QuoteOprindeligt indlæg af engel
Shit den er fed.
Så hellere en vold tunet Supra med over 800HK, den vil sku fremaf, ikke som sådan en lille søndags køreturs bil der
QuoteOprindeligt indlæg af engel
Shit den er fed.
Så hellere en vold tunet Supra med over 800HK, den vil sku fremaf, ikke som sådan en lille søndags køreturs bil der
QuoteOprindeligt indlæg af Zigiro
[quote]Oprindeligt indlæg af kimsdipchips
Thumps opden bagrund er bare for fed
min pt
Fortæl mig lige en gang hvad i alverden der kan få sådan en ellers så nydelig ung herre til at have sådan et (IMO) aldeles afskyeligt "billed" som baggrund?
True fan
QuoteOprindeligt indlæg af kimsdipchips
True fan
Sry for OT:
...Men nu bliver jeg sq nysgerrig, kan du slet ikke se noget ulækkert i ham? er det pga. hans musik du har ham som baggrund eller er det alt ved ham du godt kan lide?
QuoteOprindeligt indlæg af ZnY\\
Min baggrund, selve wallpaperet er set før i denne post, men der er lidt andet ;)
Synes hun minder så meget om Britney Spears.. De har ihvertfald begge tilfælles at hvis man tænder for en eller anden musikvideo med dem, og skruer lyden af, er det smukt.. Simpelthen smukt..
QuoteOprindeligt indlæg af Hayes
Synes hun minder så meget om Britney Spears.. De har ihvertfald begge tilfælles at hvis man tænder for en eller anden musikvideo med dem, og skruer lyden af, er det smukt.. Simpelthen smukt..
Og du har sørme fuldstendig ret
Sry for OT:
...Men nu bliver jeg sq nysgerrig, kan du slet ikke se noget ulækkert i ham? er det pga. hans musik du har ham som baggrund eller er det alt ved ham du godt kan lide?
Det er simpelthen alt han er jo en fantastisk kunstner!
Han tekster er geniale også er manden simpelthen et geni!
Damn - tror bare vi stopper her......................[Blocked Image: http://instagiber.net/smiliesdotcom/cwm/cwm/eek7.gif]
Min baggrund er også bare sort og kedelig
OT:
Engel: Det i oktober, mener du slayer/slipknot i valbyhallen? For mig og en ven regner også med vi skal ind og se det.. Det bliver godt
Nogle eksempler?
Og du har sørme fuldstendig ret
Skruer ned for musikken, tsk... har hende pga hendes musik ...
Ligesome Zigiro med Marilyn Manson..
Damn
- tror bare vi stopper her......................[Blocked Image: http://instagiber.net/smiliesdotcom/cwm/cwm/eek7.gif]
vil da nok gå med til at han laver noget fedt nok musik. men at han ligefram er genial. det er da vist at strække den lidt for langt.
personligt har jeg det lidt svært med at man for fjernet et ribben for at kunne lave en mundguffer på sig selv. eller er det bare mig?
QuoteOprindeligt indlæg af AtoM!C
Engel: Det i oktober, mener du slayer/slipknot i valbyhallen? For mig og en ven regner også med vi skal ind og se det.. Det bliver godt
Det kan du tro det er, så det kunne da være vi lige skulle hilse på hinanden der.
QuoteOprindeligt indlæg af Bit Phreak
vil da nok gå med til at han laver noget fedt nok musik. men at han ligefram er genial. det er da vist at strække den lidt for langt.
personligt har jeg det lidt svært med at man for fjernet et ribben for at kunne lave en mundguffer på sig selv . eller er det bare mig?
Huh
Det er da vel løgn ?
Jeg forstod "fjern et ribben delen", men hvad mener du med mundguffer ?
Hvis det er rigtigt er manden da rablende syg i roen. :]
Jeg vil gerne poste mit desktop hvis der er en der vil fortælle mig hvor de screenshot jeg tar er??
QuoteOprindeligt indlæg af The Hans
Huh
![]()
Det er da vel løgn ?
Gæt selv .. Fjerner du et ribben har du lettere ved at bukke dig selv sammen på midten .. *G*
Mundguffer .. det kan siges på mange måder .. Du kan også sige han babber gren på sig selv ..
Og ja .. Manden er rablende syg i roen ..
QuoteOprindeligt indlæg af Garfield
Jeg vil gerne poste mit desktop hvis der er en der vil fortælle mig hvor de screenshot jeg tar er??
Du kan få dem frem i paint ved at bruge ctrl + v ..
QuoteOprindeligt indlæg af Garfield
Bare gå ind i f.eks. Paint eller Photoshop (opret nyt billede) og så tryk CTRL+V for at sætte ind, gem derefter billedet og upload/attach.
QuoteOprindeligt indlæg af The Hans
Huh
![]()
Det er da vel løgn ?
LOL LOL ... nogen af jer de rmodtager tolv:17 bladet fra jydske ? .. der var en laaaaaaaaaaaaaaaang artikkel om marilyn manson, og det der er noget mundgejl der er fyret af... det er aædrig sket... jeg hørte os en gang at han havde fået opreret øjet ud på hans kone for at kunne kneppe hend ei øjnhulen ...
man er da for dum hvis man tror på sådan noget ...
QuoteOprindeligt indlæg af FlexQ
LOL LOL ... nogen af jer de rmodtager tolv:17 bladet fra jydske ? .. der var en laaaaaaaaaaaaaaaang artikkel om marilyn manson, og det der er noget mundgejl der er fyret af... det er aædrig sket... jeg hørte os en gang at han havde fået opreret øjet ud på hans kone for at kunne kneppe hend ei øjnhulen ...![]()
man er da for dum hvis man tror på sådan noget ...
Tja, med det udseende den render rundt med, kan man jo tiltro den lidt af hvert.
-->Burger. Tak for forklaringen.
No offense, men det er lige omkring den skumleste jeg nogensinde har fået...