Tweak.dk mere relevant end nogensinde før?

  • Hold da op det er længe siden jeg har skrevet herinde... :) Er Tweak.dk og andre fora blevet endnu mere relevante end nogensinde før? I de gode gamle dage, før man kunne google sig til og finde hvad som helst, var internetfora en guldgrube af dyrebar viden - nok mest fordi man ikke ellers kunne finde den slags ekspertviden. Nu drukner vi i information og meget af det er desværre misinformation eller biased information, hvor nogen er blevet betalt for at skrive noget på nettet om et bestemt produkt.


    Derfor kom jeg i tanke om gode gamle Tweak :rules: (første legitime brug af den smiley)


    Er vi stadig i live herinde?

  • Hej

    dejligt at se en af de gamle dukke op. Beklageligt er forums-dagene som vi husker dem, en uddøende race efter de sociale medier kom til. Selv benytter jeg mig stadig af forums - ikke så meget til informationssøgning, men mere til de fælleskab, som forums netop bringer med sig.

    Jeg savner "gamle dage"

  • Jeg gider ikke de andre forums !!

    Så jeg skriver kun HER

    At svare folk eller at kommentere .Koster tid

    Og hvis det man skriver .Blot drukner i ligegyldigheder

    Er tiden jo spildt !!

    Så jeg håber at Tweak kan sparke folk her over ,på det RIGTIGE forum

    i fremtiden

  • Vi har et tiltag på vej, bare rolig :-)

  • Jeg mener helt bestemt tværtimod, at sociale medier har gjort gammeldags forums relevante igen, da sociale medier netop er en syndflod af misinformation! Ærgerligt hvis det virkelig er en uddøende race...!

    Det er desværre ikke alle som er klar over, derfor er sociale media så populær og har stor indvirkning på Millennials og Z-generationen. Jeg er selv fra 1985 og synes klart at forums er for at blive 😊

  • Er nok lidt gammeldags...fra 58 .Jeg kender begreber som "elektronhjerne og radiorør" Så jeg hører nok til i gamle fora

    Når jeg ser at Fjæsbog fjerner tommelfingeren.. Så er det da et stykke af vejen

    Så mangler kun resten af fjæsbog at blive fjernet .Må håbe at twitter , instagram og resten forsvinder også .Så folk ikke længere bliver fyldt med uoverskueligt og usammenhængende Lor...

    Jeg bruger at sige til folk ,at hvis de søger brugbar information på de sociale medier. Så skal de starte på side 400 eller kort og godt ..Kende svaret på forhånd

    På mindre fora som : her..! Findes der folk som gider følge op på spørgsmålene

    og faktisk prøver at hjælpe

    På de andre medier syntes jeg ofte at folk skriver bare for at skrive

    Så Hurra for OS og Buh til de andre

    :rules: