Må jeg se din smukke baggrung ggg

Oprindeligt indlæg af bentzin

Hva' hedder det cirkus han er med i ?( ;) Eller er det taget på den lukkede ude i Glostrup ?( :rolleyes: ;)

Jeg håber da du kan se det er Manson ;) for ellers har du da godtnok levet indelukket i alt for langtid :)

Oprindeligt indlæg af kimsdipchips

Jeg håber da du kan se det er Manson ;) for ellers har du da godtnok levet indelukket i alt for langtid :)

Jeg har da hørt om ham og hørt noget af det - IMO crap - som han laver. Efter min mening, så er han syg "oven i bæret". :rolleyes: Som mange andre i samme kategori.
    På mig virker det, som om det gælder om at være så outreret som muligt og så er det sådan set ligyldigt om musikken er i orden. Men hver sin smag :rolleyes:
    Og forresten - så behøver man jo ikke leve indelukket, bare fordi man ikke kender sådan - en IMO - perifer person. I min omgangkreds - som er rimelig stor - ved jeg, at der ikke er mange der kender ham. De få der har der ved hvem det er føler afsky og har har ikke mange pæne ord om ham og hans musik. Tværtimod :roller:

Jeg har da hørt om ham og hørt noget af det - IMO crap - som han laver. Efter min mening, så er han syg "oven i bæret". :rolleyes: Som mange andre i samme kategori.
    På mig virker det, som om det gælder om at være så outreret som muligt og så er det sådan set ligyldigt om musikken er i orden. Men hver sin smag :rolleyes:
    Og forresten - så behøver man jo ikke leve indelukket, bare fordi man ikke kender sådan - en IMO - perifer person. I min omgangkreds - som er rimelig stor - ved jeg, at der ikke er mange der kender ham. De få der har der ved hvem det er føler afsky og har har ikke mange pæne ord om ham og hans musik. Tværtimod :roller:

Så så Bentzin. ;)
    Der findes åbenbart dem, som godt kan lide at se på nøgne magre mænd, som ser mærkelige ud og som piller sig selv i skridtet med en bog og det synes jeg da de skal have lov til. :))

Oprindeligt indlæg af The Hans
    Så så Bentzin. ;)
    Der findes åbenbart dem, som godt kan lide at se på nøgne magre mænd, som ser mærkelige ud og som piller sig selv i skridtet med en bog og det synes jeg da de skal have lov til. :))

Men ingen der siger vi skal forstå dem? *G*

Kan så bare undre mig over hvorfor en fyr har en nøgen mager mand på sin desktop ..

Edit: Tastefejl .. Vi kan jo ik alle være perfekte .. :))

Oprindeligt indlæg af X-Man
    her er lige mit

Har du et link til det billede?
    Fandme fedt billede! :evil:

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

Oprindeligt indlæg af Burger
    Men ingen der siger vi skal forstå dem? *G*

Kan så bare undre mig over hvorfor en fyr har en nøgen mager mand på sin desktop ..

Edit: Tastefejl .. Vi kan jo ik alle være perfekte .. :))

he he... Uden at påstå at nogen her er det.... Der findes jo mænd, som er til mænd, ligesom der findes mænd, som ikke vil være mænd... *G*.... :))

he he... Uden at påstå at nogen her er det.... Der findes jo mænd, som er til mænd, ligesom der findes mænd, som ikke vil være mænd... *G*.... :))

Tosse .. Ja begge dele findes, men hvis der så bare var et eller andet med Manson der måske kunne tænde folk, så kunne jeg forstå det .. Selvom folk selvfølgelig har sine lyster .. *GG* Måske der ligefrem findes nogen der tænder på ham?

Så så Bentzin. ;)

Okay okay - men jeg er helt rolig. ;) Nu skrev jeg jo bare min mening. Og yeah - du har ret ! Det er underligt at nogle knægte virkelig ser op til sådan én som du så flot beskriver. Men dem om det ! 8o

Oprindeligt indlæg af Bit Phreak
    jeg så lige at inde ved min nabo holdte der en sød lille bobble pakeret i dag. danm den var også najs. så jeg hentede lige mit digicam

[Blocked Image: http://www.bit-phreak.dk/temp/bobble.jpg]

Shit den er fed. :D

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

Oprindeligt indlæg af Zigiro
    Føj for S****!!! :rolleyes:

Fortæl mig lige en gang hvad i alverden der kan få dig til at have sådan et aldeles afskyeligt "billed" som baggrund :boxed:

Hvis man lytter til hans musik, eller er stor fan af ham (hvilket jeg ved at Kim er), så kan jeg ikke se noget problem i det? Det er jo ikke fordi billedet er så slemt. :roller:

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

Oprindeligt indlæg af engel

Hvis man lytter til hans musik, eller er stor fan af ham (hvilket jeg ved at Kim er), så kan jeg ikke se noget problem i det? Det er jo ikke fordi billedet er så slemt. :roller:

Du har ret - retter det lige...

Okay okay - men jeg er helt rolig. ;) Nu skrev jeg jo bare min mening. Og yeah - du har ret ! Det er underligt at nogle knægte virkelig ser op til sådan én som du så flot beskriver. Men dem om det ! 8o

Ver sin smag ;)
    hva lytter man selv til?( kan forstå det ikke er Manson du høre mest :]