Hey
Hvordan sætter man et billede ind som signatur ? Jeg har ingen steder at uploade det til, så må man gøre det i et topic som dette?
Hey
Hvordan sætter man et billede ind som signatur ? Jeg har ingen steder at uploade det til, så må man gøre det i et topic som dette?
Jep her er det så ..
Sådan kunne man også gøre det
Jep! Jeg vidste ikke lige hvad jeg ellers skulle gøre !
Nogen speciel grund til at du har rykket dit signatur-billede 5-7 cm op fra bunden ?
Måske bare for at fylde lidt mere i landskabet ?
QuoteOprindeligt indlæg af Aerial
Nogen speciel grund til at du har rykket dit signatur-billede 5-7 cm op fra bunden ?
Det har han heller ikke, men hans avatar er så stort nedad at det tager en del extra plads
Så man han bare lave nogle længere tråde fremover For at udligne det
QuoteOprindeligt indlæg af Berleburg
Så man han bare lave nogle længere tråde fremoverFor at udligne det
He he ja eller måske gøre avatar lidt mindre
QuoteOprindeligt indlæg af Aerial
Ville løsningen ikke være at trykke enter et par gange før billedet så blir sat ind?... Det får det nok til at se mindre dumt ud
QuoteOprindeligt indlæg af Dalingo
Ville løsningen ikke være at trykke enter et par gange før billedet så blir sat ind?... Det får det nok til at se mindre dumt ud
Men når han så skriver lidt mere end to linier, så forsvinder pladsen nedeunder, og det vil se dumt ud med de to extra linier
QuoteOprindeligt indlæg af FonZi
Jep her er det så ..
Ikke for at være negativ - men det er altså rimelig svært at læse, hvad der står i din signatur. Så måske en anelse lysere tekst ville hjælpe. Bare et lille hint.
...
Gaaaab ! [Blocked Image: http://hjem.get2net.dk/berope/assets/images/bigwave.gif]
Endnu et "godt og sagligt" indlæg
QuoteOprindeligt indlæg af Bit Phreak
...
Wow det fik jeg virkelig meget ud af :] det kriplede bare i fingrene for at komme af med det totalt indholdsrige indlæg eller hva?
QuoteOprindeligt indlæg af bentzin
Ikke for at være negativ - men det er altså rimelig svært at læse, hvad der står i din signatur. Så måske en anelse lysere tekst ville hjælpe. Bare et lille hint.
hehe .. ja .. jeg kan faktisk heller ikke selv læse det :P.. Men den aften jeg lavede det var jeg ret træt så gad ikke lave mere på det... Nu skal jeg så bare tage mig sammen til at ændre det.. :
Så hjalp det her ikke lidt ?
hehe nu hvor vi er ved de picz .. hvs syns i ellers om mit ?
QuoteOprindeligt indlæg af FlexQ
Jeg sys jo det er genialt ! Spillet er så fedt.. Men du skal nok lige have en anden farve til selve skriften.. Har lidt problemmer med at læse hvad der står oven i frøen
QuoteOprindeligt indlæg af FonZi
Jeg sys jo det er genialt ! Spillet er så fedt.. Men du skal nok lige have en anden farve til selve skriften.. Har lidt problemmer med at læse hvad der står oven i frøen
hehe okay, må jeg lige fixe en dag
QuoteOprindeligt indlæg af FlexQ
Svært at læse ... Må du jo lige fixe ...
Hvad syntes i så om min nuværende nu når vi stadig er ved emnet ? *G*