Partnerstatus - V.2... eller noget

  • Efter at have læst og deltaget i GrillRottens poll om partnerstatus, så synes jeg lige at det ville være rart med at lille overblik.


    So, with no further "adoo", I bring to you... this next poll :T


    Det er muligt at sætte 2 svar... :clap: :dance:


    .oO( Sorry for copying GrillRotten )Oo.


  • Det er faktisk muligt at sætte et hak af, i samtlige valgmuligheder .. ;)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af engel


    Det er faktisk muligt at sætte et hak af, i samtlige valgmuligheder .. ;)


    Fucker... Nå, men så er der da vidst gået et eller andet galt for tweak.dk's poll-attachment :-(


    Er der ikke en moderator der kan afhjælpe dette lille problem??

  • Må så sige at jeg er sammen med kæresten på snart 2. år... Men tingene er ikke ligefrem lutter lagkage... Massevis af diskutioner og en del skænderier... Det er sgu surt... Men kan ikke nænne at smutte... Holder for meget af hende...

  • Ja, jeg må jo også nok hellere selv komme med en lille kommentar her :]


    Har en kæreste og vi har været sammen snart 16mdr. (d. 1. Oktober) :))
    Desværre har der også været en del diskutioner og skænderier inden for den senere tid... Men det er heldigvis kommet på plads igen, det var vel nok bare en midtvejs-krise, eller noget... :dots:


    Vi har snakket om at flytte sammen, men jeg vil nu gerne prøve at bo alene før vi flytter sammen, for hvis jeg nu ikk' kan klare alle opgaver når jeg bor alene, så må hun jo komme og lave mad og vaske tøj... Hehe... :T (godt hun ikk' læser det her ;) )

  • Tjah, gid det var en midtvejskrise for mit vedkommende. Der har nemlig været hyppige (læs: et par gange om ugen, nogle gange flere) skænderier i 14-16 måneder. :(


    Vi flyttede sammen for næsten 1 år siden, og før det var det ikke så slemt, men forhåbningerne om at det blev bedre blev ikke opfyldt, tværtimod...


    EDIT: kan stadig ikke ramme knapperne...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SlamDance 112
    Tjah, gid det var en midtvejskrise for mit vedkommende. Der har nemlig været hyppige (læs: et par gange om ugen, nogle gange flere) skænderier i 14-16 måneder. :(


    Vi flyttede sammen for næsten 1 år siden, og før det var det ikke så slemt, men forhåbningerne om at det blev bedre blev ikke opfyldt, tværtimod...


    EDIT: kan stadig ikke ramme knapperne...


    Ja, så er det ikke sjovt længere... Men hvorfor er i så stadig sammen, det jo ikk' sjovt for nogen af jer!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Puggen


    Ja, så er det ikke sjovt længere... Men hvorfor er i så stadig sammen, det jo ikk' sjovt for nogen af jer!


    Når der en gang imellem kommer en periode på et par dage uden skænderier, så er det helt kanon... Og jeg kan bare ikke gå fra hende, det holder jeg for meget af hende til at gøre, og jeg tror hu ville sige det samme... Vi holder, uden tvivl, meget af hinanden, men hun er utrolig 'touchy', og der skal intet til før hun farer op i en spids...
    For at give det en anden drejning, så kunne det sammenlignes med en af hunkøn med konstant PMS

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SlamDance 112


    Når der en gang imellem kommer en periode på et par dage uden skænderier, så er det helt kanon... Og jeg kan bare ikke gå fra hende, det holder jeg for meget af hende til at gøre, og jeg tror hu ville sige det samme... Vi holder, uden tvivl, meget af hinanden, men hun er utrolig 'touchy', og der skal intet til før hun farer op i en spids...
    For at give det en anden drejning, så kunne det sammenlignes med en af hunkøn med konstant PMS


    Lige for at knytte en kommentar til PMS'en... Så lider min kæreste også af det famøse syndrom PMS ca. 1 gang om måneden :-s Derudover lider hun af atopisk eksem, hvilket betyder at hun ikke kan tåle pelsdyr, hvilket er et jævnt stort problem, da vi lige har haft 3 killinger og en kat :-s Desuden kan hun mærke hvis dem der boede i et hus før, (dvs. måske 25år siden) havde en hund eller en kat... :-( Det bringer tiltider nogle ret irritable øjeblikke frem, og så er det bare med at lukke klapperne op i begge sider og lade alt det lort hun får fyret af fise lige igennem...


    Tror måske det er så'n man skal gøre, hvis man skal holde hinanden ud flere år... Altså vide hvornår man lytte og hvornår man ikke skal...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SlamDance 112
    Tjah, gid det var en midtvejskrise for mit vedkommende. Der har nemlig været hyppige (læs: et par gange om ugen, nogle gange flere) skænderier i 14-16 måneder. :(


    Vi flyttede sammen for næsten 1 år siden, og før det var det ikke så slemt, men forhåbningerne om at det blev bedre blev ikke opfyldt, tværtimod...


    EDIT: kan stadig ikke ramme knapperne...


    Been there done that many times, i hvert fald før i tiden. :rolleyes:


    Husk lige, at der skal 2 til at skændes, så det kunne tyde på, at du selv er lidt touchy. :boxing:


    Har været gift i lidt over 1 år og vi skændes aldrig. :D
    Det er livet simpelthen for kort til.


  • Jeg har fået at vide at problemet ligger i at jeg slet ikke er touchy... Der skal utrolig meget til at ting generer mig, derudover mener jeg at jeg er utrolig tolerant.
    Hun farer op ved selv de mindste ting, eksempelvis hvis jeg eksempelvis ikke har tømt kattebakken (som hun mener skal tømmes hver gang katten har lavet stort), hvis jeg har glemt at stille et glas i opvaskemaskinen eller hvis jeg har glemt at hænge en enkelt strømpe til tørre. Jeg har forsøgt at spørge hvorfor hun altid bliver så sur, og får bare svaret: "Jeg er ikke sur!".
    Jeg tror måske at problemet ligger lidt i at vi bruger al vores fritid sammen. Hun bliver skuffet hvis jeg ikke vil være hjemme ved hende, men hellere ude ved kammeraterne en dag. Alle hendes venner er nemlig spredt over hele landet, da de kender hinanden fra efterskole. Og da hun ikke drikker, så vil hun heller ikke med i byen da hun føler sig udenfor, og derfor møder hun heller ikke nogen nye mennesker. Så hun tilbringer kun tiden med at være i skole/arbejde, fritidsjob som barnepige og hjemme. Så jeg tror måske det har lidt at sige. Men what do I know...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SlamDance 112
    Jeg tror måske at problemet ligger lidt i at vi bruger al vores fritid sammen. Hun bliver skuffet hvis jeg ikke vil være hjemme ved hende, men hellere ude ved kammeraterne en dag. Alle hendes venner er nemlig spredt over hele landet, da de kender hinanden fra efterskole. Og da hun ikke drikker, så vil hun heller ikke med i byen da hun føler sig udenfor, og derfor møder hun heller ikke nogen nye mennesker. Så hun tilbringer kun tiden med at være i skole/arbejde, fritidsjob som barnepige og hjemme. Så jeg tror måske det har lidt at sige. Men what do I know...


    Hun skal da også kunne finde på noget at lave selv istedet for at "hænge" på dig hele tiden
    Selvom jeg gerne vil se min kæreste hele tiden vil jeg da også gerne se mine venner. Kæresten havde heller ikke kommet langt, hvis det var et problem for hende.


    Det kan simpelthen ikke være rigtigt at du skal "underholde" hende hele tiden - så kommer forholdet efter min mening kun til at gå en vej :(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial


    Hun skal da også kunne finde på noget at lave selv istedet for at "hænge" på dig hele tiden
    Selvom jeg gerne vil se min kæreste hele tiden vil jeg da også gerne se mine venner. Kæresten havde heller ikke kommet langt, hvis det var et problem for hende.


    Det kan simpelthen ikke være rigtigt at du skal "underholde" hende hele tiden - så kommer forholdet efter min mening kun til at gå en vej :(


    I know, men hvad skal jeg gøre for at det ikke går den retning... Det er det absolut sidste jeg har lyst til... For ser man bort fra det dårlige i forholdet, så er hun det bedste der er sket mig, nogensinde...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SlamDance 112


    I know, men hvad skal jeg gøre for at det ikke går den retning... Det er det absolut sidste jeg har lyst til... For ser man bort fra det dårlige i forholdet, så er hun det bedste der er sket mig, nogensinde...


    jamen det dårlige fylder jo også meget i jeres liv sammen, som du selv skriver.. måske du skulle prøve at få en snak med hende?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hellm@n
    Har været sammen med kæresten i ca. 6½år... Og det kører bare der ud af med hund og kat og det hele :)


    6½? Fornemt. Ihvertfald taget i betragtning, hvornår I så startede med at "date", eftersom du jo er 82'er. :)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP