Husk at holde en god tone
Alle indlæg der ikke overholder vores retningslinjer vil blive slettet.
Husk at holde en god tone
Alle indlæg der ikke overholder vores retningslinjer vil blive slettet.
Spændende Kenneth, skete der andet efter Corona?
Der skulle være en konkurrence ifølge FB, men det er der måske ikke?
Der skulle være en konkurrence ifølge FB, men det er der måske ikke?
Det er vældig godt med alle de mange premier osv. men alle dem med at dele osv, hvordan får i det til at virke, når jeg vil dele noget ryger jeg på facebook instagram osv, men intet til at dele er det bare at kopiere linket til siden eller er der noget jeg overser?
Det er vældig godt med alle de mange premier osv. men alle dem med at dele osv, hvordan får i det til at virke, når jeg vil dele noget ryger jeg på facebook instagram osv, men intet til at dele er det bare at kopiere linket til siden eller er der noget jeg overser?
Nu har jeg været så heldig at vinde 24 stk monster energi drik.
Hvad er jeres erfaring med at modtage jeres præmier?
Jeg venter nemlig stadig spændt på min xD
Nu har jeg været så heldig at vinde 24 stk monster energi drik.
Hvad er jeres erfaring med at modtage jeres præmier?
Jeg venter nemlig stadig spændt på min xD
Jeg har vundet 5 præmier herinde, de første 4 kom inden for var 14 dage, men nu har jeg ventet i snart en måned på den 5 præmier, og undre mig faktisk over hvor den bliver af 🤣
Hi, Johnervita Monster energi sender selv, og de skal nok komme
Jeg har vundet 5 præmier herinde, de første 4 kom inden for var 14 dage, men nu har jeg ventet i snart en måned på den 5 præmier, og undre mig faktisk over hvor den bliver af 🤣
Tjek, hvilken produkt mangler du? så kan jeg undersøg hvorfor du ikke har modtaget det endnu
de kommer mine kom efter ca 1 mdr, de kommer med danske fragtmænd på en halvpalle, bare så det ser rigtigt voldsomt ud
Kan månedens præmieudtrækning ,ændres til en festlig live stream event.
Det tror jeg mange vil sætte pris på .F.eks.(Kenneth udstyret med truthorn, flag
og bind for øjnene .Udtrækker månedens heldige vindere)Eller hvad Kenneth nu kan finde på..
Det vil også være en rimelig nem måde at lave månedens video
Kan i ikke lave udtrækningen bare "lidt" Sjovere
Sikker på at i selv ,har nogle ideer