En vild aften i byen!

  • Hejsa! Vil fortælle om en oplevelse jeg havde i går nat, her til morgen.


    Det startede med, at jeg var skulle i byen med gutterne...og gitterne. Så jeg tager til forfest og hygger mig med vennerne og vinnerne (veninderne). Får drukket øl og alt er som det skal være. Vi beslutter os for at tage i byen (Odense), og besøge Léon bar. Her hygger vi os med fadølsfest fra 22 til 24. Herefter begiver vi os ind på Arkaden (bar/disco). Her møder jeg en gammel klassekammerat, og hendes søster. En pige jeg engang havde "the hots" for. Med dem er 2 fyre, som jeg også snakker lidt med. Ellers hygger jeg mig med søsteren og lidt :)


    Eftersom tiden skrider frem, og baren er ved at lukke, beslutter vi os for at gå op og få lidt at spise. Vi finder et pizzaria ved siden af 7/11 på pantheonsgade, ved siden af Boomtown. Lokationen får mig til at drille med lidt nørde snak, og mindsandten om én af gutterne ikke reagerer på det. Ham den ene viser sig til min store overraskele at være S|ange, som før har spillet meget på Boomtowns CS servere. Han ved med det samme hvem jeg er, når jeg siger jeg hedder Landbetjenten i CS. Og pludselig kender vi hinanden meget bedre, og har det vildt sjovt. Men nu begynder det sure så.


    En gut kommer gående hen mod min tidligere klassekamerat, og prøver at komme i kontakt med hende. Hendes kæreste holder ham tilbage, og siger han skal holde sig væk. Slange kommer hen og hjælper, mens jeg beroliger søsteren. Det bliver værre, og jeg kommer hen og hjælper til. Prøver at snakke roligt til den fremmede og spørge til hans navn osv. For at snakke fornuftigt med ham. Så vidt muligt. Gutten slapper lidt af, og det lykkedes os at få ham til at gå sin vej. Jeg tager fat i drengene, og siger de bare skal lade ham gå, og vi samler os igen, for at passe os selv. Der går dog ikke lang tid, før en grøn Mitsubishi Lancer kommer drønende op ad vejen, og holder brat op ude foran pizzariaet. det er vores fremmede "ven", der endnu ikke er færdig med at provokoere. Han påstår, at han føler sig provokeret, fordi vi har "skubbet" ham. Væk fra mine klassekammerat. Ja ok, det ser ikke ud til han har nogen våben. For det tjekker man sgu efter i sådan en situation. Man ved aldrig hvad han gemmer i handskerummet. Men han kører 2-3 meter frem, og jeg siger til gruppen, at vi skal gå hen på hjørnet, væk fra den fremmedes bil. Det gør vi så, men pludselig sætter den fremmede bilen i back-gear, og drøner hen mod os. Det lykkedes mig at flå søsteren væk fra bilens retning, og jeg selv nåede også væk. Heldigvis blev ingen af os ramt, men vil tro det var et spørgsmål om 10-20 cm, før nogen var blevet ramt af bilen. Vi fik alle et kæmpe chok, og Slange, der først kaster sin flaske sprut efter ham, løber efter bilen, der kører sin vej. Jeg jagter Slange, for at få fat i ham, så der ikke vil ske noget der måtte være værre. Jeg fanger ham oppe ad vejen, der går ned mod Mosen. Mine klassekammerat ringer efter politiet, som kort efter dukker op. ja ok, tingene er nogenlunde kølet ned nu, og jeg står sammen med gruppen i 10 minutter, mens politiet forhører nogen af os. Jeg sniger mig lige væk, ja jeg skulle sgu pisse, og mens jeg letter trykket i en god afstand af stedet, hvor det foregik, ser jeg fandme ham den fremmede komme vadende op ad gaden. Jeg skynder mig at lyne op, og stormer om til politiet. De skynder sig hen til manden, og sørger for de har ham under kontrol. De smider ham i patruljebilen, og vi oplyser vores navne og adresser til dem. Endelig er tingene faldet til ro.


    Regner med at få et opkald af politiet en af dagene, hvor de skal høre mig, hvad der skete.


    Men synes bare jeg ville dele min historie med jer. Det var sgu noget af en skræmmende oplevelse. Manden var tydeligvis gal i hovedet. Han begyndte at true os verbalt osv. En ret chokerende oplevelse, og jeg tør ikke tænke på, hvad der var sket, hvis han havde ramt en af os med bilen. Det var VIRKELIG tæt på.


    Men lad det da være en advarsel til jer, pas nu på når I er i byen. I skal sgu ikke være kede af at ringe til politiet, hvis I føler det er nødvendigt.



    Tak fordi I gad læse :)


    (Har c/p fra et andet forum jeg skrev den i, synes I skulle have den også)

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Irriterende med den slags typer, der opsøger problemer :rolleyes:
    Endnu ærgeligere er det at han måske KUN får en lille bøde for alt det han har gjort mod jer...I kan altså sagtens blive udsat for at møde ham igen pga. de svage love her i DK...


    Men det er da fint at det endte godt :cheers:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zigiro
    Irriterende med den slags typer, der opsøger problemer :rolleyes:
    Endnu ærgeligere er det at han måske KUN får en lille bøde for alt det han har gjort mod jer...I kan altså sagtens blive udsat for at møde ham igen pga. de svage love her i DK...


    Men det er da fint at det endte godt :cheers:


    Det skal du nok ikke være så sikker på. Han kan sagtens ende med at få 30 dages betinget. Så hvis han gør det igen, ryger han direkte ind. Der skal ikke meget til nu om dage. I know.

  • Surt når sådan en spade skal ødelægge aftenen for alle andre, håber at han i det mindste får en betinget dom, og endnu bedre at han allerede har sådan en hængende over sig, og han kan få lov at afsone.


    Anyways, du fik jo snakket med tøserne, og hygget med dem alle, and that is what count´s, så alt i alt en god aften, indtil Mr. Dumbass, valgte at møde op ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque


    Det skal du nok ikke være så sikker på. Han kan sagtens ende med at få 30 dages betinget. Så hvis han gør det igen, ryger han direkte ind. Der skal ikke meget til nu om dage. I know.


    kommer an på hvad han bliver sigtet for... bare se station 2 en gang i mellem, især når man følger dem på patrulje kan man se alle mulige som gør det ene og det andet og alligevel kun får en lille bøde...
    jeg synes det er for dårligt... :rolleyes:

  • hehe... Håber alligevel i havde en fed tur i byen - godt kom ham der (kennysencur: ON) *Mfuf* *fnuf* *fruf*.


    men se det fra den anden side, bagefter er det da en fed historie x) :dance:

  • Ja, muligvis en fed historie :) Men ville helst have været foruden den.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Berleburg
    Ja, muligvis en fed historie :) Men ville helst have været foruden den.


    Kan jeg da godt forstå - men hvis man nu SKAL finde noget postitivt i det x)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af FlexQ


    Kan jeg da godt forstå - men hvis man nu SKAL finde noget postitivt i det x)


    :)

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless


  • Ja! Det er jeg til gengæld helt enig i! så snart det handler om en smule pengefusk, så vågner de og SÅ kommer der andre boller på suppen, men handler det om "menneskebeskadigelse" som du kalder det, så gaber de nærmest bare og ser den anden vej :rolleyes:


    Btw. Syg historie - godt du fik givet ham tørt på ;)