• Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans
    8o Splitte mine bramsejl. Den mest :lame: tråd hidtil på Tweak. :roller:



    Naaaaaaaaaaa - den nærmer sig meeeeeeeeeeen alligevel - btw - hop lige ned på lykkehjulet...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Cedde


    Så smukt, så smukt..


    Man bliver næsten helt nostalgisk og kommer til at tænke på L:Ron:Harald... :boxed:


    Elron Harald... 8o
    Det var dog et ekstremt dårligt eksempel på smukke tanker. 8o
    Der findes næppe noget så dårligt, som den totalt platte sønderjyske parodi af en rapsanger som Elron Harald. :roller:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WizzarD



    **LOL** - det har der faktisk stået meeeeeeeeeget længe - men sproggeni er han vist ikke ligefrem - og så baaaaaaaaare lige for en ordens skyld - det staves højttaler... ;)


    Kan dog i følge Retskrivningsordbogen staves med 1 eller 2 t'er:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans
    8o Splitte mine bramsejl. Den mest :lame: tråd hidtil på Tweak. :roller:


    Gi'r jeg dig ret i - Der er dog en der tenderer gevaldigt - vist noget med et "hjul" tror jeg nok ;)
    IMO - så er standarden på trådene her i OT - godt nok "faldende" :rolleyes:

  • Quote

    Kan dog i følge Retskrivningsordbogen staves med 1 eller 2 t'er:



    Hmmmm - men hvilken udgave står først og størst - hva hva hva hva.... ;) - giv mig så ret - din din - din depooooooooorterede jyde...... :dance:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WizzarD



    Hmmmm - men hvilken udgave står først og størst - hva hva hva hva.... ;) - giv mig så ret - din din - din depooooooooorterede jyde...... :dance:


    :)) - nope - :D ;)

  • Jeg må faktisk give Hr. Bent ret - ifølge Politikkens ordbog står der:


    højtaler el. højttaler 1
    ORDKLASSE: substantiv (fælleskøn)
    BØJES: højtaler: højtaleren, pluralis højtalere, højtalerne; højttaler: højttaleren, pluralis højttalere, højttalerne
    DELES: høj-ta-ler, højt-ta-ler
    1. = apparat som forstærker lyd



    Havde faktisk altid selv fået at vide, selv i dansk i skolen, at det hed en højttaler - med 2 t'er

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af kiilerich
    jyderne vil og kan altid få billig dåsecola hurtigere end sjælland.. ha pwned


    hehe.. btw nice pic


    tror jeg ikke du skal regne med....
    ham Ali Karlif nede på hjørnet og hans fætter kan skaffe billige 2 liter cola-dunke hurtigere end du kan nå at kører forbi tolderen.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WizzarD



    Enig - og så kan vi stave til ting som poweR - ownerS osv..... - Jyder baaaaaaaaaaa............ :T


    Men nu er det jo også sådan at Jylland er en halvø... Ikke en alm. ø ligesom derovre på djævleøen hvor de åbenbart ikke har geografi i skolen... Eller har i, i det hele taget, en skole? :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Krage søger mage .. Mange københavnere er heller ikke helt normale - som man kan sige om folk fra hele landet - men måske man bare er nødt til at være unormal for at holde dig ud .. :D


    Yes... :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af -Sandman-
    Fyn med øer er bare et vejbumb så man sætter farten tilpas ned før man rammer broen..


    hernede i sønderjylland kalder vi den populært for g-strengen... da det er den der forbinder røvhullet med trekantsområdet ;)


    :)) *G* :))


    den var go'! :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Avartar


    tror jeg ikke du skal regne med....
    ham Ali Karlif nede på hjørnet og hans fætter kan skaffe billige 2 liter cola-dunke hurtigere end du kan nå at kører forbi tolderen.


    og når vi kommer ned over grænsen kan vi tage 6 kasser pepsi med for 180 kr ;) og de holder lidt længere end 2 liter cola

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zigiro
    :roller: *SUK* - Hvornår dør denne komplet ligegyldige diskussion/tråd ?( ?(


    der er 2 valg..


    så snart at alle på tweak bliver enige om at jylland styrer eller at en moderator eller popsmølfen lukker tråden ;)

  • Den absolutte grimmeste og mest frastødende accent er slum københavnsk…. Østerbro osv.. et ægte uintelligent og yderst påtrængende accent
    Derefter kommer bondeknoldsk…. Hem lem og lime, det er heller ikke til at holde ud at høre på…

    P4 2800mhz 800fsb På intel D865GLC.
    Sapphire X800GT
    4 X 512 mb DDR400
    Øvrigt: nec 2510, 19" 970p, zippy tastatur, antec 1000 amg kabinet