CS vs D2LOD

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Wraper
    nej men CS er også kun en mod ikk?


    D2 er et spil, med en forgænger, en historie og mere..


    CS er det samme igen og igen, kampe uden nogen ende, uden mening


    Hvis folk er ude efter taktik og teamplay er man altså gået forkert med CS. Det vil jeg påstå at det er næsten udelukkende enkeltmands præstationer... Jeg blev fanget af bf1942 af netop taktiske og teamplays mæssige grunde. Jeg havde først spillet det i singleplayer en hel del, og må indrømme at det hurtigt blev sygt fordi spillet er så let at misbruge. man kan lave stunts med en milliard forskellige køretøjer, og sprænge diverse ting i luften osv, og det er også skidesjovt i første omgang. Jeg tror de fleste som har prøvet bf1942 har prøvet lige præcis den fase, men er ik kommet videre. Har man først prøvet at spille en CW på et rigtigt hold hvor der er taktikker og velfungerende teamplay vil man hurtigt kunne se at CS ikke har bare en smule af det. Man kan _ikke_ lave enkeltmandspræstationer i bf1942...


    Jeg har valgt D2 da jeg var vildt bidt af det et års tid. Spiller det dog aldrig mere...

    Sony Vaio VPCEB2S1E, Lenovo T410
    Mediecenter: Asrock Nettop 330HT
    Playstation 3
    Samsung Galaxy SII

  • Prøv et ordenligt team i CS så vil du fatte at det heller ikke kan noget uden taktik det er helt sikkert.... prøv bare at se en top kamp vist ikke nogen tvivl om at de bruger timer på taktikker....

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • har stemt D2 af den simple grund : jeg stinker til CS og bliver ALTID nakket med et headshot.. hvorefter mit keyboard af en eller anden grund ikke virker mere :( :( sikkert fordi Esc og Num lock ligger sammen med alle de andre skod taster på gulvet.
    Jeg har spillet D2 og lod siden det kom .. og spiller stadig lidt af og til .. ...........vel og mærke når min ping ikke ligger over de 1387 og jeg er vel at blive nakket af Baal minions.... så kan jeg også få lov til at samle tasterne op igen................


    så at holde sig fra spil .. kan godt betale sig i den sidste ende......har jeg erfaret. ;)