Oprindeligt indlæg af sol_jakobsen
    Den absolutte grimmeste og mest frastødende accent er slum københavnsk…. Østerbro osv.. et ægte uintelligent og yderst påtrængende accent
    Derefter kommer bondeknoldsk…. Hem lem og lime, det er heller ikke til at holde ud at høre på…

Spasser - hvis du absolut skal udtale dig om københavn - hvad så med lige at få styr på hvor det du kalder slum ligger henne - og det er fandeme ikke på Østerbro....... :roller: :roller:

Oprindeligt indlæg af WizzarD

Spasser - hvis du absolut skal udtale dig om københavn - hvad så med lige at få styr på hvor det du kalder slum ligger henne - og det er fandeme ikke på Østerbro....... :roller: :roller:

føler du dig truffen lille put....

P4 2800mhz 800fsb På intel D865GLC.
    Sapphire X800GT
    4 X 512 mb DDR400
    Øvrigt: nec 2510, 19" 970p, zippy tastatur, antec 1000 amg kabinet

Oprindeligt indlæg af Hellm@n

Men nu er det jo også sådan at Jylland er en halvø... Ikke en alm. ø ligesom derovre på djævleøen hvor de åbenbart ikke har geografi i skolen... Eller har i, i det hele taget, en skole? :))

Man behøver vist heller ikke lige en skole for at kunne læse mellem linierne - men det kræver selvfølgelig at man rent faktisk kan læse...... :boxed: :boxed: - Tænk at være stolt af at bo på en ½ø istedet for en ø - waaaaaaaauuuuuuuuw - eller på DK - Gaaaaaaaaaab...... :crazyeyes:

føler du dig truffen lille put....

Nu bor jeg tilfældigvis ikke i København - men jeg har sgu kendskab nok til byen - til at vide at Østerbro ikke er slum - men nu er jeg jo heller ikke en eller anden jydeknold fra Skive - som tror at alt øst for Korsør er København... :roller: :boxed:

Nu bor jeg tilfældigvis ikke i København - men jeg har sgu kendskab nok til byen - til at vide at Østerbro ikke er slum - men nu er jeg jo heller ikke en eller anden jydeknold fra Skive - som tror at alt øst for Korsør er København... :roller: :boxed:

Nej jeg har selvfølgelig ikke styr på præcist hvilket område alle de accenter vi har i Danmark kommer fra, men de fleste intelligente mennesker vil nok forstå essensen af det jeg skrev….

Sapphire X800GT
    4 X 512 mb DDR400

Nej jeg har selvfølgelig ikke styr på præcist hvilket område alle de accenter vi har i Danmark kommer fra, men de fleste intelligente mennesker vil nok forstå essensen af det jeg skrev….

Gætter på de fleste - af dem du kalder intelligente - vil tolke din post - som endnu en jyde med for mange fordomme om København - at du prøver at pakke den ind i flotte fremmedord narrer vist kun dig selv... :crazyeyes:

Gætter på de fleste - af dem du kalder intelligente - vil tolke din post - som endnu en jyde med for mange fordomme om København - at du prøver at pakke den ind i flotte fremmedord narrer vist kun dig selv... :crazyeyes:

Ja ja, men lad mig så pensle det ud, street københavnsk er ekstremt grimt, det samme er bondeknolsk….. det betyder ikke at alle i Jylland sparker til roer, og ej betyder det heller at alle eks. min familie som bor omkring ledderborg (ca 20km fra kbh.) snakker street københavnsk. Det mest af sjælland og det meste af Jylland snakker mere eller mindre rigsdansk……

Sapphire X800GT
    4 X 512 mb DDR400

• Ind i mellem så skammer jeg mig over, at være født i Jylland. I sær når jeg har læst mig igennem hele den her latterlige tråd - med alle de latterlige og perfide indlæg, som efterhånden er kommet frem. Og mest fra jyder. :rolleyes:
    Tænk sig at påberåbe sig, at i Jylland er de så og så intelligente, samtidig med at de skriver en masse lavmålt, usagligt vås. :rolleyes:
    Kors i hytten :stupid:

Er der ikke en der kan lukke denne tråd, inden der går helt "hol" i den.
    IMO er der vist ved at være en tendens til, at trådene helst skal være så barnagtige som muligt. :(

• Som jeg sagde tidligere i denne tråd, så er det den mest :lame: tråd jeg hidtil har set på Tweak.

Det ser ud til at nogle her glemmer at Danmark faktisk er både Jylland, Fyn, Sjælland osv.
    Hvorvidt folk kommer fra det ene eller det andet sted, ændrer absolut intet på, at vi alle er danskere og sådan en tråd som denne er IMO lige til at lukke op og sk**e i. :roller:

Somebody please close this thread. ;)

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

Dem fra Lolland/Falster er ihvertfald ikke normale ... min X er derfra ... Så det beviser det... *G* :))

Min XX er opvokset på Vesterbro og boede på Nørrebro, og hun var sq sindsyg..Tror det er et generelt problem med københavnere. :T

Ja ja, men lad mig så pensle det ud, street københavnsk er ekstremt grimt, det samme er bondeknolsk….. det betyder ikke at alle i Jylland sparker til roer, og ej betyder det heller at alle eks. min familie som bor omkring ledderborg (ca 20km fra kbh.) snakker street københavnsk. Det mest af sjælland og det meste af Jylland snakker mere eller mindre rigsdansk……

Har ikke påstået at alle jyder sparker til roer - det er dem på Lolland der gør i den slags.... ;) - Men bortset fra det - der var jo lige en "klog" jyde der sagde noget om at sjællændere ikke har haft geografi i skolen - så fortæl mig lige hvor ledderborg det ligger henne - for den "by" er jeg vist ikke lige stødt på...

Har ikke påståt at alle jyder sparker til roer - det er dem på Lolland der gør i den slags.... ;) - Men bortset fra det - der var jo lige en "klog" jyde der sagde noget om at sjællændere ikke har haft geografi i skolen - så fortæl mig lige hvor ledderborg det ligger henne - for den "by" er jeg vist ikke lige stødt på...

:)) :D :D Gad også godt vide hvor den ligger- he he he he he ;)

Oprindeligt indlæg af ShakaleN
    Can't we all, just be friends ?( :( sjællænder, fynbo, jyde eller bornholmer, når alt kommer til alt, ka det det vel være ligemeget hvilken agsang man taler med ;)

Tjaaaaa - vi snakker vel alle Hardwaresk såååååååå............. :cheers:

Oprindeligt indlæg af bentzin

:)) :D :D Gad også godt vide hvor den ligger- he he he he he ;)

ingen by.........lederborg slot ligger ude ved lejre forsøgs center.... hvis det hjælper... kan ikke huske næsmeste by...........

Sapphire X800GT
    4 X 512 mb DDR400

Rettet 2 gange, sidst af sol_jakobsen ().

Oprindeligt indlæg af bentzin
    He He - Er det her du mener :D

præsist........ de bor dog ikke på selve slottet, men i en eller gård agitg ting, som høre under slottet

Sapphire X800GT
    4 X 512 mb DDR400

ingen by.........lederborg slot ligger ude ved lejre forsøgs center.... hvis det hjælper... kan ikke huske næsmeste by...........

Så må en dåååm sjællænder lige korrigere - for det første hedder det Ledreborg Slot - og så er der sgutte 20 km til København - der er over 40 km - og ja det ved jeg med 100% sikkerhed eftersom jeg bor ikke så helvedes langt derfra - og jobber på Nørrebro... ;)

Så må en dåååm sjællænder lige korrigere - for det første hedder det Ledreborg Slot - og så er der sgutte 20 km til København - der er over 40 km - og ja det ved jeg med 100% sikkerhed eftersom jeg bor ikke så helvedes langt derfra - og jobber på Nørrebro... ;)

ok så 40 km hvad ved jeg......... :)

Sapphire X800GT
    4 X 512 mb DDR400