"Vi forbeholder os retten...."

  • I går lørdag var et par kammerater og jeg taget på øl-smagning i Odense centrum, vi varmede op hjemmefra med et par klassikere som:
    Erdinger, Krieg og Newcastle Ale... aftenen går fantastisk og vi er i skide godt humør, vi hører noget musik, fyrre nogle røverhistorier af, griner og taler om vores soldateroplevelser i "Den kongelige Livguarde"


    Efter som tiden ikke står stille beslutter vi ved 23:30 tiden at tage ind på et sted der hedder "Eyedes Kælder"... et hyggeligt sted med massere af import øl.
    Der bliver kastet noget øl i halsen, lige fra rødlige italienske aroma-øl til belgiske malt bomber.


    Vi får øje på den smader smart digital jukebox og angriber den med vores småpenge.... og hvad den kære jukebox ikke havde :] vi spotter hurtigt at der er MetallicA på menuen og bestiller en slat numre med dem, men hver gang der kom et MetallicA nummer med gang i blev der sq, af bartenderen spolet frem til et andet nummer :boxed:


    Det fattede vi jo ingenting af og efter en længere snak mellem bartenderen og jeg måtte jeg gå tilbage til mine kammerater med denne beretning:


    "Vi forbeholder os retten til at skifte musik hvis det er dårligt"


    Hallo, venner... hva med at fylde den smarte digital jukebox med lidt mere Miss. Spears, det er måske det de unge vil ha!?!?!


    Jeg syntes bare det lød fjollet og måtte bare lige dele det med jer...


    :cheers:

  • Har været ud for noget af det samme, vi var nogle gutter et sted i odense også, vi smed 20-30 kr. i jukeboxen og valgte en masse numre, spasseren valgte så at lukke en halv time for tidligt og vi fik ingen penge retur og hørte kun2-3 numre... gahhh det må være en svaghed ved odense :D

  • Sgu da latterligt med det der skiften nummer hvis der er dårlige... tag sig da lige sammen hva og smid kun de cd'er i man vil have spillet i sin bar det andet er sgu da til grin.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Hehe, minder mig om den jukeboks de har på MacD, de har SOAD på.. God griner da folk ikke lige havde opdaget den, og jeg så sætter de 2 numre på repeat et par gange :D

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Det ligner jo ikke noget 8o Metallica har aldrig nogensinde været dårlig musik. Tror ham bartenderen burde have sparket. Det kan man sq da ikke gøre, findes der ikke en "gæsten-har-altid-ret-politik"?

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Jo gæsten har altid ret.. Jeg var blevet godt sur og gået til ledelsen lige med det samme. Og forlangt mine penge tilbage..

    Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

    Rettet en gang, sidst af Meinder ().