internet bliver ved med at hente og sende

• hej har dette store problem, at mit internet bliver ved med at hente og sende, og jeg ved ikke hvad det er den laver.. er der nogle der har nogle forslag til hvad det kunne være 8o

• Det er jo sådan set det internet gør.. :]

Ej, har du ikke en firewall hvor du kan se hvilke programmer der kommer ind, og henter?!

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

• nej det har jeg ikke, kender du ikke et det er free..
    det er lidt dårligt formuledret men, når den bare står og ikke lave noget henter den og sender den på fulde knald.. ved bare ikke hvad fanden der er galt!! :(

• Uden firewall+antivirus når man er på nettet = din harddisks undergang! Tror du har fået noget virus af en slags - eneste udvej tror jeg er format c! :(

Få købt noget ordentligt antivirus og en god firewall!
    Evt. Norton Internet Security 2004 - har det selv og det virker ret ok, selvom det er lidt tungt! ;)

Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

• jeg bruger etrust antivirus.. og har altid brugt det.. har aldrig været problemmer der.. men firewall det kender jeg ikke så meget til.. prøver lige at hente zone alarm ;)

Oprindeligt indlæg af Astrocity
    Uden firewall+antivirus når man er på nettet = din harddisks undergang! Tror du har fået noget virus af en slags - eneste udvej tror jeg er format c! :(

Få købt noget ordentligt antivirus og en god firewall!
    Evt. Norton Internet Security 2004 - har det selv og det virker ret ok, selvom det er lidt tungt! ;)

Hva er det da for en gang mund(gammel ole der har ligget for længe)? ...

Jeg har været på nettet i ca. 3½ år med adsl, og har kun haft blaster eeen gang, og har ikke fw ! :)

• Der er virus i ~14% af alle emails og ~60% af alle emails er SPAM ...

.. og så kommer alt det andet lort oveni som ikke kommer gennem brevsprækken ... :boxed:

Forstår ikke folk ikke har anti-virus og en firewall. Man lader da heller ikke sin bolig være ulåst og totalt ubeskyttet vel ?... Så er man da en TUMPE IMO !!...

At der ikke er sket noget endnu beviser jo bare at folk ikke tænker sig om. Svarer til at gå over for rødt for der er jo ikke sket noget de 1300 gange man gjordt det .... Nej, men en eller anden dag, så siger det HAPS ... og så står vi andre og griner af den smartass der troede han kunne klare hele verden... :))

• Hov hov... Har haft net i 6 år... Aldrig en virus... Man behøver ikke åbne en mail og DL en attachement bare pga den hedder "See ***** Naked" eller "Win ½ a million$ NOW!"

Hold dig fra ukendte mails så er den hjemme... Antivirus er desuden bevist at være skrammel... Viruser blir først tilføjet til den der søgnings block ting EFTER folk har fået dem... Synes de er skidt...

Holder mig bare til logik... Og det med åben dør eksempel... Du behøver ikke lukke en skummel typpe ind i dit hus... Når du selv er hjemme låser du da ikke døren vel???

• Hvis vi snakker virus er jeg enig med KøbKøb..
    Men behøver LANGFRA at få virus fordi man hverken har antivirus eller firewall..
    Hvis man bare har windows fuldt opdateret + lader være med at dele noget.. Og ting som NetBIOS er disabled, så vil jeg påstå der ikke sker noget, medmindre man selv trykker på noget (Incl. virus mails)

Tilbage til problemet..
    Måske kunne du prøve at installere et program som Netlimiter eller DUSuperControler og så se om det kan se hvad det er der bruger din båndbredde

MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

• Forstår ikke at i ikke har firewall! Hvis i kører en scan med adware, finder den helt sikkert mange sjove ting - netop pga.at i ikke har firewall, uanset om i dl'er eller hvad! :evil:

Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

• jeg finder sjælendt en "spyware" eller hvad det nu hedder netop fordi jeg har firewall.. alle andre jeg kender har masser af disse "spyware" som de må fjerne med Ad-aware hver gang de bare har surfet litd rundt på nette!! så få da en eller anden form for firewall du kan Dl en masse gratis ;) for dumt uden da 2tm!

• Personligt bruger jeg ik selv hverken FW eller anti-virus... jeg tænker bare lidt over hva jeg laver og åbner.. tilgengæld holder jeg windows opdateret... Så ved ik om man er en tumpe bare fordi man ik bruger det...

- MSI GT70 2PC DOMINATOR
    - Intel PM87
    - Intel Core I7-4810QM 2,8Ghz
    - 1x8196 Kingston PC12800 Ram DDR3 800Mhz / 11-11-11-28
    - nVidia GTX870 (941-2500)@(1010-3100)
    - 256GB Samsung EVO840 (C+E) / 1000GB HGST 7200 rpm (D) / 3TB Seagate (Extern)
    - 17,3" Widescreen 1920x1080/60Hz / 180Watt PSU / Logitech G3