Den uofficielle Doom3 tråd..

• Er lidt som jeg havde regnet med..
    Men jeg kan bare ikke finde vejen til den der elavator der skulle føre til team'et, eller det der :P

Mig og en ven har lige spillet det i LAN.. Lidt dårligt synes jeg.
    5 maps og max 4 spillere - direkte dårligt.
    Efter at have set multiplayer delen tvivler jeg endda på at jeg vil købe det.. Efterhånden den eneste grund til at købe et spil

MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

• Spiller i 1280x1024 med High Detail (Jeg læste at der ingen forskel var på High og Ultra med mindre man tog stillbilleder og sammenlignede enkelte detaljer) og med 4x antialiasing, og det kører SILKY SMOOTH.. Det er som om det slet ikke volder mit system det mindste! hehe.. Gotta love my 6800 Ultra :D

Anyways, as for the game:

Plus:
    - Flot grafik (rigtig flot!)
    - Holder stilen fra det gamle Doom samtidig med at blande lidt interaktion med
    - Utrolig fed stemning (jeg spiller med høretelefoner og det er for mig den bedste stemning)

Minus:
    - Bliver en ANELSE trivielt når man har spillet det for lang tid ad gangen.. Desværre..

All in all er jeg positivt overrasket indtil videre..

• Hvordan det mon køre på mit FX5900? :rolleyes:

Glæder mig ihvertfald til at jeg får fingrende i det :D Kan en af jer ikke lige smide et screen op? Bare for at se noget ande t end dem der er på nettet.

• nogen der ved hvordan man får console ?

MSI 3.0 & QcK Heavy
    DFI UT SLI-D
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

• Husk at nogle af koderne findes på nettet :) som f.eks. http://www.ua-corp.com eller http://www.martianbuddy.com/ Det er faktisk meget grineren... hehe

Og lige for noget andet... jeg har 2 næsten ens maskiner... en med FX5900XT og en med 9800XT og jeg spiller faktisk kun på den med Nvidea kortet...den er ikke kun lidt bedre men meget bedre... min ATI maskine kan slet ikke følge med...

Fed7haS

Oprindeligt indlæg af Fed7haS
    Og lige for noget andet... jeg har 2 næsten ens maskiner... en med FX5900XT og en med 9800XT og jeg spiller faktisk kun på den med Nvidea kortet...den er ikke kun lidt bedre men meget bedre... min ATI maskine kan slet ikke følge med...

Fed7haS

Vildt. Jeg synes endda at min 9800Pro gør det godt i det spil, så at et 5900XT kører endnu bedre, lyder faktisk ret vildt. Jeg er ihvertfald tilfreds som mit 9800Pro kører, og oplever ingen lag/hak på nogen måde overhovedet, så det må da virkelig være en fryd at spille på din computer med det 5900XT i. :crazyeyes:

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

• Doom3 er flot ingen tvivl om det. Men personer og monstere er mindst ligeså flotte i Farcry(syntes også at mange af FarCrys indoor maps er lige så flotte som Doom3). Cry Teks grafik motor må siges at have overhaldet alle de store inden om og måden den kan lave landskaber på er der ingen der slår.
    Doom3 er creepy, men det er nu mere måden det er lavet på. 99% af gangene er det umuligt at falde et monster i baghold da de åbenbart er scriptet til at blive aktiveret når man passere et bestemt sted, så puff kommer de ud bag dig gennem en væg eller noget. Spillet har kun 1 vej og det er doom style.... Lige frem, ikke noget med at tænke selv og prøve en masse andre veje. Her slå FarCrys gameplay doom3 mange gange, da man i de fleste FarCry maps altid kunne prøve en masse forskellige veje.
    Når man skyder et monster i Doom3, hmm tja blod blod, ser lidt plat ud, donk så ligger det ned, lidt svært når man efterhånden har vendet sig til spil med ragdoll effekt. Plus monsteret bliver ikke liggene det forsvinder, eller måske er det kun på min maskine!
    Doom3 er på ingen måde nyskabene, de points må sku gå til FarCry.
    Jeg syntes det er blevet hypet for emget op, personlig glæder jeg mig klart mere til HL2(som ser ud til at have et virklig fedt gameplay) og STALKER.
    Doom3 tja flot er det og det er det.
    Dette er kun min personlige mening, der findes uden tvivl en masse andre personer som syntes spillet er cremen af cremen og det skal de have lov til:)

• Hvorfor vidste jeg at det var sådan her det kom til at være???

Doom3 flot ja og??? Gameplay er det vigtigste... Det ved alle sq da... Jeg har altid sagt det... Doom3 er et screenshot game... Hvis man ser det live sutter det røv... Og at der ikke er ragdoll effekt... NOOO hvad sker der??? Det er da ikke så svært at lave...

Vidste det ville blive sådan... Et spil man løber igennem... Det er et 4 år gammelt spil med nutildags grafik...

Man har også KUN hørt om grafikken... Ikke NOGET andet... HL2 har reklameret med HELE lortet ;o)

STALKER er IMO bare en wannaBe af HL2... Tror ikke det kommer til at være SÅ fedt... Er meget fedt... Nu ved jeg at jeg ikke bliver skuffet...

Doom3 er et kunst maleri.. RØVSYGT men flot...

HL2 er en action man :D Den har det hele :P

Oprindeligt indlæg af Poteen
    Nu kan man jo gå og glæde sig lidt til evt. mods og nye spil baseret på Doom 3 enginen. For den kan sku diske noget flot noget op.

Ja puha der er meget at glæde sig til...

Utrolig flotte men røvsyge spil.. Den der engine sutter... Der jo ikke engang ragdoll effekt... Doom3 er bare et spil der skal spilles og det er det... Det er UDELUKKENDE flot...

Har heller ikke hørt 1 eneste ting om deres fysik engine... Derfor vidste jeg det ville blive sådan her... HL2 teamet har jo snakket en hel bunke om deres engines...

Doom3= Skygger og flot spil og IKKE andet..

Oprindeligt indlæg af Mercie
    jeg er så sikker på at der kommer et patch til hvor man kan game flere !!..

Der er servere på nettet med plads til 8 og 16...

Men 16 spillere kræver en HELT vild bånbredde... Det er totalt til grin... De kan ikke engang finde ud af at lave et spil der er fedt og så ikke nok med det... Men de pakker man skal sende rundt fylder 1 million...

• Måske mangler der lidt ragdoll effekt, men det potentielet i 3d motoren er skuda stor.. Den er jo forhelvede kun lige kommet. Der kan jo bygges videre på den både til højre og venstre..

Har du overhovedet spillet det? Og hvis ja, så kunne jeg da godt tænke mig at vide hvor du har det fra. Du havde så travlt med hvor slemt det er at bruge piratkopier, og vedkommende jeg fik mit tilsendt af sagde at det kun var få der kunne få spillet før release date i USA. Ham her fordi han arbejdede for BestBuy.

Ellers, så syntes jeg da du skal tage og vente lidt med at komme med så kritiske udtagelser. Shader effekten på texturene samt bump mappingen er helt fænominal efter min mening, og DERFOR burde der også være kæmpe potentiale i den her motor.

Oprindeligt indlæg af Poteen
    Måske mangler der lidt ragdoll effekt, men det potentielet i 3d motoren er skuda stor.. Den er jo forhelvede kun lige kommet. Der kan jo bygges videre på den både til højre og venstre..

Har du overhovedet spillet det? Og hvis ja, så kunne jeg da godt tænke mig at vide hvor du har det fra. Du havde så travlt med hvor slemt det er at bruge piratkopier, og vedkommende jeg fik mit tilsendt af sagde at det kun var få der kunne få spillet før release date i USA. Ham her fordi han arbejdede for BestBuy.

Jeg har ikke spillet det...

Men har nu læst om ca 6-700 mennesker der har den samme mening så mon ikke det passer???

Ikke at kunne smide ragdoll effekt i et spil er for plat... Og 3d enginen har potentiale... Det sagde jeg også... Men den FYSISKE engine SUTTER... Der er sikkert heller ikke nogen fartøjer du kan køre i vel???

Det er jo et spil fra år 1999 med nyt grafik...

• Jeg har et problem i det, mit grafik kort bliver for warmt når jeg spiller det, idle ligger det på 61 core 59 ram. det der sker er at der kommer små artifacts på min skærm når jeg spiller det, og det kun i det spil det sker, har i også problemer med det?

Sea sonic Super silent 460w power supply
    P4 3.06 GHz [HT]
    Asus P4T533-C [Bios 1010C den nyeste]
    Asus 9800XT 256Mb
    1024mb 1066Mhz Rdram
    SB Audigy Platium 2 ZS
    Level one Netswitch card 5 ports
    Scsi controller
    Plextor 12/10/32S Brænder
    UltraPlex 40max
    Sony 4 x Dvd +- 24 x Cd
    Seagate 120GB 8MB Cache 7200 rpm
    Maxtor 120Gb 5400rpm 2mb cache
    Seagate Barracuda V 120Gb 7200rpm 2mb cache
    Sata Seagate Baricuda 160GB 8mb cache
    Sata Seagate Baricuda 160GB 8mb cache
    adaptec seriel Sata contoller

P.S Skal lige siges der er også er meget warm i min ejerlejlighed.

• Hvorfor kan man ikke glæde sig til mods? Jeg vil da stadig sige at grafikken er super, og hvis nye mods kan skabe en kanont gameplay - så er vi ved at være der ;)

Men jeg forstår simpelthen ikke hvordan doom 3 kan trække så meget båndbredde online!?
    De må da næsten have lavet en noget kringlet netværkskode.. De fleste servere har ping over 100 8o

MSI 3.0 & QcK Heavy
    DFI UT SLI-D
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

Oprindeligt indlæg af Martin
    Jeg er netop blevet bedt om af APG at udlevere alle ip-er på en række navngivne brugere der påstår at de har Doom 3. ;)

... Og så var det du sagde de kunne kysse dig hvor du var højest når du plukkede jordbær hvis de ikke havde en dommerkendelse på at de havde ret til de oplysninger ... :))