her er lige mit
Må jeg se din smukke baggrung ggg
-
-
Oprindeligt indlæg af bentzin
Hva' hedder det cirkus han er med iEller er det taget på den lukkede ude i Glostrup
Jeg håber da du kan se det er Manson
for ellers har du da godtnok levet indelukket i alt for langtid
-
Oprindeligt indlæg af kimsdipchips
Jeg håber da du kan se det er Manson
for ellers har du da godtnok levet indelukket i alt for langtid
Jeg har da hørt om ham og hørt noget af det - IMO crap - som han laver. Efter min mening, så er han syg "oven i bæret".Som mange andre i samme kategori.
På mig virker det, som om det gælder om at være så outreret som muligt og så er det sådan set ligyldigt om musikken er i orden. Men hver sin smag
Og forresten - så behøver man jo ikke leve indelukket, bare fordi man ikke kender sådan - en IMO - perifer person. I min omgangkreds - som er rimelig stor - ved jeg, at der ikke er mange der kender ham. De få der har der ved hvem det er føler afsky og har har ikke mange pæne ord om ham og hans musik. Tværtimod -
Jeg har da hørt om ham og hørt noget af det - IMO crap - som han laver. Efter min mening, så er han syg "oven i bæret".Som mange andre i samme kategori.
På mig virker det, som om det gælder om at være så outreret som muligt og så er det sådan set ligyldigt om musikken er i orden. Men hver sin smag
Og forresten - så behøver man jo ikke leve indelukket, bare fordi man ikke kender sådan - en IMO - perifer person. I min omgangkreds - som er rimelig stor - ved jeg, at der ikke er mange der kender ham. De få der har der ved hvem det er føler afsky og har har ikke mange pæne ord om ham og hans musik. TværtimodSå så Bentzin.
Der findes åbenbart dem, som godt kan lide at se på nøgne magre mænd, som ser mærkelige ud og som piller sig selv i skridtet med en bog og det synes jeg da de skal have lov til. -
Oprindeligt indlæg af The Hans
Så så Bentzin.
Der findes åbenbart dem, som godt kan lide at se på nøgne magre mænd, som ser mærkelige ud og som piller sig selv i skridtet med en bog og det synes jeg da de skal have lov til.Men ingen der siger vi skal forstå dem? *G*
Kan så bare undre mig over hvorfor en fyr har en nøgen mager mand på sin desktop ..
Edit: Tastefejl .. Vi kan jo ik alle være perfekte ..
-
Oprindeligt indlæg af X-Man
her er lige mitHar du et link til det billede?
Fandme fedt billede! -
Oprindeligt indlæg af Astrocity
Har du et link til det billede?
Fandme fedt billede! -
Oprindeligt indlæg af Burger
Men ingen der siger vi skal forstå dem? *G*Kan så bare undre mig over hvorfor en fyr har en nøgen mager mand på sin desktop ..
Edit: Tastefejl .. Vi kan jo ik alle være perfekte ..
he he... Uden at påstå at nogen her er det.... Der findes jo mænd, som er til mænd, ligesom der findes mænd, som ikke vil være mænd... *G*....
-
-
he he... Uden at påstå at nogen her er det.... Der findes jo mænd, som er til mænd, ligesom der findes mænd, som ikke vil være mænd... *G*....
Tosse .. Ja begge dele findes, men hvis der så bare var et eller andet med Manson der måske kunne tænde folk, så kunne jeg forstå det .. Selvom folk selvfølgelig har sine lyster .. *GG* Måske der ligefrem findes nogen der tænder på ham?
-
Så så Bentzin.
Der findes åbenbart dem, som godt kan lide at se på nøgne magre mænd, som ser mærkelige ud og som piller sig selv i skridtet med en bog og det synes jeg da de skal have lov til.
Okay okay - men jeg er helt rolig.Nu skrev jeg jo bare min mening. Og yeah - du har ret ! Det er underligt at nogle knægte virkelig ser op til sådan én som du så flot beskriver. Men dem om det !
-
Takker!
uhhh de er nice nogle af de biler der...
jeg så lige at inde ved min nabo holdte der en sød lille bobble pakeret i dag. danm den var også najs. så jeg hentede lige mit digicam[Blocked Image: http://www.bit-phreak.dk/temp/bobble.jpg]
-
Oprindeligt indlæg af Bit Phreak
jeg så lige at inde ved min nabo holdte der en sød lille bobble pakeret i dag. danm den var også najs. så jeg hentede lige mit digicam[Blocked Image: http://www.bit-phreak.dk/temp/bobble.jpg]
Shit den er fed.
-
Oprindeligt indlæg af Bit Phreak
*MUMS*...
-
Oprindeligt indlæg af kimsdipchips
Thumps opden bagrund er bare for fed
min pt
[Blocked Image: http://www.oppifjelde.dk/Images/Baggrund%20(Large).JPG]
Fortæl mig lige en gang hvad i alverden der kan få sådan en ellers så nydelig ung herre til at have sådan et (IMO) aldeles afskyeligt "billed" som baggrund?
-
Oprindeligt indlæg af Zigiro
Føj for S****!!!Fortæl mig lige en gang hvad i alverden der kan få dig til at have sådan et aldeles afskyeligt "billed" som baggrund
Hvis man lytter til hans musik, eller er stor fan af ham (hvilket jeg ved at Kim er), så kan jeg ikke se noget problem i det? Det er jo ikke fordi billedet er så slemt.
-
Oprindeligt indlæg af engel
Hvis man lytter til hans musik, eller er stor fan af ham (hvilket jeg ved at Kim er), så kan jeg ikke se noget problem i det? Det er jo ikke fordi billedet er så slemt.
Du har ret - retter det lige...
-
Eller er det taget på den lukkede ude i GlostrupSort humor
-
Har du et link til det billede?
Fandme fedt billede!her er et direkte link til det http://www.vmax.dk/grafik/wallpaper/1600/supra2.jpg
-
Okay okay - men jeg er helt rolig.Nu skrev jeg jo bare min mening. Og yeah - du har ret ! Det er underligt at nogle knægte virkelig ser op til sådan én som du så flot beskriver. Men dem om det !
Ver sin smag
hva lytter man selv til?( kan forstå det ikke er Manson du høre mest :]