Indlæg af oBiWaN

    måske skulle du fortælle lidt om hvad det er for en computer den skal passe til. går da ud fra at det er en bærbar hvis det er det skal du skrive model nummer og mærke på computeren. ellers kan det være svært at hjælpe...


    Sorry håber det her kan hjælpe det er nummer på skærm øverst og serie nummer nederst



    Samsung: LTN156at19



    Samsung Bærbar serie nummer: HHQW93JB700698N


    VH


    Patrick

    Hej Tweakere,


    Jeg søger en Nas med 4 bays og er lidt lun på denne da den virker rimelig til prisen sammenlignet med de andre til 5-6k, link http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=498709



    Men inden jeg bestiller ville jeg bare sikre mig 2 ting, den skal kunne slå raid fra så man kan sætte 4 forskellige diske i uden at de alle skal være ens, og så skal man kunne tilslutte en USB printer så den deles på netværket :) så der skal vel helst være en printserver funktion på den, jeg har ringet til selve forhandleren men de ved ingen ting :(


    Håber nogen kan hjælpe eller anbefale noget andet hvis det er mere relevant.


    Go Dag :)b

    Nemid fejler ingen kan logge på lige for tiden, da der er driftsforstyrrelse, det kunne da ikke ske på et mere heldigt tidspunkt når nem id nu er kommet så godt fra start og de fleste gerne vil ind på deres netbank og betale regninger X(

    Hey Derude jeg ved ikke om i er i stand til at hjælpe mig men jeg står i den situation at jeg har en multifuntions printer som jeg gerne vil have på netværket derfor har jeg købt en linksys wireless-g printserver til min lexmark mujltifuntions prionter, problemet er at min router er en sonic wal, har dog testet med andre og det er samme problem med fx dlinkl og det vil kun fungerer når jeg ikke har kryptering på hvilket er fuldstændigt latterligt BTW, hvad vil i anbelfale skal jeg finde mig en ny printer eller kan det lade sig gører på den anden facon med wpa krypt?

    jeg har nu valgt at forsøge mig frem med denne accespoint det virker som om den har nogle fede features og cisco er et nogenlund velrenomeret mærke! btw ville gerne have haft en sonicwall, men de er desværre en del for dyre til mig :)

    Hej derude jeg har lige et par spørgsmål inden jeg tager den endelige beslutnig mh router eller acces point jeg har en 20 mbit linje fra fullrate og dertil fullrates egen router som er en zyxel 2604r-d1a gp router, lige pt kører den sammen med min gamle router som er en linksys wtrg54 v 1.1 denne løsning er ikke helt optimal jeg bliver ofte disconnected fra min linksys router eller er nød til at gå ind i routeren og trykke dchp renew op til flere gange for at opnå forbindelse til nettet, jeg er nu blevet så træt af det at jeg ønsker at udskifte min router og tænkte på om en acces point ville løse problemet, da min teori er at det ikke er optimalt at sætte en router uden på en router med 2 nat filter og 2 dhcp servere, ville det afhjæpe mit problem hvis jeg købte en god accespoint i stedet, jeg bruger primært nettet til gaming mm, jeg har tæstet den routeren fra fullrate med lan kabel direkte monteret og der disconnecter den ikke så jeg mener der tale om en wifi fejl


    Kom evt med et godt råd til køb af hardware da jeg er lidt rusten og ikke har købt wifi udstyr de sidste 3 år :)


    EDIT jeg har hørt at det modem/routere man får fra sin ISP er noget CRAP er der mulighed for at skifte her? jeg ved det er muligt med cybercity da deres routerer kører med PpPOa og man selv kan købe nyt udsty og indtaste DSL nr og password, men fullrate kører ikke pppoa er det muligt at lave samme fix her?


    MVH og god weekend

    Jeg sælger hermed ud af mine scsi diske da jeg ikke pt har en stationær computer


    Tråden vil blive opdateret løbende


    Følgende SCSI diske sælges.
    Jeg har flere diske samt controllere liggende


    HDD 1
    HP 36 GB wide Ultra3 15k
    Model nr. ST336752lc


    HDD 2
    HP 36.4 gb 10k wide ultra3
    model nr. dk32cj-36mc


    HDD 3
    HP 36gb wide Ultra3 10k
    Model nr map3367nc


    HDD 4
    HP 36gb wide Ultra3 10k
    Model nr map3367nc


    HDD 5
    HP 36gb wide Ultra3 10k
    Model nr map3367nc


    HDD 6
    IBM Ultra star 36.4 gb wide Ultra3 10k


    Byd løs


    Der gøres opmærksom på følgende
    Jeg forbeholder mig retten til ikke at sælge hvis en evt. handel ikke er tilfredsstillende
    Afhentning foretrækkes



    MVH .......

    Hey derude jeg har lige samlet en ny maskine og skal til at installere operativ system, men kort efter at jeg starter op og skal til at boote fra cd'en fryser computere inden og det eneste man kan se på slærmen er en tom sort skærm med en _ der blinker
    jeg har prøvet at skifte ram mv, men det gør ingen forskel!


    Kan det være et defekt stykke hardware ?


    BTW maskinen består af


    cpu Intel dual core 2 ghz 800 fsb
    ram Crucial pc2-6400
    kan det evt være timings på ram der er problemet pt står det hele jo til auto?


    MVH

    Hey derude jeg har roder pt med en packard bell maskine som tilsynedladende er født til windows vista udelukkende dvs. alle drivers fra hjemmesiden er til windows vista :( da jeg ikke er vista fan har jeg valgt at installere xp i stedet, men jeg kan ikke få xpress 1100 series driveren til at virke selvom jeg henter den til xp der kommer blot en fejl meddelelse om at driveren ikke passer til hardwaren ? findes der noget alternativ i denne sammenhæng?


    MVH

    Hey derude jeg spekulerer lidt over hvordan man gør sin mob størrer på facebook, jeg har for tiden svært ved udvide og jeg er pt på en beskeden størrelse af 1, så jeg tænkte på om nogen ville joine mig eller omvendt, det er jo lidt svært at komme videre når man ikke kan udvide sin mob :)


    VH

    heysan, jeg skal bruge hjælp til funktionen i autoexec.bat filen hvor man programere filen til at åbne et program som windows calculator, når man klikker på luk åbnes programmet på ny igen er lidt rusten i sagerne men håber i kan hjælp, giv gerne et eksempel med calc så jeg kan se hvad jeg nøjagtigt skal skrive ind i filen

    Hey, jeg er i forbindelse med min uddanelse igang med at lave en kort gennemgang af tysklands økonomi i efterkrigstiden, hvor jeg skal perspektivere til tysklands problemer i dag, mit problem er jeg ikke kan finde troværdige kilder, jeg har brugt wikipedia, leksikon osv, men alle tal på eksempelvis arbejdsløshed og vækst kan jeg kun kommer tilbage til 1998. jeg ville høre om der er nogen herinde der er hardcore nok til at finde noget statestik fra 1949-1989 omkring vækst i bnp, og arbejdsløshed gerne totalt eller isoleret set, man taler jo om et DELT land ØST/WEST


    VH

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Cyclups
    oBiWaN har du bærbar ikke en køler :)
    min bærbar med en T5600 (1.83GHz Merom) bliver aldrig selv med flere timers Orthos over 65C
    jeg har også undervoltet min cpu med NHC til at den køre 0.95V på alle multipliere.


    Synes godt nok 0.95 volt er lige i underkanten på de høje multipliere, oplever du ikke et stort fald i perfomance, eksempelvis i benchmark? jeg kører 0.9 volt i SLFM vedt 800 mhz opelver selv at hastigheden falder hvis jeg går længere ned i volt end på nuværende tidspunkt 1,225 volt

    Sjovt du nævner køler, jeg går ud fra du mener sådan en ekstern en af slagsen med 3 ekstra blæsere som så køler computeren ned vha strøm fra usb porten, jo sådan en har jeg :) og kan ikke leve uden, tænk på at orthos kun belaster cpu, og ikke GFX sammelignet med et spil der belaster begge dele og derfor mere varme, min zepto lukker simpelthen ned hvis jeg gamer uden min eksterne køler :)