Indlæg af spid3r

vi har et par gamle ipad 4 liggende som jo efterhånden er tæt på ubrugelige, selv ungernes roblox kan de ikke bruges til mere.

Derfor tænkte jeg om de evt kunne moddes, eller noget så de kunne bruges til et eller andet.

Syntes dog ikke jeg har kunne finde nogen gode guides.

Håber der er nogen her der evt kunne komme med et link eller en guide.

Eller er de bare lige til skrot?

Har været så heldig at vinde denne psu men den er desværre for lille til mit system.

og har ikke andre der pt mangler. så derfor skal den skydes af til nogen der kunne få glæde af den.
    ved et salg bliver pengene givet til en tidligere kollega hvis familie er på vej fra ukraine, ikke det skal gøre noget forskel men så kan de få lidt ekstra for dem, og jeg har jo fornøjelsen af dette kanon gode site.

link Seasonic S12III- 500W bronza

ny pris er ca 460kr hos proshop

tænker at sælge den til HBO 300 men byd endelig

Overvejer at opdatere til windows 11

men er lidt i tvivl maskinen bruges mest til gaming
    CS
    wow
    forza horison
    bf

cod

mine specs
    i58600k @5ghz
    rtx 2070
    16gb 3200mhz
    rigeligt med m.2 ssd :rules:

hvad er jeres erfaringer?

har haft h110gt noctua nh-d15 og pt en karaken x63 med push pull

Jeg ville sige noctua er den bedste også ved oc jeg smed en køler nr 3 på min så var der dig lidt mere larm men den skulle også holde min i5 8600k @ 5ghz kølig og noctua klarede det tilfredsstillende. Dog er den ikke super køn men effektiv

passer fint og mener jeg så nogle tests da jeg skulle finde en at det vist var en af de hurtigste hvis det var til gaming

The next easiest way to test your memory is with Windows 10's built-in Memory Diagnostic tool.

1. Search for "Windows Memory Diagnostic" in your start menu, and run the application. ...
    2. Select "Restart now and check for problems." Windows will automatically restart, run the test and reboot back into Windows.

:)

Smart må jeg prøve trods skiftet kører 🤣

Jeg har vundet 5 præmier herinde, de første 4 kom inden for var 14 dage, men nu har jeg ventet i snart en måned på den 5 præmier, og undre mig faktisk over hvor den bliver af 🤣

de kommer mine kom efter ca 1 mdr, de kommer med danske fragtmænd på en halvpalle, bare så det ser rigtigt voldsomt ud

dvi og hdmi, ved du kan få hmdi til 144hz men hvis 60/75hz er nok ville jeg da mere kigge på design og om det skulle være 1ms eller 4ms.

Har et artic 7 wireless som jeg ellers er super glad for, men efter jeg har haft formateret hele maskinen er jeg løbet ind i problemer.

når jeg sidder og spiller, sidder vi som regl en flok på teamspeak, og alt virker og vi snakker og alt kører bare.

mit problem kommer så her.

når vi spiller er min mic alt for følsom, går jeg så ind og vil skrue ned for det i windows, virker det den aften, næste dag står micen igen oppe på 100% og selv skud fra f.eks deagle og awp, bliver opfanget af micen og de andre kan hører det, selv hvis jeg skruer ned :(

hvis jeg skruer ned i steelseries eget software virker det også kun til der er genstartet eller lign og så er problemet der igen.

har prøvet at lege med indstillinger i teamspeak og syntes heller ikke der er noget der hjælper med mindre jeg skruer følsomheden så langt ned at jeg faktisk skal sidde og råbe og det er jo ikke helt optimalt

push to talk bliver ikke en løsning da jeg glemmer og trykke på angivne knap.

hvad kan det skyldes?

Fedt takker

havde kigget lidt på WD ssd da de tidligere var indbegrebet af stabilitet tilbage i HDD dagene..

Ja har ikke fulgt med på andre områder end rå power og tænker ikke samsung evo er at foretrække kontra pris

Det er vældig godt med alle de mange premier osv. men alle dem med at dele osv, hvordan får i det til at virke, når jeg vil dele noget ryger jeg på facebook instagram osv, men intet til at dele :( er det bare at kopiere linket til siden eller er der noget jeg overser?

Har netop bygget en maskine for et hold venner, og da det udelukkende er fotoredigering hun bruger maskinen til og den kommer nok til at kører de næste 5-8 år med max en rengøring i ny og næ.

og nu har hun fyld hendes extern harddisk og vil gerne have noget mere plads, så ville jeg hører om der var noget der kunne komme med hvilken ssd der går i kategorien langtidsholdbar, tænker umiddelbart at de hurtigste ssder har den korteste leve tid (uden at have noget direkte ide om hvorfor)

men eneste krav hvis det er som ssd er at det er en sata ssd og ikke m.2..

har selv haft en ekstern ssd på 2tb i tankerne men ved ikke om det kan betale sig