Hej
Er der nogen der kan fjerne et par røde øjne fra et billede?
Det er MEGET vigtigt..
Hej
Det er MEGET vigtigt..
QuoteOprindeligt indlæg af JacobHansen
Hej
Det er MEGET vigtigt..
Røde øjne???
Ja, et fotografi, hvor der er røde øjne på personen.. Kan de fjernes, så man kan se den normale brune kulør?
Har du aldrig oplevet at folk på billeder har røde øjne?
Og her er et billede af fænomenet.
[Blocked Image: http://www.khiba.com/PSP/Fall2000/11212000-5.jpg]
Det er bare fordi jeg ikke ejer Photoshop. Derfor kan jeg ikke gøre det.
Det er da ikke noget du bare kan fjerne, sådan er billedet jo bare blevet...
Hvis du vil have det en anden farve må du vel bare igang med photoshop eller sådan noget.
QuoteOprindeligt indlæg af Mikkel
Det er da ikke noget du bare kan fjerne, sådan er billedet jo bare blevet...
Hvis du vil have det en anden farve må du vel bare igang med photoshop eller sådan noget.
Nu nævnte han jo heller ikke noget om et specifikt program, der helt automatisk kan fjerne det. Han spurgte jo blot om nogen kunne fjerne dem oO(tænke tænke) - i f.eks. Photoshop. Du er ikke for spids her i tiden hva?
Mener endda der findes filtre til den slags, ofte leveret i softwarepakken med nogle digicams.
Anyways, Jacob - jeg tror ikke lige jeg vil begynde at kloge i det, men Origin og Engel herinde fra er ret hårde i Photoshop - måske skulle du prøve at PM'e én af dem
QuoteOprindeligt indlæg af JacobHansen
Det er bare fordi jeg ikke ejer Photoshop. Derfor kan jeg ikke gøre det.
jeg ka godt prøve at fixe det hvis det er
Jeg kan.
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af Torque
Nu nævnte han jo heller ikke noget om et specifikt program, der helt automatisk kan fjerne det. Han spurgte jo blot om nogen kunne fjerne dem oO(tænke tænke) - i f.eks. Photoshop. Du er ikke for spids her i tiden hva?
Mener endda der findes filtre til den slags, ofte leveret i softwarepakken med nogle digicams.
Anyways, Jacob - jeg tror ikke lige jeg vil begynde at kloge i det, men Origin og Engel herinde fra er ret hårde i Photoshop - måske skulle du prøve at PM'e én af dem
Hvad mener du med at jeg ikke er for spids???
Jeg foreslår bare at han prøver i photoshop, lige som du selv gør - men det har han så åbenbart ikke, det kune jeg jo ikke vide, hans indlæg kom før mit. Desuden - hvad mener du i øvrigt med at der findes filtre?? hvilke "filtre" er det så??
Hvad mener du med at jeg ikke er for spids???
Jeg foreslår bare at han prøver i photoshop, lige som du selv gør - men det har han så åbenbart ikke, det kune jeg jo ikke vide, hans indlæg kom før mit. Desuden - hvad mener du i øvrigt med at der findes filtre?? hvilke "filtre" er det så??
Rolig nu.
Du skrev
QuoteDet er da ikke noget du bare kan fjerne, sådan er billedet jo bare blevet...
Som om at han forespurgte et program der kunne fjerne det - hvad ved jeg. Men det e-r noget man da kan fjerne, hvis man er lidt hård til PS. Jeg mener iøvrigt også der følger nogle små programmer med til nogle cams, der kan bruges til at fjerne dem. Er dog ikke sikker.
og hvad pokker betyder dét her?
Quotedet kune jeg jo ikke vide, hans indlæg kom før mit.
Du burde jo netop vide det, eftersom han beskrev det i indlægget lige før dig - ville da være noget andet, hvis det havde været omvendt
QuoteOprindeligt indlæg af Torque
Du burde jo netop vide det, eftersom han beskrev det i indlægget lige før dig - ville da være noget andet, hvis det havde været omvendt
Jaja, whatever...
Skal ikke udelukke at der findes et program der kan fjerne det, kan bare ikke forestille mig hvordan det skulle kunne lade sig gøre...
Jaja, whatever...
Skal ikke udelukke at der findes et program der kan fjerne det, kan bare ikke forestille mig hvordan det skulle kunne lade sig gøre...
Der findes faktisk en del programmer ..
iPhoto
Kodak
Et par måder i Photoshop her og her
Og mange flere metoder .. Du kan evt. selv tjekke resten på Google - Der er en lang liste her ..
Jaja, whatever...
Tror du ser for meget Ricki Lake...
"talk to the hand"
Tror vi STOPPER her gutter..
Det er min Tråd, jeg fik hjælp fra SShadowS og det skal han have tak for.
Og ja det lykkedes.