boykot af the inquirer? ..

  • ye... nu er de på banen med en ny artikkel om at de tror at den nye radeon vil slå den nye gfx, ikke fordi at jeg ikke vil tro på det, men er bare træt af at der aldrig er en skid hold i det de siger...


    er det bare mig der har det sådan eller ? ..

  • Det er jo helt op til dig selv. Hvis du ikke vil spilde din tid på at læse noget du mener er fejlagtigt eller latterligt, ja så lad være - ligesom med trådene herinde.


    Personligt læser jeg aldrig på The Inquirer. Ren Se&Hør...


    "Pamela Anderson taget i seksuel omgang med 17 shaolin-munke" - "Pentium klar med 12GHz processorer til sommer".

  • Synes nu generelt den danske presse sænker lavere og lavere.. en af hovedhistorierne på Tv2's nyhedssektion omhandlede i dag David Beckhams hår - dette var prioriteret tydeligt over, at flere ekstremistiske muslimer var blevet taget før de fik mulighed for at bombe Drømmenes Teater i smadder op til weekendens kamp mod Liverpool.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alaza
    Synes nu generelt den danske presse sænker lavere og lavere.. en af hovedhistorierne på Tv2's nyhedssektion omhandlede i dag David Beckhams hår - dette var prioriteret tydeligt over, at flere ekstremistiske muslimer var blevet taget før de fik mulighed for at bombe Drømmenes Teater i smadder op til weekendens kamp mod Liverpool.


    Synes du ramte hovedet på sømmet der. ;)
    Er da godt nok træt af at høre om David Beckham hele tiden. Manden er IMO ikke andet end en fodboldspiller med nogle underlige frisurer. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque
    Det er jo helt op til dig selv. Hvis du ikke vil spilde din tid på at læse noget du mener er fejlagtigt eller latterligt, ja så lad være - ligesom med trådene herinde.


    Personligt læser jeg aldrig på The Inquirer. Ren Se&Hør...


    "Pamela Anderson taget i seksuel omgang med 17 shaolin-munke" - "Pentium klar med 12GHz processorer til sommer".


    Bingo... :cheers:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe
    Don´t like it?? Then don´t read it.. Tror vidst ikke at det bliver meget mere simpelt.


    Helt enig... får næsten ondt af folk, når man ser dem sidde og læse "aviser" som EB og BT.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe
    Don´t like it?? Then don´t read it.. Tror vidst ikke at det bliver meget mere simpelt.


    Måske hvis du siger det på dansk? :crazyeyes:


    Hvis du ikk ka li lugten i bageriet så find et andet ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af miniebbe


    lol jeg tror snart han har fattet budskabet :))



    hehe tror du ?.... jeg er da bare glad for dem der os skriver at heller ik kan lide sitet....=)

  • Tja... Noget af det de skriver holder andet gør ikke...


    Men ja jeg tror at X800 XT(Ikke pro) slår 6800Ultra...


    Der går rygter om at x800pro scorer ~10500 3mark03... Og pro versionen har "kun" 12 pipes... Så deres XT version(16 pipes!!) Vil da gå HELT amok :D