Film man IKKE bør se

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af X-Man
    Hmmmm den film der sux mest iegnnem tiderne må helt klart være den der film Tim og Gordon lavede for nogen siden efter hånden, mener den hed stjerner uden hjerner, eller noget i den retning.


    Så måske halvdelen af den, så gad jeg sku ikke det pis mere.....


    Den og så den værste piratfilm nogensinde: "Jolly Roger"
    Dem bør man styre udenom, ingen tvivl om det.
    Mener også, at de har været på IMDB's liste, over de værste film, nogensinde.


    EDIT: Glemte helt Gigli og Battlefield Earth, de har fået hhv. 2.1 og 2.4 på IMDB LOL

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe


    8o 35-45kr.. Jeg gav 70,-kr igår i CineMaxx for at se I, Robot.. :roller:


    Det er Nordborg biograf, den er ikke så alverdens stor.. hehe :))

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe


    Ja efter man lige har parkeret sin Ford Traktor ude i Bio laden ;)


    Hov hov, nu ikke så frække. :)) ;)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alaza
    Film man ikke bør se? Kill Bill trilogien eller hvor lang den nu er planlagt til at være.


    Der er to Kill Bill film.
    Egentlig ville Tarantino have én film, men det ville filmselskabet ikke gå med til.
    Man tjener jo mere på to forestillinger.
    Derfor Kill Bill 1 & 2.


    BTW: Jeg var til Kill Bill maraton, og Kill Bill er en feed film. (Bemærk at jeg her mener i sin helhed)


    Last Samurai er også en fin fin film, en af de bedste fra sidste år.
    (Kommentar til tidligere indlæg)


    EDIT: Nasty stavebøf rettet.

  • Den er lidt svær. det må være film der er dårlige, men lige akkurat ikke dårlige nok til at være sjove.


    noget som bad boys 2 synes jeg ikke er noget særligt.


    derimod er der mange film der er dårlige på den sjove måde:


    Jeepers creepers og mange gamle B-film. den gamle monsterfilm med dirch passer..


    the girl next door er da meget sød imo.. nogle sjove scener og så er elisha jo ikke dårlig ;)


  • Okay, troede bare vi skulle gennemleve endnu et mareridt med reklamer om dit og dat, og at nummer tre skulle spære salen i Imperial endnu en gang, men det er jeg da glad for at høre at vi slipper for. :)


  • Ja jeg har en ukendt "perle" herhjemme. :))


    "The Incredible Melting Man"
    Læs disse quotes, så ved du hvorfor den er et hit: ;)

    Quote


    a movieland fairy tale


    Once upon a time some evil people made a movie about a guy that got shot into space, supposedly to go to Saturn, but really only to some stock footage of solar flares, and then he gets a nose bleed, and before you know it, he's laying in a hospital bandaged head to foot, and then an overweight nurse with an ill-fitting uniform comes in and gets eaten by the guy, whose supposed to be melting all over the place but never seems to lose any mass, and then NASA, or at least one guy at NASA, gets upset about it and calls one other guy in to hunt him down, but the guy they sent to hunt the melting guy has to go home and have soup first, and his oddly-shaped wife forgot the crackers, so he can't have crackers, and then he has to go out and look for the melting guy with a geiger counter, and that doesn't really work, so he really only follows the trail of half-eaten corpses, and then there's something about a sheriff, and two ugly old people in a lemon grove, and a women with a meat cleaver, and some kind of industrial plant with trigger-happy security guards, and since I can't tell you how the movies ends, all I can say is Jonathan Demme is in it somewhere with some guy with the stupid name of Burr DeBenning, and if there's any justice in the world everyone connected with this movie died a hideous, violent death and was unable to make more movies, and the world lived HAPPILY EVER AFTER - THE END!



    http://www.imdb.com/title/tt0076191/

  • Synes The Girl Next Door var ganske god underholdning. Handlingen er da ret underholdende og Elisha er bare så gude smuk at jeg næsten kunne finde på at købe dvd'en KUN pga. hende.


    En film man bør lade være med at se: Taking Lives


    *** SPOILER ***
    Magen til lortefilm skal man lede længe efter. 10 minutter inde i filmen tænker man: "jamen han er sguda morderen - men SÅ lam kan manuskriptforfatteren sgu ikke være" men jo det var han hehe.

  • [quote]Oprindeligt indlæg af LecTer
    Synes The Girl Next Door var ganske god underholdning. Handlingen er da ret underholdende og Elisha er bare så gude smuk at jeg næsten kunne finde på at købe dvd'en KUN pga. hende.
    [quote]


    ^ præcis hvad en af mine venner gjorde :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af LecTer
    Synes The Girl Next Door var ganske god underholdning. Handlingen er da ret underholdende og Elisha er bare så gude smuk at jeg næsten kunne finde på at købe dvd'en KUN pga. hende.


    En film man bør lade være med at se: Taking Lives


    *** SPOILER ***
    Magen til lortefilm skal man lede længe efter. 10 minutter inde i filmen tænker man: "jamen han er sguda morderen - men SÅ lam kan manuskriptforfatteren sgu ikke være" men jo det var han hehe.



    Det jo også meningen at man skal tro at han er morderen i starten! men så glemmme sin tvivl og så til sidst finde ud af at det VAR ham. syns den var rigtig fed den film.


    Og jeg købte også The Girl Next Door :T

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maverick


    HVOR bor du?? Kunne tyde på, at det er ca. 10m længere væk end el-ledningerne kunne nå :]


    LOL ... det er vist ikke meget galt. Det er Nordborg, nede på Als i Sønderjylland, et meget lille sted. :P


    Her er et link tik Krak.dk, så du har bare en liiille anelse om hvor det er henne ... :))

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP


  • hehe nåh jeg glemte det ellers ikke.. hehe. Jeg må være for klog :T