Synes bare jeg ville høre, om jeg var den eneste, som havde trukket mit skræk fag - kemi. Og hvad der er værre er, at jeg skal op i mundlig dansk....?
Hvad trak gymnasieeleverne herinde til årsprøver og eksamnerne herinde?
-
-
Hehe, aaah mundtlig dansk er nu ikke det jeg frygter allermest
Jeg får først mine eksamensfag at vide i næste uge
-
Oprindeligt indlæg af Alaza
Synes bare jeg ville høre, om jeg var den eneste, som havde trukket mit skræk fag - kemi. Og hvad der er værre er, at jeg skal op i mundlig dansk....?Jeg trak også kemi
øv...
derudover årsprøverne:
skriftlig mat
mundtlig fysik
mundtlig engelsk -
det har vi ikke fået at vide endnu :chain:
Vi kan risikere at få at vide at vi skal op i tysk, og skal aflægge prøven dagen efter :lame:
-
Ja, livet er sq en hård negl. Kemi er min største frygt, og har ingen idé om hvad der skal ske til dansk mundlig.. og så selvfølgelig de obligatoriske 2x mat - skriftlig og mundlig.
-
Oprindeligt indlæg af Alaza
Ja, livet er sq en hård negl. Kemi er min største frygt, og har ingen idé om hvad der skal ske til dansk mundlig.. og så selvfølgelig de obligatoriske 2x mat - skriftlig og mundlig.gad godt at prøve en mundtlig mat så man var klar på hva der ventede en....
dansk er vel nær det samme som i folkeskole bare en tand sværere ?
-
Angående dansk.. ja, det tror jeg desværre også. Problemet er bare, at jeg ikke har læst den bog, som vi har fået opgivet - Forføreren af Kjærstad... ligesom alle andre i min klasse, stort set, så hvis jeg skal relatere til den f.eks. er jeg f*cked.
Den mundlige mat er før den skriftlige, men det er nok meget fedt inden jeg skal op på a+.
-
Jeg trak biologi
Det kunne faktisk ik blive bedre, så jeg er godt tilfreds
-
Føler med jer guys - er godtnok glad for at jeg ikke skal tænke på eksamener mere.
Nu er det bare at nå på job inden chefen kommer
-
Oprindeligt indlæg af Aerial
Føler med jer guys - er godtnok glad for at jeg ikke skal tænke på eksamener mere.Nu er det bare at nå på job inden chefen kommer
Gid det bare var så simpelt... skal pines med en matematikprøve her senere på eftermiddagen før jeg kan få lov til at holde weekend.
-
hehe hvis jeg er yheldig, så kommer jeg op i tysk ( 1.g - htx)
-
Som HF'er (2.års heldigvis) skal jeg op i følgende:
1.Skriftlig dansk
2.Mundtlig dansk
3.Erhvervsøkonomi
4.Samfundsfag (b-niveau)
5.Datalogi
6.Historie
7.ReligionOg i brokker jer?!
-
Oprindeligt indlæg af Aerial
Føler med jer guys - er godtnok glad for at jeg ikke skal tænke på eksamener mere.Nu er det bare at nå på job inden chefen kommer
sammen her..men er nu godt nok glad for at det eksamens ræs er over
-
He he ja det er heldigvis mange år siden.
-
Jeg går på HH, og jeg skal kun op i én skriftlig eksamen - det kan da ikke gå helt galt