget, ved at have overlevet 2 alvorlige trafikuheld, XX antal hysteriske kvinder og så endelig finde den eneste ene. :D


    Lyder sku nærmere som et mirakel... :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af axasion
    Giv jeres eksempler på hvad glæde i livet består af. Jeg laver et digt om det :) (ikk gay)



    Hmmm - det må være:
    1. Når man sparker stokken væk under "en besse" og derved når at snuppe den sidste ledige plads i bussen.


    2. Man når at smække døren lige i fjæset på en der slæber en maaaaaaaaasse pakker.


    3. Man ser en bil i vejkanten med kølerhjelm oppe på en totalt øde landevej - og man så vinker + griner mens man bare kører videre.


    4. Når man - hmmmmmm - oooooops wrong list....... :O :O


  • LOL ... hvorfor undrer det mig ikke at det kommer fra dig. :))

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP


  • Wizzard din skovl! Jeg havde nær fået den skoldhede morgen-kaffe i gal hals dér :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af engel


    LOL ... hvorfor undrer det mig ikke at det kommer fra dig. :))


    Just had the same thought! ....



    Livsglæde siger du godt nok, well...


    Det er de dage hvor jeg vågner op sammen med kæresten, og vi bare ligger og halv sover sammen. Der er snart ikke noget der er bedre. Men nu kan vi ikke sove sammen så tit så det er nok derfor jeg sys det er så darjligt. ;) ...

  • Quote

    Wizzard din skovl! Jeg havde nær fået den skoldhede morgen-kaffe i gal hals dér :))



    Sorry..... :O :O - sad bare på job og kedede mig - og sååååååååååååååååå...... :T