Må jeg se din smukke baggrung ggg

Oprindeligt indlæg af Zigiro
    [quote]Oprindeligt indlæg af kimsdipchips
    Thumps op :) den bagrund er bare for fed :D min pt

Fortæl mig lige en gang hvad i alverden der kan få sådan en ellers så nydelig ung herre til at have sådan et (IMO) aldeles afskyeligt "billed" som baggrund? :boxed:

True fan ;)

Oprindeligt indlæg af kimsdipchips

True fan ;)

Sry for OT:

...Men nu bliver jeg sq nysgerrig, kan du slet ikke se noget ulækkert i ham? er det pga. hans musik du har ham som baggrund eller er det alt ved ham du godt kan lide?

Oprindeligt indlæg af Hayes

Synes hun minder så meget om Britney Spears.. De har ihvertfald begge tilfælles at hvis man tænder for en eller anden musikvideo med dem, og skruer lyden af, er det smukt.. Simpelthen smukt..

Og du har sørme fuldstendig ret :clap:

Sry for OT:

...Men nu bliver jeg sq nysgerrig, kan du slet ikke se noget ulækkert i ham? er det pga. hans musik du har ham som baggrund eller er det alt ved ham du godt kan lide?

Det er simpelthen alt han er jo en fantastisk kunstner!
    Han tekster er geniale også er manden simpelthen et geni!

Oprindeligt indlæg af kimsdipchips

Og du har sørme fuldstendig ret :clap:

Skruer ned for musikken, tsk... har hende pga hendes musik ... :D

Ligesome Zigiro med Marilyn Manson.. ^^

Damn 8o - tror bare vi stopper her......................[Blocked Image: http://instagiber.net/smiliesdotcom/cwm/cwm/eek7.gif]

vil da nok gå med til at han laver noget fedt nok musik. men at han ligefram er genial. det er da vist at strække den lidt for langt.
    personligt har jeg det lidt svært med at man for fjernet et ribben for at kunne lave en mundguffer på sig selv. eller er det bare mig? 8o

Oprindeligt indlæg af AtoM!C
    Engel: Det i oktober, mener du slayer/slipknot i valbyhallen? For mig og en ven regner også med vi skal ind og se det.. Det bliver godt :D

Det kan du tro det er, så det kunne da være vi lige skulle hilse på hinanden der. :D

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

Oprindeligt indlæg af Bit Phreak
    vil da nok gå med til at han laver noget fedt nok musik. men at han ligefram er genial. det er da vist at strække den lidt for langt.
    personligt har jeg det lidt svært med at man for fjernet et ribben for at kunne lave en mundguffer på sig selv . eller er det bare mig? 8o

Huh 8o
    Det er da vel løgn ?
    Jeg forstod "fjern et ribben delen", men hvad mener du med mundguffer ?
    Hvis det er rigtigt er manden da rablende syg i roen. :]

Oprindeligt indlæg af The Hans

Huh 8o
    Det er da vel løgn ?

Gæt selv .. Fjerner du et ribben har du lettere ved at bukke dig selv sammen på midten .. *G*

Mundguffer .. det kan siges på mange måder .. Du kan også sige han babber gren på sig selv ..

Og ja .. Manden er rablende syg i roen ..

Oprindeligt indlæg af Garfield
    Jeg vil gerne poste mit desktop hvis der er en der vil fortælle mig hvor de screenshot jeg tar er??

Bare gå ind i f.eks. Paint eller Photoshop (opret nyt billede) og så tryk CTRL+V for at sætte ind, gem derefter billedet og upload/attach. ;)

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

Oprindeligt indlæg af The Hans

Huh 8o
    Det er da vel løgn ?

LOL LOL ... nogen af jer de rmodtager tolv:17 bladet fra jydske ? .. der var en laaaaaaaaaaaaaaaang artikkel om marilyn manson, og det der er noget mundgejl der er fyret af... det er aædrig sket... jeg hørte os en gang at han havde fået opreret øjet ud på hans kone for at kunne kneppe hend ei øjnhulen ... :roller:
    man er da for dum hvis man tror på sådan noget ...

Oprindeligt indlæg af FlexQ
    LOL LOL ... nogen af jer de rmodtager tolv:17 bladet fra jydske ? .. der var en laaaaaaaaaaaaaaaang artikkel om marilyn manson, og det der er noget mundgejl der er fyret af... det er aædrig sket... jeg hørte os en gang at han havde fået opreret øjet ud på hans kone for at kunne kneppe hend ei øjnhulen ... :roller:
    man er da for dum hvis man tror på sådan noget ...

Tja, med det udseende den render rundt med, kan man jo tiltro den lidt af hvert. :))

-->Burger. Tak for forklaringen. :D
    No offense, men det er lige omkring den skumleste jeg nogensinde har fået... :))