• tak tak :D


    Ja det er jo lige præcis det. Man hører intet til motoren. Når man kører på motorvejen er det eneste jeg hører faktisk bare støj fra dækkene - ellers er der bare stille :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Astral_Light
    du kunne faktisk have fået mere på http://www.bilbasen.dk de har nogel gode, nyere biler til nogenludne same price :roller:


    Tja, men jeg synes den var i rigtig pæn stand til de penge.
    Samtidig var det i nærheden så jeg kunne få 2 mekanikerkammerater til at vurdere dens stand.


    Havde jeg selv trillet til f.eks jylland for at hente én var der større mulighed for at købe katten i sækken, da jeg ikke selv er den store mekaniker ;)

  • Nice vogn...
    Har også her lige fået ny bil... MB E220 CDI fra 1996... :T Købte den fra de gamle...


    No Doubt, en ægte tysk flyder...


    Men tillykke med købet... En herre nice bil :T

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SlamDance 112
    Nice vogn...
    Har også her lige fået ny bil... MB E220 CDI fra 1996... :T Købte den fra de gamle...


    No Doubt, en ægte tysk flyder...


    Men tillykke med købet... En herre nice bil :T


    tak og i lige måde ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial


    Tja, men jeg synes den var i rigtig pæn stand til de penge.
    Samtidig var det i nærheden så jeg kunne få 2 mekanikerkammerater til at vurdere dens stand.


    Havde jeg selv trillet til f.eks jylland for at hente én var der større mulighed for at købe katten i sækken, da jeg ikke selv er den store mekaniker ;)


    Det behøver man heldigvis ikke at være, for at tjekke olie.... he he he.... :))
    Husk nu, at selv om der står Mercedes på, skal man også tjekke olie på sådan en. ;)
    Sorry, kunne bare ikke lade være... :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans


    Det behøver man heldigvis ikke at være, for at tjekke olie.... he he he.... :))
    Husk nu, at selv om der står Mercedes på, skal man også tjekke olie på sådan en. ;)
    Sorry, kunne bare ikke lade være... :))


    ha ha vidste den ville komme ;)


    Var forresten det første jeg tjekkede da jeg kom hjem :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Astral_Light
    du kunne faktisk have fået mere på http://www.bilbasen.dk de har nogel gode, nyere biler til nogenludne same price :roller:


    Er faktisk lige inde og kigge om der er noget for sådan en fattig lærling som mig ... :)) ... Vil jo nok være en god idé med en lille dyt til at komme i skole nu når jeg skal det her fremover ... :boxed:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rhinoceros


    http://www.bilbasen.dk/biler/f…/showcar.asp?id=528400575
    Måske denne :))


    ja 150k er ikke meget... så er der jo kun den lille detalje der hedder UDEN AFGIFT... og så er den ikke sjov mere... eller en fed øse... bare ikke lige i DE farver...

    Canon EOS 400D
    Canon BG E3
    Canon EF-S 18-55 (Kit) + EW-60C
    Canon EF 28-135 f/3.5-5.6 IS USM + EW-78BII
    Canon EF 70-300 f/4-5.6 IS USM
    Canon Speedlite 430 EX
    Canon 0C-E3 Off-Camera Shoe Cord
    SanDisk Extreme III 2Gb + SanDisk Extreme III 4Gb


  • Gulp ... For 60 kan du jo snildt få en god bil ... Medmindre det skal være en Golf GTI og halvdelen skal gå til forsikringen ... :boxed: .... Men så må du selv hoste op til bajere nede på "striben" ... *G* :))


    Har lige snakket med tjenestemændenes forsikring ... 3.500 bobs i ansvarsforsikring og 7.250 i kasko ... Selvrisiko 2.653 .... Er da til at leve med for en som mig syntes jeg ... :)) .... Weee... :clap:


    ... Bare en lille "ha-ha-note" ... TopDanmark ville tage 17.xxx for ANSVARSFORSIKRING alene :boxed: .... MED 15.xxx i selvrisiko .... De må være bløde i bolden.... :boxed: