Oprindeligt indlæg af The Hans
    Hmmm... Burde du egentlig ikke hedde KimsHashKager i stedet for ? :))

Har selv prøvet at ryge pot og hash for over 20 år siden. Nah, var ikke min kop te. Bryder mig ikke om, at mine ører føles som om de sidder på en 2 m stilk ud til hver side. ;)

Også kaldet osteklokken. Ret syret :D

Har selv prøvet at ryge pot og hash for over 20 år siden. Nah, var ikke min kop te. Bryder mig ikke om, at mine ører føles som om de sidder på en 2 m stilk ud til hver side. ;)

Hehe - Jeg synes nærmest bare at mine ører bliver pisse varme. Det føles nærmest som de var ved at poppe :P

Sikker på det er det eneste du lavede i 60´erne ?... :))

• jeg ryger lidt hash og pot
    amf har jeg prøvet og det gør jeg ikke igen. Fy for satan der var knald på og følte mit hår svævede 10 cm over hovedt
    prøvede også en gang en pille der kaldes F2. wow jeg har aldrig prøvet at være så langsom og sløv, først flere minutter efter jeg ville have noget at drikke flyttede min arm sig hen til min sodavand

og så drikker jeg øl :drink:
    :cheers:

Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home

• Har aldrig røget en smøg... Men har da prøvet en masse fjolletobak :D

Ja der er måske tobak i det... Men har aldrig villet ryge en smøg da der ingen mening er i det og det smager og lugter af lort...

Fatter ikk folk tager hårde stoffer... Er i mærkelige?? :boxed: :ban:

Men jeg vil til ENHVER tid hellere ryge en fed og gtrine af alting end at drikke mig stiv af ting der smager af lort... Pisse ud over det hele, brække mig, opføre mig som en idiot og så tro jeg er mega sej bagefter...

Fulde mennesker er VIRKELIG nederen... Og de STINKER...

• Ryger hash/pot. (Jeg drikker dog næsten aldrig, synes jeg bliver så sløv/dum i hovedet af det).
    Har prøvet amf. en gang, det var ikke min kop the.
    Har også prøvet at æde svampe nogle år tilbage.

Men hårde stoffer holder jeg mig langt fra, det er sq for farligt!

• Jeg har prøvet næsten alt hvad der er at prøve,undtagen heroin :]

men det ligger efterhånden år tilbage,da man var i de unge experimenterende år.

sjovt har det da været,men spild af tid :crazyeyes:

godt man er blevet klogere

Intel Q6600@3600
    Asus P5K
    4 GB Corsair XMS2 PC-6400
    XFX HD5850
    Samsung T220
    Corsair HX 620W

Oprindeligt indlæg af EdgarBaba
    Jeg er, ligesom bentzin, meget overrasket over, hvor få det egentlig er, som har prøvet det. Jeg er opvokset i kredse, hvor det er meget normalt at prøve en masse forskellige ting, så det kan godt være, det er mit billede af samfundet, der er forskruet. Men efter Station 2, eller hvem det var, fandt coke på 8 ud af 10 toiletsæder, er jeg ikke så sikker endda.

Der hvor jeg kommer fra har det da også været meget normalt blandt gutterne at prøve en del ting og sager - dog har jeg holdt mig på måtte hva det angår, som jeg sagde tidligere har jeg ikke ville risikere noget, og jeg er da glad for at jeg ikke gjorde det.

Hvis man stillede denne poll op for et mere blandet miljø end os "nørder", ville man nok få et andet resultat ;)

• Det er nok rigtigt, men jeg opfatter nu egentlig ikke folk herinde på Tweak.dk som nørder. Mange har andre interesser end computere, deriblandt mig selv. Laver mange andre ting, men indrømmer da gerne, at computeren nogen gange tager al min tid i en dag eller to, hvis der lige er noget, jeg gerne vil lave.

Jeg har heller aldrig prøvet heroin, men mange mange andre. Der er nogen, som siger, man bliver dum af det og ikke kan følge sin skole. Det er sikkert rigtigt nok for mange, men dog ikke for mig. Har dog haft nogle andre, mere alvorlige, konsekvenser ud af det. Dem vil jeg ikke uden videre dele med alle og enhver, men jeg kan kun sige til folk, som overvejer at prøve det, LAD VÆRE!

Problemet er ofte, at folk ikke ved, hvad de tager i munden, næsen, bagdelen osv. Hvis de ved det, er sammen med folk, de stoler på, og som ved meget om det, går det ofte ikke så galt.

Oprindeligt indlæg af EdgarBaba
    Det er nok rigtigt, men jeg opfatter nu egentlig ikke folk herinde på Tweak.dk som nørder. Mange har andre interesser end computere, deriblandt mig selv. Laver mange andre ting, men indrømmer da gerne, at computeren nogen gange tager al min tid i en dag eller to, hvis der lige er noget, jeg gerne vil lave.

tja det har du jo fuldstændig ret i, men jeg er da den enste fra "mit miljø" som kommer her, og sammenlignet med nogle herfra ville jeg jo være klassen artige dreng ;)

Jeg har heller aldrig prøvet heroin, men mange mange andre. Der er nogen, som siger, man bliver dum af det og ikke kan følge sin skole. Det er sikkert rigtigt nok for mange, men dog ikke for mig. Har dog haft nogle andre, mere alvorlige, konsekvenser ud af det. Dem vil jeg ikke uden videre dele med alle og enhver, men jeg kan kun sige til folk, som overvejer at prøve det, LAD VÆRE!

Netop pga af sådanne udtalelser at jeg holder mig væk fra alt det pjat ;)

• Ja jeg må slutte mig til engel.....
    Har heller aldrig prøvet noget.......jo det passer heller ikke helt...nytårsaften høre der en cigar med... ;)

------------------------------------------------------------------
    19 tommer.
    TFT. Samsung syncmaster 913N 8)
    Logitech Internet Navigator SE Tastatur
    Logitech® MX™1000 Laser Cordless Mouse
    Asus DVDx16 / CDx48,Black, ATA66
    LG Electronics, dual layer dvd brænder
    Intel pentium 4. 2,6GHz@3,2GHz
    HIS X850XT IceQ II Turbo 256MB GDDR3

------------------------------------------------------------------

• Tja, efter min opfattelse er rygning af en ganske almindelig Prince, Cecil, Rød Look osv, faktisk at tage stoffer.
    Man bliver afhænging af det, som man gør af hårde stoffer.
    Hvis jeg kunne gøre mit liv om, blev det uden at ryge cigaretter. Man var jo åh så sej, fordi man stod i skolegården og røg. Set i bakspejlet var man en idiot. ;)

Tja, efter min opfattelse er rygning af en ganske almindelig Prince, Cecil, Rød Look osv, faktisk at tage stoffer.
    Hvis jeg kunne gøre mit liv om, blev det uden at ryge cigaretter. Man var jo åh så sej, fordi man stod i skolegården og røg. Set i bakspejlet var man en idiot. ;)

Jeps, men hvad med kaffe ?... The ?.... Det er jo henad det samme så ... ;) ... Sex ?... ;) ... Ja, listen er lang ... ;)

Kan sgu ikke leve uden nogen af delene. *G*.... Eller VIL ikke. :))

Tja, efter min opfattelse er rygning af en ganske almindelig Prince, Cecil, Rød Look osv, faktisk at tage stoffer.

Det er grunden til at rigtig mange ryger, og det er eddermame :lame: - du har fuldstændig ret i at "Set i bakspejlet var man en idiot."

Oprindeligt indlæg af Try-this
    Det er grunden til at rigtig mange ryger, og det er eddermame :lame:

Enig ...

Begyndte selv som 18-årige. Har "kun" røget i cirka 6-7 år... Så skolegården ?... Ikke her.. :))

Iøvrigt, så var det fed de røg i skolegården på den skole jeg gik på... Lidt under havldelen af min klasse røg fed... Der var ikke rigtig nogle der røg smøger....

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

Jeps, men hvad med kaffe ?... The ?.... Det er jo henad det samme så ... ;) ... Sex ?... ;) ... Ja, listen er lang ... ;)

Kan sgu ikke leve uden nogen af delene. *G*.... Eller VIL ikke. :))

Jep, men de ting du nævner der er jo ikke så skadelige ;)

• Hvorfor begyndte du så? - lad mig få en anden version en skolegården.

Jep, men de ting du nævner der er jo ikke så skadelige ;)

Kaffe & The er ... ;)

Lakrids er også ... Giver forhøjet blodtryk ... ;)

Sex kan være farligt hvis man er gammel og brækker en hofte eller bliver ALT for glad og derfor får et hjerteanfald ...

Hvad kan jeg sige ?... Det er farligt at leve. Man dør sgu af det... :)) ... Hvorfor tage sorgerne på forskud?...

Følgesygdomme pga. fedme er en større dødsårsag end følgesygdomme pga. rygning er i danmark...

Hvorfor begyndte du så? - lad mig få en anden version en skolegården.

Hm... Godt spørgsmål. Var vel for nærrig til at begynde på ryge-heroin. *LOL*.... :crazyeyes:

Ej, alle folk har vel brug for en dårlig vane ... og var meget stresset, så valget smøgerne som en del af min afstessning ... Der er intet som en smøg efter et faldskærmsspring fandt jeg ud af ... :)) ... Det kviker op. *G*

• He he. That's is how I want to die when the time comes. *G* :))