case modding sektion på tweak.dk?

  • Jeg ved denne tråd ikke høre til her, men....


    Jeg kom lige til at tænke på, der da plejede at være en sektion med case modding og builds osv et stykke tid tilbage?


    nu har jeg ikke været ret meget på tweak.dk de sidste par år...


    Jeg kan se der stadigt står "casemod" i listen, men allerede dengang blev den vist lige deaktiveret fordi den lige skulle fikses, da hjemmesiden fik en facelift.


    Den er aldrig kommet op igen?

    Intel core i7 4790k OC'ed 4,7 GHz, cooled by Corsair H110i

    4x4GB Corsair Vengeance DDR3 2133MHz CL9 RAM

    Asus ROG Maximus vii ranger

    Asus GTX 1070 OC'd @ 2000 MHz

    Corsair 750W PSU

  • Problemet er nok at Casemodding lidt er døet siden de glade 2000'ere. I dag kan du købe dig til næsten alting bare ved at vælge det rette kabinet og tilbehør. Men jeg ser da gerne hvad folk kan finde på ude i det danske hvis der er interessere og aktivitet. :D

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Jeg ville elske den kom igang igen, og måske skulle vi starte den med en konkurrence. Hvad siger I?

    Den der laver det flotteste mod, skal bytte med den der laver det grimmeste.
    Bagefter kan den dygtige mod'er, rette op på det grimme mod.
    Idéer i have lots.

  • Jeg ville elske den kom igang igen, og måske skulle vi starte den med en konkurrence. Hvad siger I?

    Jeg er helt med..


    Man behøver jo ikke forvente der kommer nye ting derind dagligt, men når folk end har noget, kunne man smide det ind..


    så vidt jeg husker, var der da en masse builds derinde før i tiden ^^


    folk er altid glade for at vise hvad de har fået bygget og samlet.. men det er nok lidt federe at dele det med andre som rent faktisk har interesse for den slags, frem for f.eks. sin facebook, hvor de fleste an ens bekendte ikke aner noget om det alligevel, fordi du selv er nørden alle kommer til med alt, og det eneste de kan bedømme noget på er "uh, ser da ret nice ud!" :p

    Intel core i7 4790k OC'ed 4,7 GHz, cooled by Corsair H110i

    4x4GB Corsair Vengeance DDR3 2133MHz CL9 RAM

    Asus ROG Maximus vii ranger

    Asus GTX 1070 OC'd @ 2000 MHz

    Corsair 750W PSU

  • Jeg har f.eks. mit nuværende setup, som jeg nu er meget glad for, og altid lige skal vise frem, når muligheden præsentere sig selv, men mit næste projekt... bliver nok omkring sommer-efterår, når de nye CPU'ere er ude fra Intel.. samt jeg er ved at tage kontakt til et par forskellige metal smed, for noget helt custom jeg og min ven har designet og lavet plan tegninger af osv..
    har en glarmester også.. bliver et 100% custom setup fra bunden af, mht. selve "case" hvis man kan kalde det for det stadigt.. :p

    Intel core i7 4790k OC'ed 4,7 GHz, cooled by Corsair H110i

    4x4GB Corsair Vengeance DDR3 2133MHz CL9 RAM

    Asus ROG Maximus vii ranger

    Asus GTX 1070 OC'd @ 2000 MHz

    Corsair 750W PSU

  • Slettet.
    - var nok lidt meningsløs.
    Men jov, det ville helt sikkert være fedt - man kunne se hvad folk har, og blive inspireret osv jo.

    Intel core i7 4790k OC'ed 4,7 GHz, cooled by Corsair H110i

    4x4GB Corsair Vengeance DDR3 2133MHz CL9 RAM

    Asus ROG Maximus vii ranger

    Asus GTX 1070 OC'd @ 2000 MHz

    Corsair 750W PSU