Tweak.dk/heatware - muligt?

  • Min kæreste bruger ofte siden http://www.trendsales.dk til at sælge tøj. Der har sitet et betalingsystem. Jeg ved ikke helt præcist hvordan det fungerer, men af hvad jeg kan forstå på hende, så fungerer det godt. Dette ville da uden tvivl være en optimal løsning, men har selvfølgelig stemt for.

  • FOR - helt klart. De bruger det jo også på QXL - og der virker det sgu godt synes jeg.



    Man kan se hvem der har handlet - og både sælger og køber kan skrive en kommentar - på den måde kan andre jo også selv danne sig et indtryk af om x eller y har været en knold i den handel. som andre siger ingen anonyme stemmer - og kun adgang til at stemme for oprettede brugere.


    God ide - hmmmmm - utroligt at den kommer fra en jy'e.......... ;) ;) (ren foræring.....hæ hæ).. :cheers:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WizzarD
    FOR - helt klart. De bruger det jo også på QXL - og der virker det sgu godt synes jeg.



    Man kan se hvem der har handlet - og både sælger og køber kan skrive en kommentar - på den måde kan andre jo også selv danne sig et indtryk af om x eller y har været en knold i den handel. som andre siger ingen anonyme stemmer - og kun adgang til at stemme for oprettede brugere.God ide


    Jep ;)




    Quote

    hmmmmm - utroligt at den kommer fra en jy'e.......... ;) ;) (ren foræring.....hæ hæ).. :cheers:


    bah :P ...


    :cheers:

  • [SIZE=3]Update:[/SIZE]


    Nu hvor ingen andre tilsyneladende tog affære, ville jeg da lige gøre det - sendte nemlig en PM til Martin:


  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pejsen
    Hey Try-this


    Jeg er helt enig, og jeg foreslog det også dengang den omdiskutterede Bemf-sag var lukket.


    http://www.tweak.dk/forum/thre…ight=&hilightuser=&page=2


    Ja det kan jeg se, desværrer var der vist bare lige så meget fokus på at debatere med hinanden i den tråd at ingen lagde mærke til det (ser heller ikke ud til at jeg så, det selvom jeg postede i tråden :O)


    Men så må vi jo håbe det bliver til noget denne gang ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af K32A


    Nemlig! - Har også stemt FOR! Man skal ikke kunne fuske med det :roller:


    Samme her. Ville helt klart være en enorm fed feature!

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Man kunne vel gøre som på Ebay, det virker perfekt.. Men det kræver vidst lidt skills i kodning :x

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Stemmer også for.Det lyder som en rigtig go idè :)

    [align=center]
    I7 6700K @4800

    4x4 GB Corsair memory
    MSI GEFORCE RTX 2080 VENTUS 8G OC Vandkølet
    [size=10][color=#990099]
    Creative X-Fi