Skal i se The Day After Tomorrow?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque
    Skal ikke ind og se den. Hvis den bare m-i-n-d-e-r lidt om de øvrige katastrofe-film, så er den da lige til at tude over.


    Så 'Vulcano', som den sidste. Der hvor ungen til sidst siger 'look, their all the same', mens kameraer kører henover en menneskeskare, sorte som hvide, som alle er grå pga. asken - med det amerikanske flag flagrende i baggrunden... Jeg mener, jeg var VIRKELIG tæt på at brække mig..


    Kunne ikke være mere enig - jeg hader amerikanske flag og deres symboler på film. :rolleyes: (synes der mangler en smiley til at beskrive min vrede)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Squall


    Kunne ikke være mere enig - jeg hader amerikanske flag og deres symboler på film. :rolleyes: (synes der mangler en smiley til at beskrive min vrede)


    Sådan en her?.. [Blocked Image: http://instagiber.net/smiliesdotcom/contrib/dvv/po.gif] ... hehe. :))

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Så fik jeg set den... Synes faktisk det er en rigtig god film....
    Masser af fede effekter...
    Lidt for meget Amerika.. Men ikke så meget at det ødelægger filmen...


    Kan klart anbefale jer der er til den slags film at se den.. :)

  • Har lige været inde og se den, og den var som forventet ..


    Typisk amerikansk - alt andet end USA er ligegyldigt .. Men det ved man jo, når man ser den slags film .. Jeg synes et eller andet sted, at den er OK fed .. Den sætter nogle tanker i gang mht. global opvarmning .. Ja, det er overdrevet i filmen, naturligvis, men man ved ikke hvad der vil ske i fremtiden ..

  • Vil sige det sådan, at efter at have læst snart 10 eksempler på, at alle katastroferne i filmen er fuldkommen urealistisk og komplet fantasiforladt, så bliver det nok en af de større film, som ikke skal have nogen penge fra min pengepung.

  • indtil videre har jeg kun set traileren.


    den ser godt nok lidt vanvittig ud! 8o


    en ting forstår jeg ikke: hvorfor er der kun EN mand som forudser det, og ikke forskere over hele kloden?
    desuden ville professionelle forskere da også kunne forudse det LANGT tidligere, end kun en dag inden.
    typisk amerikansk :crazyeyes:


    men vil da give ros til de fede effekter! det virker MEGET livagtigt! :)


  • det jo film , og dem skal man sq ik tage så bogstavligt ;) .. hvis de havde forudset det flere år før og nået at forhændre det, så ville der jo ligesom ik være særlig mange fede effekter at vise osv. vel?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ShakaleN


    det jo film , og dem skal man sq ik tage så bogstavligt ;) .. hvis de havde forudset det flere år før og nået at forhændre det, så ville der jo ligesom ik være særlig mange fede effekter at vise osv. vel?


    Den kan jo fortolkes på mange måder .. Det er egentlig ikke så vigtigt, at det kun er en mand der forudsiger det - han er jo trods alt amerikaner - men jeg synes i stedet det er mere vigtigt, at den amerikanske vicepræsident afviser at gøre noget ved problemet, og pludselig er det for sent ..


    Måske det en dag virkelig er for sent ..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Den kan jo fortolkes på mange måder .. Det er egentlig ikke så vigtigt, at det kun er en mand der forudsiger det - han er jo trods alt amerikaner - men jeg synes i stedet det er mere vigtigt, at den amerikanske vicepræsident afviser at gøre noget ved problemet, og pludselig er det for sent ..


    Måske det en dag virkelig er for sent ..


    He he..hvis der skulle være en ny istid på vej og selv om vicepræsident, præsident osv. vidste det og ville gøre noget ved det, hva kunne de så gøre? jeg tror ik de ville kunne gøre ret meget..måske grave sig ned under jorden i 1000år eller bygge nogle kæmpe varme luft blæsere der kunne tør verden op igen :)) ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ShakaleN


    He he..hvis der skulle være en ny istid på vej og selv om vicepræsident, præsident osv. vidste det og ville gøre noget ved det, hva kunne de så gøre? jeg tror ik de ville kunne gøre ret meget..måske grave sig ned under jorden i 1000år eller bygge nogle kæmpe varme luft blæsere der kunne tør verden op igen :)) ;)


    Troede mit indlæg var til at forstå, men åbenbart ikke ..


    Jeg mener det er vigtigt at tænke på naturen, og ikke bare forurene som det passer en .. Og hvis de rige lande virkelig ville gøre noget ved den forurening der er, og på den måde evt. forhindre en slem global opvarmning, så kunne de måske også gøre det ..


    Men se filmen og dan din egen mening .. Ta' den som ren underholdning hvis du vil .. Jeg sagde jo bare min mening .. ;)