Oprindeligt indlæg af Voltmod
    hmm.. har røget i omkring... 2-3måndr :D så stoppede jeg.. kunne ikke se nogen ide i det.. ind ud røg sammen med penge :S .. kedeligt :D så a stoppede. har dog aldrig taget noget, "DRUGS", men hmm.. bliver man høj af vandpipe eller?.. ? er det bare smag man får eller ? forklar :)

Har ikke prøvet det, men ved at du ikke bliver høj af det - medmindre man har puttet lidt halløj i...

Det er for smagens og hyggens skyld man gør det...;)

• Vandpibe er helt klart gud. Jeg har min egen og den bliver vidst brugt ret ofte ;)

Voltmod: Du bliver "høj" på samme måde som cigaretter. Man bliver jo bare afslappet, og så smager tobakken jo godt :P

Mht. spørgsmålet i denne tråd, så har man jo nok prøvet lidt af hvert - sådan er det at være ung :P

Oprindeligt indlæg af DarkhorZe
    Vandpibe er helt klart gud. Jeg har min egen og den bliver vidst brugt ret ofte ;)

Voltmod: Du bliver "høj" på samme måde som cigaretter. Man bliver jo bare afslappet, og så smager tobakken jo godt :P

Mht. spørgsmålet i denne tråd, så har man jo nok prøvet lidt af hvert - sådan er det at være ung :P

Har også min egen :D Nice.. :P.. Har da også haft lidt sjovt i den.. Meeen det smagte sQu ikke så godt som frugt tobak :T

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

[ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

• Jeg har da også en lille vandpipe :D , hader når kullet ryger på gulvet :D :clap: .

men når jeg så skal svarer . Jeg ryger alm (gule kings nammenam :D ) og jov jeg har da prøvet en lille joint :D , havde det sku meget sjovt ....

men kan sku bedre lide at drikke !

• Har røget tjald et par gange.. jeg ryger dagligt.. eller når jeg har lyst.. alt det andet pis det holder jeg mig LANGT fra.. det gider jeg fandme ik..

• Jeg ryger cigaretter dagligt. Desværre har jeg alt for mange erfaringer med det andet, og måtte da også sætte flere krydser, end jeg egentlig havde lyst til. Men synes, det er en god poll at lave, da den giver et billede af dagens Danmark. Er det ikke lidt det, Off Topic er til?

Til alle dem, der ikke har prøvet det; Lad være! Der er ikke nogen grund til det. Hvis folk ryger hash er det fint nok med mig. Det sker da også her, dog ikke så ofte mere, efter jeg er kommet på gymnasiet(?).

Jeg er, ligesom bentzin, meget overrasket over, hvor få det egentlig er, som har prøvet det. Jeg er opvokset i kredse, hvor det er meget normalt at prøve en masse forskellige ting, så det kan godt være, det er mit billede af samfundet, der er forskruet. Men efter Station 2, eller hvem det var, fandt coke på 8 ud af 10 toiletsæder, er jeg ikke så sikker endda.

Oprindeligt indlæg af Alaza
    Har aldrig prøvet hverken hash, cigaretter eller andet form for "drugs". Er helt clean på det område.. og er stolt af det. Specielt fordi jeg går på CG, som er 50m fra Staden. :)

Jeg forstår ikke helt hvorfor folk er stolte af, ikke at have prøvet hverken hash, cigaretter eller andre former for stoffer .. Måske det bare er mig ..

EDIT: Nej jeg har heller ikke selv prøvet stoffer, det er ikke fordi jeg ikke har fået det tilbudt, men har bare ikke haft lyst ..

Oprindeligt indlæg af kimsdipchips

jeg må hellere tilstå det er lave-sindsygt-gode-hjemmeside-pot jeg ryger :P :))

Nope ;)...må desværre skuffe dig...det er det ikke :]...hvis du har betalt for den slags så er du blevet taget godt og grundigt i r**** :))

Oprindeligt indlæg af Zigiro

Nope ;)...må desværre skuffe dig...det er det ikke :]...hvis du har betalt for den slags så er du blevet taget godt og grundigt i r**** :))

arr shit så har min busher snydt mig! eller så har du bare ikke set de side jeg laved inden jeg fik min pot :))

• Vil da også lige fortælle - ikke for at prale eller forsvare - hvordan en gammel gubbe som mig, står ift. denne tråd.
    Som jeg har nævnt i en anden tråd, så har jeg røget hash og gør det også ind i mellem - for hyggens skyld.
    Bruger det også en gang i mellem som en slags medicin. Har nemlig en kronisk ryglidelse, som læger og eksperter har opgivet at gøre noget ved. Så hørte jeg om folk med sclerose, som bruger hash til at dæmpe smerterne. Da hashen får musklerne til at slappe af. Og det er korrekt. Det skal dog lige siges, at det kun er i små mængder at man får gavn af virkningen. Store doser gi'r i stedet for andre alvorlige problemer. Nå men nok om det.
    I mine unge dage prøvede jeg nogle enkelte gange noget speed-lignende stof. Det var ikke lige sagen - hold da fest hvor var jeg træt i flere dage efter. Har også prøvet 1/4 LSD-trip en enkelt gang. Det gør jeg aldrig mere - det er helt 100. Pyha det var "wired" - havde slet ikke styr på noget som helst. Mine tanker, mit syn og min opfattelsesevne blev totalt mærkelige.

Som skrevet i starten, så er dette ikke et halleluja for hash og narkotika. Men bare mine erfaringer.

Oprindeligt indlæg af bentzin
    Vil da også lige fortælle - ikke for at prale eller forsvare - hvordan en gammel gubbe som mig, står ift. denne tråd.
    Som jeg har nævnt i en anden tråd, så har jeg røget hash og gør det også ind i mellem - for hyggens skyld.
    Bruger det også en gang i mellem som en slags medicin. Har nemlig en kronisk ryglidelse, som læger og eksperter har opgivet at gøre noget ved. Så hørte jeg om folk med sclerose, som bruger hash til at dæmpe smerterne. Da hashen får musklerne til at slappe af. Og det er korrekt. Det skal dog lige siges, at det kun er i små mængder at man får gavn af virkningen. Store doser gi'r i stedet for andre alvorlige problemer. Nå men nok om det.
    I mine unge dage prøvede jeg nogle enkelte gange noget speed-lignende stof. Det var ikke lige sagen - hold da fest hvor var jeg træt i flere dage efter. Har også prøvet 1/4 LSD-trip en enkelt gang. Det gør jeg aldrig mere - det er helt 100. Pyha det var "wired" - havde slet ikke styr på noget som helst. Mine tanker, mit syn og min opfattelsesevne blev totalt mærkelige.

Som skrevet i starten, så er dette ikke et halleluja for hash og narkotika. Men bare mine erfaringer.

det er rigtig nok! Vis man er syg/feber så hjælper det faktisk og tage en lille tjald snakker af ejen arfæring ;)

• Hmmm... Burde du egentlig ikke hedde KimsHashKager i stedet for ? :))

Har selv prøvet at ryge pot og hash for over 20 år siden. Nah, var ikke min kop te. Bryder mig ikke om, at mine ører føles som om de sidder på en 2 m stilk ud til hver side. ;)

Oprindeligt indlæg af The Hans
    Hmmm... Burde du egentlig ikke hedde KimsHashKager i stedet for ? :))

Har selv prøvet at ryge pot og hash for over 20 år siden. Nah, var ikke min kop te. Bryder mig ikke om, at mine ører føles som om de sidder på en 2 m stilk ud til hver side. ;)

Haha det har jeg aldrig tænkt på det må jeg hellere overveje:)) vidste slet ikke du var så kunstnerisk :tongue:
    ahh jeg ryger slet ikke så meget for tiden :] jeg kom til at læne mit hoved lidt for langt frem så jeg brændte mig på tjalden :)) det gjorde fandme nas! men først dagen efter der jeg vågnede :]
    2 cm fra øjet :boxed: shit jeg har været lidt heldig :crazyeyes:

Oprindeligt indlæg af The Hans
    Hmmm... Burde du egentlig ikke hedde KimsHashKager i stedet for ? :))

Herlig beskrivelse :D :)) :)) :)) Var ved at falde ned af kontor-stolen af grin 8)