Counter-strike HACKING

• slap dog af alle sammen 8o

hvis han har lyst til at cheate, så lad ham cheat, jeg har fandme da også cheatet, men det var mod bots.. Han siger han vil spille med cheat mod en af sine venner.. det er jo garanteret over LAN. Jesus hvor er i da belastende og høre på.. I whiner mere end CS spillere nu ;)

Oprindeligt indlæg af OriGiN
    slap dog af alle sammen 8o

hvis han har lyst til at cheate, så lad ham cheat, jeg har fandme da også cheatet, men det var mod bots.. Han siger han vil spille med cheat mod en af sine venner.. det er jo garanteret over LAN. Jesus hvor er i da belastende og høre på.. I whiner mere end CS spillere nu ;)

He he OriGiN du behøver jo ik læse det hvis det er sårn en psykisk belastning for dig ;) ..og yeah right den har man jo hørt en mill gange før den der "skal bare lige prøve mod bots eller skal bare lige cheate mod en ven" og inden længe "skal man bare lige prøve det på server" man bliver hurtigt fristede..har selv været admin på en cs server og det er et stigene problem, derfor jeg stoppede...

whiner og whiner det er vil så meget sagt..for min skyld kan han sq cheate til han er banned på alle servere worldwide..men man har vel lov til at sige sin mening om det også, eller? ;)

Oprindeligt indlæg af ShakaleN

He he OriGiN du behøver jo ik læse det hvis det er sårn en psykisk belastning for dig ;) ..og yeah right den har man jo hørt en mill gange før den der "skal bare lige prøve mod bots eller skal bare lige cheate mod en ven" og inden længe "skal man bare lige prøve det på server" man bliver hurtigt fristede..har selv været admin på en cs server og det er et stigene problem, derfor jeg stoppede...

whiner og whiner det er vil så meget sagt..for min skyld kan han sq cheate til han er banned på alle servere worldwide..men man har vel lov til at sige sin mening om det også, eller? ;)

selvfølgelig har du det. Jeg synes også selv at cheating er for lame. Og ja det er da rigtig nok at mange bare siger de skal lige prøve det, og det er da fristende, fordi det er jo så "let".

ømm..nu er det ik lige worms2 der bliver snakket om her...men alt online cheat pis sux generalt! om det er til worms2, counter skrike eller whatever og de *cheater spader* ødelægger det for alle de mange som ikke er så at cheate, og bare vil spille en gang "whatever" med venner og bekendte..hvis folk så vælger at cheate offline i singleplayer spil osv. , er jeg endlig ligeglad med , men det er stadig taber agtigt, at men ik engang ka gennemføre et spil uden at cheate r*ven ud af bukserne..

Jeg ved fandme godt det ikke er Worms vi snakker om, det var et eksempel for helvede.. Damn

Og du har jo åbenbart noget imod offline cheating.. Fordi hvis man har snydt een gang, snyder man jo altid, ikke?

Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

Rettet en gang, sidst af Hayes ().

• Håber så inderligt at du bliver banned for evigt, tsk tsk. "JEG SKAL BARE LIGE MOD MIN VEN", jaja, det siger de alle sammen. Spil som det er, og hvis du ikke kan klare dig med det, så lav noget andet..

· Core 2 Duo E8400 w/ Zalman 9700 LED
    · ASUS Maximus Formula Republic of Gamers
    · OCZ DDR2 PC6400 2*2GB w/ Corsair DOMINATOR Fan
    · Inno3D GeForce 8800GTS 512MB
    · Maxtor, Seagate & WD 1120 GB HDD's
    · Corsair HX620W
    · Antec P182 w/ 2x Scythe SFF21D
    · Creative Audigy 2 ZS
    · Samsung SyncMaster 959NF 19"

Rettet en gang, sidst af noxerN ().

• lol, den der numsefisk.. "Insult-o-matic" kommer med nogle underlige ting, bla. noget ang. ens intelligens, og samtidig laver den en million stavefejl? x_X

Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

Oprindeligt indlæg af Hayes

Jeg ved fandme godt det ikke er Worms vi snakker om, det var et eksempel for helvede.. Damn

Og du har jo åbenbart noget imod offline cheating.. Fordi hvis man har snydt een gang, snyder man jo altid, ikke?

Ha ha..nååå det ved du fandme godt :)) ..hvorfor nævner du det så? ja syndes det er taber agtiigt hvis man cheater..Ja?

Oprindeligt indlæg af ShakaleN

flot, burger.. :roller: ..du er så klog.. :rolleyes:

Mit reply var SLET ikke mønstret på dig .. Men Happy^ - Og med det mener jeg, at tillader man sig at rette en for mig USKYLDIG fejl i en andes indlæg, dit, så skulle man måske skrive korrekt selv ..

Ja jeg er klar over du også havde to l'er i always, men det kommenterede jeg IKKE!

Oprindeligt indlæg af Burger
    Mit reply var SLET ikke mønstret på dig .. Men Happy^ - Og med det mener jeg, at tillader man sig at rette en for mig USKYLDIG fejl i en andes indlæg, dit, så skulle man måske skrive korrekt selv ..

Ja jeg er klar over du også havde to l'er i always, men det kommenterede jeg IKKE!

jeg var vist lidt "blæst" igår..sorry :O

• I kan bare lære spillet istedet for at bruge det pis.
    Én gang cheater altid cheater.
    I ødelægger det mere for os andre.

Shuttle SN85G4V2 | AMD 64 3200+ | 1024mb Corsair pc4000 Pro | Audigy 2 ZS | POV Geforce 6800 GT