Røde øjne væk fra billede?

• Det er da ikke noget du bare kan fjerne, sådan er billedet jo bare blevet...
    Hvis du vil have det en anden farve må du vel bare igang med photoshop eller sådan noget.

Oprindeligt indlæg af Mikkel
    Det er da ikke noget du bare kan fjerne, sådan er billedet jo bare blevet...
    Hvis du vil have det en anden farve må du vel bare igang med photoshop eller sådan noget.

Nu nævnte han jo heller ikke noget om et specifikt program, der helt automatisk kan fjerne det. Han spurgte jo blot om nogen kunne fjerne dem oO(tænke tænke) - i f.eks. Photoshop. Du er ikke for spids her i tiden hva?

Mener endda der findes filtre til den slags, ofte leveret i softwarepakken med nogle digicams.

Anyways, Jacob - jeg tror ikke lige jeg vil begynde at kloge i det, men Origin og Engel herinde fra er ret hårde i Photoshop - måske skulle du prøve at PM'e én af dem ;)

• Jeg kan.

[Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850

• Hvad mener du med at jeg ikke er for spids???
    Jeg foreslår bare at han prøver i photoshop, lige som du selv gør - men det har han så åbenbart ikke, det kune jeg jo ikke vide, hans indlæg kom før mit. Desuden - hvad mener du i øvrigt med at der findes filtre?? hvilke "filtre" er det så?? :rolleyes:

Hvad mener du med at jeg ikke er for spids???
    Jeg foreslår bare at han prøver i photoshop, lige som du selv gør - men det har han så åbenbart ikke, det kune jeg jo ikke vide, hans indlæg kom før mit. Desuden - hvad mener du i øvrigt med at der findes filtre?? hvilke "filtre" er det så?? :rolleyes:

Rolig nu.

Du skrev

Det er da ikke noget du bare kan fjerne, sådan er billedet jo bare blevet...

Som om at han forespurgte et program der kunne fjerne det - hvad ved jeg. Men det e-r noget man da kan fjerne, hvis man er lidt hård til PS. Jeg mener iøvrigt også der følger nogle små programmer med til nogle cams, der kan bruges til at fjerne dem. Er dog ikke sikker.

og hvad pokker betyder dét her?

det kune jeg jo ikke vide, hans indlæg kom før mit.

Du burde jo netop vide det, eftersom han beskrev det i indlægget lige før dig - ville da være noget andet, hvis det havde været omvendt :boxed:

Oprindeligt indlæg af Torque
    Du burde jo netop vide det, eftersom han beskrev det i indlægget lige før dig - ville da være noget andet, hvis det havde været omvendt :boxed:

Jaja, whatever...

Skal ikke udelukke at der findes et program der kan fjerne det, kan bare ikke forestille mig hvordan det skulle kunne lade sig gøre...

Jaja, whatever...

Skal ikke udelukke at der findes et program der kan fjerne det, kan bare ikke forestille mig hvordan det skulle kunne lade sig gøre...

Der findes faktisk en del programmer ..

iPhoto
    Kodak
    Et par måder i Photoshop her og her

Og mange flere metoder .. Du kan evt. selv tjekke resten på Google - Der er en lang liste her ..