• Ja det lyse læder er sku nice.. :P
    Inden jeg købte min nuværende Primera GT,var jeg ude og prøve en BMW 535I årgang 93 damm den var nice, V8 maskine,lyst okse læder og hele svineriet,menn det var en hamper pris.... ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans
    Tillykke med dytten.
    Den er fed, men kan du i det hele taget nå op til rattet ?... ;) ..... :))



    ha ha ja da :D


    Men nu er den lille kæreste ved at tage kørekort, så hun er meget opsat på at hun skal ud og cruise.


    (Har allerede mareridt om hvordan det kommer til at blive)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ShakaleN


    Ha ha..han har da barnestol installed i den ;) :))


    Han sidder da på telefonbøger.. :P


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial
    ha ha ja da :D


    Men nu er den lille kæreste ved at tage kørekort, så hun er meget opsat på at hun skal ud og cruise.


    (Har allerede mareridt om hvordan det kommer til at blive )


    Det kan jeg forestille mig. En af eks'erne, skulle jo lige prøve min dyt engang. Det første hun gjorde, var at at bakke ud og dreje snuden af min bil lige ind i siden på en 2CV. Selv om jeg råbte stop stop og trak håndbremsen, skete katastrofen.... Damn, det var pinligt da. :O

  • ja tillykke med den, en rigtigt lækker slæde
    uha kvinder i sån en fin bil

    __________________________________________
    AMD FX8350
    Corsair Vengeance 2x4GB DDR3
    MSI 990FXA-GD65
    MSI R9 390X 8GB
    3*27" Samsung syncmaster A350

  • Er ikke tit jeg blander mig i en bil-tråd. Men den er s.. flot - bare synd at den ligner en af dem, som nogle bestemte folk kører i ;)
    Arh - sorry - fed dyt. Papdatteren og hendes kæreste har næsten lige købt en fed "Bimmer" 8) - Den er dælme også lækker at køre i :] Pas godt på den ! Det er kræs for kendere - har jeg hørt ;)


  • Det er satme noget af en lækker øse. Tillykke med den du. :D

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial


    he he nah - lovede kæresten ikke at køre dørtræk mere. Var seriøst ved at gå galt i forrige weekend i den gamle bil, så nu tror jeg lige jeg skal slappe lidt af ;)


    Lyder som en god idé. Det andet er fandeme også kun for mindreintelligente med et potens problem :boxing:


    Hold dig lidt mere bag skærmen, hvor det er sikkert ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Ulrik
    Lyder som en god idé. Det andet er fandeme også kun for mindreintelligente med et potens problem :boxing:


    Hold dig lidt mere bag skærmen, hvor det er sikkert ;)


    he he ja - kunne bare ikke lade være i den gamle vogn.
    Men den nye er en helt anden kørestil, så der "flyder" jeg bare rundt på gaden istedet :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin
    Er ikke tit jeg blander mig i en bil-tråd. Men den er s.. flot - bare synd at den ligner en af dem, som nogle bestemte folk kører i ;)
    Arh - sorry - fed dyt. Papdatteren og hendes kæreste har næsten lige købt en fed "Bimmer" 8) - Den er dælme også lækker at køre i :] Pas godt på den ! Det er kræs for kendere - har jeg hørt ;)


    Jeg overvejede også BMW da jeg skulle købe. Helt klart også en bil hvor "flyde"-fornemmelsen er tilstede ;)

  • Rigtig rigtig nice bil :)
    Min far havde også en engang og det er simpelthen bare en fornøjelse at køre i en.
    Den stille og rolige måde bilen har at opføre sig på.. nærmest overlegent.. super.
    Min far havde først en Volvo 144 (de gamle firkantede) der også gav nogenlunde samme følelse.. blot var affjedringen mere skvulpende.
    Så Merceren og så et par biler senere en Skoda Superb (som nok er den bedste bil jeg nogensinde har siddet i)


    En af grundene til at det give så god en køreoplevelse at køre i dem er nok at de har gjort så meget for at dæmpe motorstøjen.. man hører stort set ikke motoren men kun vindmodstanden.. man føler man sidder i et fly.


    Tillykke med købet :)