1. Warcraft III
2. Unreal Tournament 2004
3. Hm.. Far Cry ?

Top 3 over de bedste spil i har spillet!
- 

- 
			Hehe jeg er vidst ikke den eneste heroes 3 nørd herinde  
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af Djake 
 Hehe jeg er vidst ikke den eneste heroes 3 nørd herinde he he, jeg troede heller ikk der var andre der spillede det (vidste dog godt med bit phreak), men man tænker at det nok ikke er et spil som så mange andre spiller  
- 
			1: Diablo 2 lod 
 2: BFV
 3: CSPs til dem der spille d2 lod. 
 Nogen der kunne bruge en Arhcon plate med 3 socks til enigma så pm mig
- 
			1* Ghost Recon (igennem 2 år  ) )
 2* Farcry
 3* Battlefield Wietnam
- 
			1. Deus Ex 
 2. Heroes M&M
 3. Duke NukemDeus Ex har den fedeste historie, handling og opbygget perfekt! Det er bla. den fedeste parodi på samfundet! De 2 andre skal ha ros for sin ekstremt underholdende multiplayer! Jeg tror at disse 3 spil altid vil være installeret på min comp, det er de ihvertfald indtil videre:D 
- 
			1. CS 2. Diablo 2: LOD 3. War 3 
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af Try-this he he, jeg troede heller ikk der var andre der spillede det (vidste dog godt med bit phreak), men man tænker at det nok ikke er et spil som så mange andre spiller  Åhah, det husker jeg godt det spil! Vi sad 3 venner ude ved mig, med vores vildsomme-ryk-igennem maskiner og spillede det natten lang!  Til sidst var det sq lige før man blev hypnotiseret af den der lyd der er når turen skifter Til sidst var det sq lige før man blev hypnotiseret af den der lyd der er når turen skifter Det er godtnok et aaalt for fedt spil! Det er godtnok et aaalt for fedt spil! 
- 
			Mest spillede gennem tiden: 1. Moonstone....NØJ DET VAR FEDT 
 2. AofE
 3. Red Alert
- 
			1. Vice City 
 2. GTA3
 3. Black & White
- 
			QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af Try-this 
 1: Mafia2: Heroes of might and magic 3 3: splintercell Der er mange andre gode spil men dette er nok de væsentligste   syndes det er for fedt det spil syndes det er for fedt det spil   
- 
			Tjaa da jeg var lille var det SONIC! 
 Så blev det nok også GTA3 og GTAVC og CS. 
- 
			1 KINGPIN 
 2 C&C GENERALSHar ingen 3'er jeg spiller kun C&C nu kingpin er dog stadig fedt efter min mening, men der er ikke nogen der vil have bank i det på nettet mere.  
- 
			Synes godt nok det er svært kun at nævne 3.  Nr. 1: Grand Turismo (PS1) 
 Nr. 2: CS + Delta Force Land Warrior (Begge MP selvfølgelig)
 Nr. 3: Unreal 2 (SP PC) og FarCry (SP PC) Sim City 2003 ligger også højt på listen sammen med War Craft III og mange andre. Sim City 2003 ligger også højt på listen sammen med War Craft III og mange andre. 
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af DEEF 
 Synes godt nok det er svært kun at nævne 3. Nr. 1: Grand Turismo (PS1) 
 Nr. 2: CS + Delta Force Land Warrior (Begge MP selvfølgelig)
 Nr. 3: Unreal 2 (SP PC) og FarCry (SP PC) Sim City 2003 ligger også højt på listen sammen med War Craft III og mange andre. Sim City 2003 ligger også højt på listen sammen med War Craft III og mange andre. Det vækker minder det der, sh*t hvor har jeg brugt lang tid på det dengang hvor det udkom til PS1. Sad nærmest lænket til konsollen og fjernsynet fordi jeg bare lige måtte have lidt ekstra penge til ny bil osv.  
- 
			1. Silent hill 2 
 2. Mafia
 3. Silent hill 3
 (4. Battlefield 1942/DC) 
- 
			Nr.1 BiosFear 
 Nr.2 Ultima Online
 Nr.3 NBA Live 2004 
- 
			1: Counter-Strike 2: Command & Conquer 3: Civilization --- den helt gamle virkle et GULD spil 
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af SureShot- 
 Nr.1 BiosFear
 Nr.2 Ultima Online
 Nr.1 NBA Live 2004 Har du 2 #1?  Hehe, spøg til side. Har ikke fået prøvet NBA Live 2004 endnu, kun den tidligere version. Så kan du fortælle mig om det er værd at ofre penge på en opgradering, eller?  
- 
			Jeg syntes der er rigtig mange gode spil!!!...så en top 3 er svært..men det må være noget i retning af: 1. Unreal Tournament 2004 2 Fra cry! 3 Splinter Cell: Pandora Tomorrow