Indlæg af stasiu

Jeg mener helt bestemt tværtimod, at sociale medier har gjort gammeldags forums relevante igen, da sociale medier netop er en syndflod af misinformation! Ærgerligt hvis det virkelig er en uddøende race...!

Det er desværre ikke alle som er klar over, derfor er sociale media så populær og har stor indvirkning på Millennials og Z-generationen. Jeg er selv fra 1985 og synes klart at forums er for at blive 😊

Hej, det er ikke troll besked, jeg har seriøst kigget og ønsket den computer i nogle måneder.

Men tak for jeres indslæg, det er rigtigt det er ikke noget problem for mig, jeg har lejlighed i Polen og kan polsk.

I skal allesammen have tak :9xo for jeres input, det giver meget at tænkte over og jeg vil derfor beholde dankortet i pungen.

Hej folk!

Det er efterhånden lang tid siden jeg loggede på tweak. Jeg har et spørgsmål til alle tweak-fans. Jeg overvejer nemlig at købe en ny gaming computer, og her er den så:

http://www.komputronik.pl/prod…tion_WC006_Red_2_BIS.html

Men jeg ved ikke om det er lidt for meget? 19800 PLN svarer til cirka 36.000 DKK, men vild er den:

• GeForce GTX 980 2 x SLI
    • 16 GB CORSAIR Vengeance DDR4-2666 (PC4-21300)
    • Intel® Core™ i7 5930K (15M Cache, 3.50 GHz)
    • Water cooling
    • 500 GB SSD
    • 1200 W BeQuiet! 80+ Gold
    • Bundkort:
    • Intel X99 MSI X99S Gaming 9 ACK

Men er 36.000 DKK ikke for meget? Man ved jo at der går 2 år så er den ikke så vild mere..