QuoteOprindeligt indlæg af GrillRotten
... Og så var det du sagde de kunne kysse dig hvor du var højest når du plukkede jordbær hvis de ikke havde en dommerkendelse på at de havde ret til de oplysninger ...
ROFL.
QuoteOprindeligt indlæg af GrillRotten
... Og så var det du sagde de kunne kysse dig hvor du var højest når du plukkede jordbær hvis de ikke havde en dommerkendelse på at de havde ret til de oplysninger ...
ROFL.
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af købkøb
Jeg har ikke spillet det...
Men har nu læst om ca 6-700 mennesker der har den samme mening så mon ikke det passer???
Ikke at kunne smide ragdoll effekt i et spil er for plat... Og 3d enginen har potentiale... Det sagde jeg også... Men den FYSISKE engine SUTTER... Der er sikkert heller ikke nogen fartøjer du kan køre i vel???
Det er jo et spil fra år 1999 med nyt grafik...
:lame:
Jeg har en film med doom3 og dem som har lavet det
det var en film de viste i fjernsynet overe i USA for folk
og der i siger de at doom3 ikke er en efterfølgere for de andre men et helt nyt spil det eneste de har genbrugt er monsterne og våbende ....
i filmen forklare de det meget nøje hva spillet er for noget og den tager cirka 15min og er i høj kvalitet
jeg downloaded den vist fra noget der begyndte med fil........ nå men det er en kanon film
Hvad er det helt præcis at det der ragdoll går ud på?
Undskyld hvis jeg spørger dumt
QuoteOprindeligt indlæg af HAM
Hvad er det helt præcis at det der ragdoll går ud på?
Undskyld hvis jeg spørger dumt
Det er noget med at animationerne af personer og dyr osv. er bevægelige i alle led eller så noget. Er det ikke ?
Edit: Der findes ikke dumme spgs, kunne dumme svar Er selv lidt i tvivl om hvad det er som du kan se.
Er doom3 i virkeligheden ikke andet end IDs Demo af deres nye enginen? det tror jeg...
Fed7haS
Nice Martin, så kan de jo komme rundt og gennemsøge vores boliger efter Doom 3 i ulovlige versioner. Uheldigt når de finder versioner bestilt fra udlandet.
QuoteOprindeligt indlæg af Alaza
Nice Martin, så kan de jo komme rundt og gennemsøge vores boliger efter Doom 3 i ulovlige versioner. Uheldigt når de finder versioner bestilt fra udlandet.
Hvor kan man gøre det?
QuoteOprindeligt indlæg af Martin
Jeg er netop blevet bedt om af APG at udlevere alle ip-er på en række navngivne brugere der påstår at de har Doom 3.
*LOL*....
Der fik du lige skovlen under nogle stykker, som fik
misfarvet deres underbukser og så er det ikke engang 1. april. Nice move......
QuoteOprindeligt indlæg af Martin
Jeg er netop blevet bedt om af APG at udlevere alle ip-er på en række navngivne brugere der påstår at de har Doom 3.
Så skal man bare have fat i de resterende..
Doom 3
Visits: 46624 Doom 3
Added on: 01-Aug-2004
Gider ikke selv have doom 3 synes ikke, at der er noget specielt ved det.
QuoteOprindeligt indlæg af The Hans
*LOL*....
Der fik du lige skovlen under nogle stykker, som fik
misfarvet deres underbukser og så er det ikke engang 1. april. Nice move......
Jeg synes den var meget sjov. *GGGGGG*
Hmm sjovt så hellige folk er, kan det virkelig passe at i ikke har et eneste stykke software der ikke er lovligt? Det tror jeg ikke på..
QuoteOprindeligt indlæg af DEEF
Hmm sjovt så hellige folk er, kan det virkelig passe at i ikke har et eneste stykke software der ikke er lovligt? Det tror jeg ikke på..![]()
men de er da smarte nok til ikke og sidde og snakke om det og prale af det de har på et officielt forum hvor alle kan læse det...
Folk ventede da til det var udgivet, hvad er problemet så?
doom3 rox virkelig forvildt .. syns det er et vild fedt spil.. men spiller det kun for at genemmf're det-- gider ikke game over nettet med det. da jeg sys det er kedeligt