hvad skal man ønske sig?

  • købkøb: Måske får du købt dig din mustang, men har du så råd til at køre i den. Tænk på forsikring... og nej, du kan ikke køre i din fars navn. Vægtafgiften er sikkert heller ik så billig. Og hvad med benzin, sådan en mustang drikker sikkert som en i helved. Hvor fedt er det at have en fed/gammel bil men ikke har råd til at køre i den? Godt jeg har min corolla som både er billig i benzin og forsikring.

    [Shuttle SN95G5][A64 3000+ waiting for 3500+][Dana-Elec 2*512 dual PC3200][S-ata 120Gb Seagate][Asus GF6800GT][Running X64 build 3790 & MDK 10.1]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af købkøb
    Jeg regner selv med at have over 100.000 klar når jeg blir 18 så jeg kan få en sprød mustang :D


    ... og så håbe på at din far vil forsikre den så du har råd til det hvis du kniber røven sammen ? ... og så håbe på den ikke går i stykker ?... :)) HeHe...


    Ikke lige det mest intelligente valg IMO for en der kører skolekørsel og som sikkert ikke har den HELT fede økonomi... ;)


    Syntes det er fair nok at man køber en lækker bil .... Hvis man har råd til det og kan finde ud af at køre bil ... :)) .... ;)

  • hvad sker der for de ting i gutter får?!?! jeg skal være heldig hvis jeg får en ting af min mor til 500.- min far ka liige klemme ballerne sammen og gi mig en til 1000 :rolleyes: men alligevel... Jeg ville da ALDRIG få et x800 i B-day gave :rolleyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Garfield
    hvad sker der for de ting i gutter får?!?! jeg skal være heldig hvis jeg får en ting af min mor til 500.- min far ka liige klemme ballerne sammen og gi mig en til 1000 :rolleyes: men alligevel... Jeg ville da ALDRIG få et x800 i B-day gave :rolleyes:


    :boxed:
    jeg får 500 af dem tilsammen :roller:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Killer-Bee
    nu er det sådan at jeg snart bliver 18, og jeg bliver hele tiden spurgt hvad jeg ønsker mig og jeg kan ikke lige komme på så mange ting.
    ¨
    hjælp mig


    Fyr løs!!!


    Syntes at det er pinligt ,at du er så forkælet !
    Hvis du ikke kan komme på noget du mangler ,så sig dog det til dem ,der vil købe noget til dig .
    Tror din mor vil blive glad ,hvis du siger til hende at du ingen gaver vil ha`,men at du bare er glad for at hun fik dig og så selvfølgelig give hende et kram . :]

  • Ja, personligt må jeg sQ selv spare sammen til de lidt større ting jeg godt kunne tænke mig... Fik da godt nok også mit kørekort i af mine forældre, som en slags gave, men også kun fordi jeg ikke ryger, hverken det ene eller det andet...


    Desuden har hele min familie en eller anden idé om at gaver ikk' behøves at være hårde, store og dyre... Men gerne små, billige, hjemmelavede og bløde... ARG!! :chain: .oO( Overdrivelse fremmer forståelsen )Oo.



    Men til det med gaverne.... Du vil gerne have en bil, så ønske dig noget bil-hifi til at proppe i den...


    Du har en udemærket computer, men den kunne du jo oss' opgradere...


    Er du ikk' flyttet hjemmefra endnu, så ønsk dig en lædersofa, eller noget i den stil (ekx. en Morgan sofa m. chaiselong fra domo bolighus Århus :p )


    Eller hvad med et splinternyt home cinema-sæt... f.x en Pioneer VSX D814-K surroundforstærker og reciever samt nogle højttalere der sparker røv! som fx.


    4stk. Yamaha NS 515F + NS P60 + random subwoofer


    eller


    4stk. DALI Piano Noble højttalere + 2stk. DALI Piano Ambience baghøjttalere + en DALI Piano Vocal centerhøjttaler + DALI Piano Forte subwoofer...


    DALI til den nette sum af: 39.592



    Bare nogle forslag... hehe... lol