Så fik jeg lige set dagens Formel 1 race... Jeg skal da love for det var noget af en vild omgang. Sjældent har jeg set så mange køre galt, incl M Schumacher (eller hvordan det nu staves). Og bare afslutningen gav mig da næsten koldsved Se det var formel 1 når det er bedst !!

Syg omgang Formel 1
-
-
Selv efter løbet var overstået og TV2 sendte reklamer skulle jeg lige se resten på RTL
De siger på RTL at Michael han "bremsede"... Fatter nada af de tyskere. Hvorfor skulle han bremse når han lå lige bag safetybilen?De er sku' ikke så kloge de tyskere
-
Oprindeligt indlæg af Slammand
Selv efter løbet var overstået og TV2 sendte reklamer skulle jeg lige se resten på RTL
De siger på RTL at Michael han "bremsede"... Fatter nada af de tyskere. Hvorfor skulle han bremse når han lå lige bag safetybilen?De er sku' ikke så kloge de tyskere
Han bremsede ikke... hans venstre forhjul blokerede, og så røg hjulophænget
-
Skiftede over på RTL for at se om Button han gik hen til Minardi-køren for at klappe ham en på hovedet, pga. han blokerede på aller sidste omgang...
-Men det gjorde han ikke :]Men er da kun glad for at Michael røg ud i dag, da han ikke skal have rettighederne til 1.-pladsen
Andre må da også gerne skrive deres komentar til dagen F1-løb
-
Godt løb endelig var der spænding igen var lidt træt af schumacher her på det sidste.
-
Det så dælme også godt ud da Alonso lige var blevet smadret, så kom fingeren sq os lige op til Ralph Schumacher
-
Kanont løb.. Rart at se at de andre er ved at få skovlen under Schumi...
Det hæver spændingen en del..
-
Det er da ganske normalt at forhjulet lige blokerer lidt når de bremser... Og da specielt når de kører efter safety.. Så er der jo så lav hastighed at der ikke er downforce nok til at holde bilen.
Og at han bremser er da klart nok når han kommer med >250 km/t og safety så pludselig holder dér!Som jeg så det var det kun Montoya den klaphats skyld - fordi han lige skulle op og skubbe Schumi lidtud i muren (bare for sjov). Eller også så den lille Columbi fyr sig bare ikke for! :ban: Montoya
-
Oprindeligt indlæg af Grus
Det så dælme også godt ud da Alonso lige var blevet smadret, så kom fingeren sq os lige op til Ralph SchumacherJa og ralph var da uden skyld, men et kanon løb
efter min mening -
Tror sq heller ikke at sådan hjulophæng bare knækker af sig selv.. Men hvem ved, man kan sq ikke se noget i den tunnel. De skulle have sat flere kamera op i tunlen, så vi kunne set det hele..
Men der var spænding helt til sidst.. Fedt
-
Ej hvis hjulophænget skulle knække på grund af en blokering. hvordan kan det så holde til at køre på cirbs? (staves måske sådan)
Jeg tror ikke på at Ferrari dytten fejlede noget som helst før Montoya blandede sig.
Det ligner sq da ikke noget at overhale under gult flag.
-
Øv
fik ik set det...gid der var et sted på nettet man kunne se klip osv. fra det, eller evt. hele løbet - det ville da være great
-
Oprindeligt indlæg af sPiLoTs
Ej hvis hjulophænget skulle knække på grund af en blokering. hvordan kan det så holde til at køre på cirbs? (staves måske sådan)Jeg tror ikke på at Ferrari dytten fejlede noget som helst før Montoya blandede sig.
Det ligner sq da ikke noget at overhale under gult flag.
Der er noget om det, jeg er sikker på at han ikke bremsede, men at det var indblanding fra en anden kører, der resulterede i uheldet... men på "filmen" ses der jo at forhjulet blokerer (er jeg temmelig sikker på).
-
det var godt nok et dyrt damn der blev smadret biler for millioner
-
schumacher må have været ude i muren for hans næse var jo helt smadret... og det er her det er mærkeligt for de fleste formel1 kørerer kan vel finde ud af at kører med 200 i timen igennem sådan en tunnel hvor de normalt plejer at kører tæt på 300...
så enten har montoya haft en finger med i spillet
eller også sad schumacher og sov hvilket jeg næppe tror...
-
Oprindeligt indlæg af Wolf_of_dk
det var godt nok et dyrt damn der blev smadret biler for millionerJa, det var ikke et helt billigt løb
Tror målet var at gennemføre idag, og ikke vinde som normalt
-
Oprindeligt indlæg af sPiLoTs
Det er da ganske normalt at forhjulet lige blokerer lidt når de bremser... Og da specielt når de kører efter safety.. Så er der jo så lav hastighed at der ikke er downforce nok til at holde bilen.
Og at han bremser er da klart nok når han kommer med >250 km/t og safety så pludselig holder dér!Som jeg så det var det kun Montoya den klaphats skyld - fordi han lige skulle op og skubbe Schumi lidtud i muren (bare for sjov). Eller også så den lille Columbi fyr sig bare ikke for! :ban: Montoya
hmm tjaa prøv at læse den her
http://www.pole-position.dk/nyhed.php?N_nr=2963&T3=0
Den kan måske bringe lidt lys på det lidt underlige i den måde han kørte på.
Kunne måske være at Ferrrari oplevede noget de ikke har lyst til at dele med andre og det var "held" i uheld at Montoya var i bag ved ham. -
Ærgeligt for Michael Schumacher.. kunne godt unde ham at komme op på de gyldne 6. Ellers var det et fedt løb med masser af spænding i. Satos "røgmaskine" gjorde det til lidt af en flyvetur for ficschicella. Kanon løb, om det var montoyas skyld eller ej kan diskuteres. Med den ene kameravinkel som der var er det svært at bedømme det. Dog vil jeg mene at montoya's skub ikke gjorde bedre
-
Jeg savner Ayrton Senna, vil stadig vove den påstand at han er en af verdens bedste kørere nogensinde, lige bortset fra det lille bitte uheld som ærgeligt nok kostede ham livet
:lame:
-
He he så det godt
..kanont løb..trulli gjorde det sq godt, og så i monaco, en af de sværeste baner..bare syndt alonso skulle køre galt, men det så da meget fedt ud
..F1 når det er bedste, må man sige