Hvilken Sport dyrker du

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial
    Flytter lidt jern bare for hyggens skyld :D


    Jep, det kan jeg nemt forestille mig. ;)


    Jeg har gået til bodybuilding, boksning, taekwondo og fodbold i tidens løb og så en 5 km hver fredag.
    Desværre er det slut med det. :rolleyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Jeps, det er dejligt at få rørt sig, få noget frisk luft og en dejlig udsigt. 8) ... Ja, vi arbejder også om vinteren ... 8)


    WingTsun er KungFu Stil-Art ... :))
    http://www.WingTsun.dk


    cool nok, kan se på det hele det ikke er en "forsvares kamp sport..."

    P4 2800mhz 800fsb På intel D865GLC.
    Sapphire X800GT
    4 X 512 mb DDR400
    Øvrigt: nec 2510, 19" 970p, zippy tastatur, antec 1000 amg kabinet

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af sol_jakobsen
    cool nok, kan se på det hele det ikke er en "forsvares kamp sport..."


    ... Lyder som om det er noget negativt. *G*... Hvordan det ? .... :)) ... PS. Bowling er voldeligt ... Hvis man bruger bowling-kuglerne forkert ... :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    ... Lyder som om det er noget negativt. *G*... Hvordan det ? .... :)) ... PS. Bowling er voldeligt ... Hvis man bruger bowling-kuglerne forkert ... :))


    true.... synes bare "strube" slaget på billedet ikke ligefrem så selvforsvars agtig ud... :)

    P4 2800mhz 800fsb På intel D865GLC.
    Sapphire X800GT
    4 X 512 mb DDR400
    Øvrigt: nec 2510, 19" 970p, zippy tastatur, antec 1000 amg kabinet

  • Spiller fodbold (Vi vandt vores fQrste kamp igaar :P )


    Ellers ikk saa meget, lQber en sjaelden gang..


    Taeller E-Sport med? :D

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af sol_jakobsen
    true.... synes bare "strube" slaget på billedet ikke ligefrem så selvforsvars agtig ud... :)


    Fordelen ved at udnytte modstanderens svage punkter og egne kræfter mod ham selv er jo at en ellers svag kvinde sagtens vil kunne klare sig over for en stærk mand hvis han kom springende ud bag fra en busk på en mørk vej og prøvede på noget upassende ...


    http://www.wingtsun.lt/video/highres/bonghigh.mpg


    Hvis / Når jeg engang selv får børn, så skal de da helt sikkert træne WingTsun. ISÆR hvis det er piger ... ;)


  • nice bruce lee slag der.... der er lidt for den kommene pige at lære kan jeg se ......

    P4 2800mhz 800fsb På intel D865GLC.
    Sapphire X800GT
    4 X 512 mb DDR400
    Øvrigt: nec 2510, 19" 970p, zippy tastatur, antec 1000 amg kabinet

    Rettet en gang, sidst af sol_jakobsen ().

  • er i syge? ... at dyrke sport er det samme som at give op for evolutionen - sagde min gamle fysilærer på htx - og jeg vil ikke umiddelbart give ham ret, men nej jeg dyrker ikke sport, og har det helt fint med det :)

  • Hvis det at ræse og tune scooter gælder som motorsport så har jeg trykket det :P :T

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Har spillet fodbold og gået til Taekwondo + min mor "tvang" mig til at gå til svømning dengang jeg startede i skole...
    Mht. Fodbold så blev jeg sat ud efter en skade i knæet(ca. 3mdr. uden fodbold) + at vores træner blev fyret... og taekwondo gav mig "oplevelsen" af knæskade igen....
    så nu er jeg gået over til fritids cykling (lammefjordsløb 12. plads) og E-Sport..... :clap:

  • Jeg styrketræner sådan 2-3 gange om ugen.. Allerhøjst 4 - det er for at få en sund og pæn krop, samt at det er rart at have lidt styrke i armene ;P

    Bundkort: Intel
    RAM: 4 GB DDR 1666 mhz
    CPU: i7 860 (2,8 ghz)
    Grafikkort: Radeon 5770 1GB

  • Har gået til badminton (som det staves) i ca. 7-8 år. Er bl.a. blevet fyns og amtsmester i selvsamme :) Dog kun i A-række.


    Ellers spiller jeg ikke mere. Har ikke tid og overskud til det føler jeg :D

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless