Partnerstatus - V.2... eller noget

  • Single, as last time :rolleyes:

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel
    Jeg er single og lykkelig og træt af lamme tråde :dots:


    Så er et jo rart at ingen tvinger dig til at læse det. ;)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Svarede: Jeg er Single


    Men ønskede der var en: Jeg er for genert :O
    Da jeg er for genert til at gøre noget ved min "Partnerstatus" :(

    Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

    Rettet en gang, sidst af Slammand ().

  • forresten en kæreste og en computer hvor alt fungerer, det er sagen. :clap:
    af en grund betyder en computer meget weee :T helduigvis de er så lette at have med at gøre, dog koster de også penge X(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Slammand
    Svarede: Jeg er Single


    Men ønskede der var en: Jeg er for genert :O
    Da jeg er for genert til at gøre noget ved min "Partnerstatus" :(


    I know the feeling ;) er sq ærligt talt os for genert til at gøre noget ved det :(


    Jeg svarede "Single" + "Ulykkelig"


    Hader at være single (derfor ulykkelig ;) )

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Havde du ikke fået hendes telefonnummer?


    Jo MEN!


    Da jeg kunne konkludere at hun ikke gad svare på flere af mine sms'er så vil jeg jo kunne se ud fra det at hun IKKE er "interreseret" i mig... Derfor.

  • Garfield, hehe, har også mobilnr. til hende jeg kigger lidt på, men synes en SMS er for upersonlig. Og synes man skal sige det med sine egne ord, men når man så er så genert, bliver mine holdninger en blokering for mig selv.

    Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Slammand
    Garfield, hehe, har også mobilnr. til hende jeg kigger lidt på, men synes en SMS er for upersonlig. Og synes man skal sige det med sine egne ord, men når man så er så genert, bliver mine holdninger en blokering for mig selv.


    Hvis hun selv har givet dig nummeret, så lad da endelig ikke en sms være en hindring, også selvom sms ofte virker en smule upersonlige. Inviter hende ud, tag i biografen, ud at spise, bare et eller andet, og snak så med hende. Det er ikke så slemt, når isen først er brudt. ;)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af engel


    Hvis hun selv har givet dig nummeret, så lad da endelig ikke en sms være en hindring, også selvom sms ofte virker en smule upersonlige. Inviter hende ud, tag i biografen, ud at spise, bare et eller andet, og snak så med hende. Det er ikke så slemt, når isen først er brudt. ;)


    Fik det af en af hendes veninder, men hun ved godt selv at jeg har hendes nr.


    Har da snakket med hende, men jeg gik i stå da jeg fik spurgt om hun havde en kæreste, og kunne ikke komme videre med det samme emne :(

    Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SlamDance 112


    I know, men hvad skal jeg gøre for at det ikke går den retning... Det er det absolut sidste jeg har lyst til... For ser man bort fra det dårlige i forholdet, så er hun det bedste der er sket mig, nogensinde...


    Hvis du ser bort fra det dårlige i jeres forhold, hvad er der så egentlig tilbage ?( ?( Ja, du må meget undskylde, men det lyder ret tåbeligt i mine øgen.
    Jeg har nu været gift i 6 år, og forholdet har sine op -og nedture.
    Hvis jeg skulle underholde konen hver dag og hele tiden, ville jeg ende på den intensive ude på Riget.
    Jg syntes du skulle tænke ret alvorligt over dit/jeres forhold. Det lyder uholdbart i længden.
    BTW: Stemte ikke, men gift og nærmest lykkelig :D

  • single og (u)lykkelig... så'en lidt op og ned hehe.. har mine øl, min computer og mine venner så det går :D kan jo altid sætte mig hen og snakke med mine fisk hvis det går helt galt :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN
    single og (u)lykkelig... så'en lidt op og ned hehe.. har mine øl, min computer og mine venner så det går :D kan jo altid sætte mig hen og snakke med mine fisk hvis det går helt galt :))


    Hehe.. Totalt super enig! Bare der er bajere, computer, fest og en masser venner, behøver man sgu' ikke en kæreste! :))


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • well hehe, jeg har stadig dame på, og er kommet derfra i morges.


    Hun var blevet godt og grundigt træt af mig. Og nu efter at hun har totalt ignoreret mig i et par dage, kunnet se hvad det var der var i vejen.


    Hun var min første kæreste, så jeg prøvede at være sammen med hende hele tiden, og så'n. Og det fuckkede det hele heeeelt op, og efter en go tid i kulden har jeg opdaget, at:


    Man lærer først at sætte pris på det man har,
    når man har prøvet at miste det.


    Jeg ved ikke hvem der fandt på det, men fuck hvor er det bare rigtigt...


    Men skal lige finde sammen 100% med hende igen, og så regner jeg med at det her kommer til at køre nogle måneder igen... hehe.. :D ... man kan jo altid håbe ik?


    og til jer boy's der ikke kan få en dame, jeg har prøvet det. Men jeg fandt faktisk hende her over nettet, og første gang jeg mødte hende var jeg sammen med hende. weeee....