Counter-strike HACKING

  • Jeg kender mange sider med cheats, da jeg selv har cheatet for sjov sammen med mine venner til LAN party's..
    Men jeg søgte selv på google for at finde cheats, for hvis man skriver et link her, kan de jo være at der kommer en lille klam nøb og bruger det for alvor..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af eLg-
    I kan bare lære spillet istedet for at bruge det pis.
    Én gang cheater altid cheater.
    I ødelægger det mere for os andre.


    hmm gælder det også i den "virkelige verden" ?


    bare fordi man smager på en øl ,eller drikker lidt en gang imellem, så er man dranker?


    bare fordi man har prøvet hash er man så narkoman?


    det må jo i teorien være det samme?

  • Jeg syntes virkelig at man er en taber hvis man spørger efter cheats i et forum..
    For så hvis man møder dig i CS med en total god score, så ved man jo ikke om du bruger cheat eller ej..


    Once a cheater, always a cheater :dots:

  • lol

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Jeg tvivler på at folk der har spillet CS i over 2 år, ikke har prøvet cheat, bare EN gang :rolleyes:. Jeg har cheatet, men stoppede fordi jeg selv følte det er møghamrende irreterende at spille mod en cheater. Men noget der overraskede mig var hvor nemt det egenlig er at cheate :boxed:
    Men som sagt er det lang tid siden, omkring 1 år siden


    Tror ikke der er andre ting som er lige så gode at sammenligne med. :cheers:

    Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

    Rettet en gang, sidst af Slammand ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Slammand
    Jeg tvivler på at folk der har spillet CS i over 2 år, ikke har prøvet cheat, bare EN gang :rolleyes:. Jeg har cheatet, men stoppede fordi jeg selv følte det er møghamrende irreterende at spille mod en cheater. Men noget der overraskede mig var hvor nemt det egenlig er at cheate :boxed:
    Men som sagt er det lang tid siden, omkring 1 år siden


    Tror ikke der er andre ting som er lige så gode at sammenligne med. :cheers:


    :offtopic:
    Hash er ikke narko :P..
    Hvis der ikke fandtes ecstasy, heroin, dope, crack og alt det der.. Så var hash legaliseret. Det er fordi de tror at unge vil prøve noget vildere når de har prøvet hash..
    Hash er ikke farligt.. Det er farligere og drikke en øl..
    Øl dræber hjernecellerne, hash lammer dem..


    Gror øl i naturen.?? Nej..
    Gror hash i naturen.?? Ja..


    Øko dope :D


  • Jamen i teorien må det da være det samme.. og prøv nu og find på noget mere kreativt end det der once a cheater always a cheater.. det er altså for børnehave agtigt :roller:


  • OT:


    alt det der er i øl ER ting der kommer fra naturen, der bare bliver forearbejdet og gæret


    og hash GROR IK i naturen , men det gør hamp/hemp og det bliver skam forearbejdet mindst lige så meget, og blandet med alt mulig shit..så dem der laver/sælger det ka tjene fler penge ;)

  • Shakalen det er da dig der skal have en ordenlig pakke tudekiks... Lad ham dog cheate...! Du whiner for vildt over det... Kan du ikke bar lukke og være ligeglad... Når han siger han kun gør det på lan, så gør han det nok også.. Det er jo ikke dit problem... FFS! :lame:

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 


  • Du kan ikke blive afhændig af hash.


    Men det er jo overhovedet ikke det samme..

    Shuttle SN85G4V2 | AMD 64 3200+ | 1024mb Corsair pc4000 Pro | Audigy 2 ZS | POV Geforce 6800 GT

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ShakaleN


    jep..cheaters og cheating har ødelagt det spil totalt :lame:


    Nej det har alle de 12-13 årige ( og dem der opfører sig som om de var ) som render og tror ALLE cheater bare fordi de er lidt bedre end dem...






    Og valve...


    Asus P5B Deluxe/WIFI
    Corsair XMS2 PC6400 2x 2GB
    Core 2 Quad Q6600 - Thermalright IFX-14
    GeForce GTS 285
    Antec P182 - Corsair HX520

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Krillen
    Shakalen det er da dig der skal have en ordenlig pakke tudekiks... Lad ham dog cheate...! Du whiner for vildt over det... Kan du ikke bar lukke og være ligeglad... Når han siger han kun gør det på lan, så gør han det nok også.. Det er jo ikke dit problem... FFS! :lame:


    jaja flot krillen.. du kan også få en pakke..for du fatter alligevel hat :]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af eLg-


    Du kan ikke blive afhændig af hash.


    Men det er jo overhovedet ikke det samme..


    gu fanden kan du blive afhængig af hash.. du kan blive afhængig af knækbrød i dag 8o