• Quote

    Oprindeligt indlæg af Krillen
    Så er LOLLAND!, Falster, Fyn og Bornhold bar normale eller!? Jydeland? :T


    Dem fra Lolland/Falster er ihvertfald ikke normale ... min X er derfra ... Så det beviser det... *G* :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Dem fra Lolland/Falster er ihvertfald ikke normale ... min X er derfra ... Så det beviser det... *G* :))


    det kan der jo være noget om
    stakkels pige hun faldt for en fra den ø :)) :))

    Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home

  • Jo jo der er jo mange ting oppe at vende kan godt lide den her:


    Quote fra Scratchy:


    Sjælland er og vil altid være den bedste ø !


    Ja bedste ø og ikke andet jylland er fastland og meget bedre :)


    Så er der lidt snak om måden folk snakker på....


    Jeg bryder mig ikke om sjællandsk mere end nogen anden det er jo godt grimt...


    Men risdansk som jo må siges at være den rigtige dansk bryder jeg mig nu heller ikke om da det faktisk er gameldags århusiansk..... grimt ikke men det er faktisk rigtigt.


    Men som altid så kan vi jo kun sige Jylland er bedst :P


    et lille link som bevis:


    http://www.xplayn.com/?id=8024

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Quote fra Scratchy:


    Sjælland er og vil altid være den bedste ø !


    Ja bedste ø og ikke andet jylland er fastland og meget bedre :)


    ups, det tænkte jeg ikke lige over! :)) :O
    men lige meget hvad vil Sjælland altid være den bedste del af Danmark. intet at diskutere. sådan er det bare. :)


    desuden kan jydere heller ikke udtale ord ordenligt.
    de siger: "Hvor'n går e'? " når det på dansk staves: Hvordan går det?"
    ud fra dette eksempel kan man se at jyderne har lavet det danske sprog om til en slags slang. sagt på en anden måde: jydere kan ikke snakke normalt dansk!

  • rigtig dansk ER
    nordjysk
    vestjysk
    midtjysk
    østjysk
    sønderjysk
    nordfynsk
    østfynsk
    sydfynsk
    vestfynsk
    vestsjælandsk
    nordsjælandsk
    østsjælandsk
    sydsjælandsk
    nordals`k
    sydals`k


    tja og alle de andre.
    For der tales dansk over hele danmark.
    nogle på en måde andre på en anden .
    det er sgu da fedt,vi ik er en`s :dance:

    Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home

    Rettet en gang, sidst af Johnni ().


  • hvad så med bornholm? ;) :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Johnni


    FYN ?
    åhh. Det er den klat der tager en time at køre over i lastbil :))


    Næj do, Fyyn æ dæt båmb dæ gir nå då rææse fra æ djæwlø får å komm langs jæm a. A ka et ta di djæwle da tror di æ naue, båre fordij de håj jen drånning boend i jen bette hus. Her i Hasle håj vi og jen bette hus vi kålde Bette Amalienborg, å der bor der kån de saam gamml whihårej dame såm i det bette hus langs i kjøfenhaun. Men a saje bår at de djæwle bår ka komm å præw å naue, så fe de så mange slag i dærs mund at æ tænde we så i kjø for å komm u a æ ræwgaf å dæm! :boxing:

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Grus


    Næj do, Fyyn æ dæt båmb dæ gir nå då rææse fra æ djæwlø får å komm langs jæm a. A ka et ta di djæwle da tror di æ naue, båre fordij de håj jen drånning boend i jen bette hus. Her i Hasle håj vi og jen bette hus vi kålde Bette Amalienborg, å der bor der kån de saam gamml whihårej dame såm i det bette hus langs i kjøfenhaun. Men a saje bår at de djæwle bår ka komm å præw å naue, så fe de så mange slag i dærs mund at æ tænde we så i kjø for å komm u a æ ræwgaf å dæm! :boxing:


    Så smukt, så smukt..


    Man bliver næsten helt nostalgisk og kommer til at tænke på L:Ron:Harald... :boxed:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Grus


    Næj do, Fyyn æ dæt båmb dæ gir nå då rææse fra æ djæwlø får å komm langs jæm a. A ka et ta di djæwle da tror di æ naue, båre fordij de håj jen drånning boend i jen bette hus. Her i Hasle håj vi og jen bette hus vi kålde Bette Amalienborg, å der bor der kån de saam gamml whihårej dame såm i det bette hus langs i kjøfenhaun. Men a saje bår at de djæwle bår ka komm å præw å naue, så fe de så mange slag i dærs mund at æ tænde we så i kjø for å komm u a æ ræwgaf å dæm! :boxing:


    du er ik hurtig nok til at slå mine tænder ud af min kæft så jeg kan skide dem ud :)) :)) :boxing:

    Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home

    Rettet en gang, sidst af Johnni ().

  • Sjælland samt omkring liggende øer burde sælge til svenskerne, Bornholm tilhører svenskerne i rimelig høj grad så her bør der være tale om at forære den væk.
    Fyn og omkring liggende øer burde være en slags "karantæne-ø" så jyderne kan kontrollere mængden af folkene fra sjælland samt svenskerne..


    Hvordan syntes I det lyder?


    og husk: Jyder boller bare bedre...


    God fornøjelse

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Cedde


    Så smukt, så smukt..


    Man bliver næsten helt nostalgisk og kommer til at tænke på L:Ron:Harald... :boxed:


    Indeed...


    /me skriche mæ å "L:Ron:Harald - Langs I Køffenhaun"

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra


  • Dunno :clap:

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Man skal da være en seriøs bonderøv for at finde på sådan noget der ... :] ... og det sprog ?... Hm. Deres egen "kultur" er åbenbart så frastødende at de må "låne" fra en flok underudviklede negere der ikke kan meget andet end at rende rundt og klø bollerne hele dagen ... 8o *G*


    Ungdommen nu til dags ... tisk tisk ... :dots:


    Lige mine ord ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Dem fra Lolland/Falster er ihvertfald ikke normale ... min X er derfra ... Så det beviser det... *G* :))


    [SIZE=4]FAT NU AT DET IKKE HEDDER Lolland/Falster MEN Lolland & Falster.. Det er 2 forskellige dele af DK.. FAT NU! [/SIZE] :camp: :camp:

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

    Rettet en gang, sidst af Krillen ().